Desember 2022

Så koselig at vi begynner bli mange nå ❤️ må bare spørre, i dag var 3 dagen med fyremadel og i dag var det ekstremt mye EL slim, akkurat som når en har eggløsning, men går vel ikke an å sette fyremadel feil eller noe? ❤️

Så koselig at vi begynner bli mange nå ❤️ må bare spørre, i dag var 3 dagen med fyremadel og i dag var det ekstremt mye EL slim, akkurat som når en har eggløsning, men går vel ikke an å sette fyremadel feil eller noe? ❤️
Det har skjedd med meg også før, men det er ganske kontrollert og da jeg spurte, sa de at det var helt normalt og at det er tydelig at kroppen har respondert på medesinene :happy:

Takk ja jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Skulle bare ønske jeg viste hvorfor jeg ikke blir gravid.
Er så slitsomt å ikke vite hvorfor.
Jeg skjønner deg så godt og tenker akkurat det samme. Det er en tøff prosess vi går gjennom ❤️ heldigvis så vet du at du faktisk kan bli gravid, selv om det gikk feil vei. Er mange her som aldri har vært gravid og ikke aner om de har evnen til å bli det. Så det er jo en fordel å vite det, selv om du mistet ❤️ Men det vil alltid komme nye spørsmål og bekymringer. Som "hvorfor mistet jeg" osv.. Jeg har også vært gravid en gang, men mistet i uke 9. Ikke vært gravid siden da.. Håper vi får det til igjen ❤️

Days past transfer. Evt 1dp5dt, som er 1 day past 5 day (embryoets alder) transfer.
Hehe, morsomt med dette rare alternative språket vi lærer oss.
Internasjonalt bruker de også PUPO (pregnant until proven otherwise) etter transfer. Liker den også. Gravid inntil det motsatte er bevist! :love017
Jeg skal begynne bruke PUPO :cool: 3dp5dt hørtes plutselig veldig lite ut! Så det er veldig sant det du sa. Høres mye mindre ut enn 8 dpo ❤️

Jeg skjønner deg så godt og tenker akkurat det samme. Det er en tøff prosess vi går gjennom ❤️ heldigvis så vet du at du faktisk kan bli gravid, selv om det gikk feil vei. Er mange her som aldri har vært gravid og ikke aner om de har evnen til å bli det. Så det er jo en fordel å vite det, selv om du mistet ❤️ Men det vil alltid komme nye spørsmål og bekymringer. Som "hvorfor mistet jeg" osv.. Jeg har også vært gravid en gang, men mistet i uke 9. Ikke vært gravid siden da.. Håper vi får det til igjen ❤️
Ja samme her, mista også en i uke 9 ca. For litt over 2 år siden nå. Da ble vi gravide på egen hånd men aner ikke hva jeg gjorde riktig for å si det sånn…
Takk for fine ord:Heartpink håper det er vår tur nå! :happy:

Fuck, det er slitsomt å ruge og overtenke alt.

«burde jeg kjenne noe nå hvis jeg er gravid?»

«Hvorfor kjenner jeg ingenting?»

«hvorfor er det et lite press på samme side som de satt inn, når jeg sitter på do å tisser? Er det et godt tegn, eller er det bare helt tilfeldig?«

«Når burde jeg kjenne noe hvis dette går veien?»

«Er alt håp ute 8 dpo (fikk positivt 11 dpo sist, og jeg hadde mange symptomer i forkant. Ingenting nå)»

Blir gaaaal av alle tankene :android:

Jeg går på lutinus. Forrige forsøk så gikk jeg også på det. Og jeg var ikke begeistret for det i det hele tatt, for det ga meg så mange negative bivirkninger som oppblåst, sinnsykt ømme bryster, murringer osv. Nå kjenner jeg ikke noe til at jeg går på de, jeg. Er ikke det litt rart? Klager ikke altså :p

Noen andre som gjør rare ting mens dere ruger? :happy119 Som å nynne og danse, fordi det kanskje gjør at frøet føler seg hjemme:dance008
Har ønsket babyegget velkommen, sagt at vi gleder oss til å møte det, sier god natt, koser magen, sa "nå reiser vi hjem til storesøsken og pappa!" i går. :hilarious:
Prøver å leve meg inn i det og være positiv denne gangen. Det skader jo iallfall ikke. :)

Jeg er på dag 12 med Estradot og kan også settes på stimulerer btw :) Skal på UL på mandag for å sjekke om det er klart for innsett:smiley-angelic001
Åå så bra du sier i fra for jeg klarer ikke helt å følge med når det er så mange :laughing002 Pluss at jeg ikke vet helt forskjell på de ulike «metodene» eller ja sol brukes av uttrykk osv! Hehe!

Men så bra! Mandag er ikke lenge til! :Heartpink

Har ønsket babyegget velkommen, sagt at vi gleder oss til å møte det, sier god natt, koser magen, sa "nå reiser vi hjem til storesøsken og pappa!" i går. :hilarious:
Prøver å leve meg inn i det og være positiv denne gangen. Det skader jo iallfall ikke. :)

Så koselig :Heartbigred nei, det skader definitivt ikke! Vi får prøve å være positive og akseptere når vi ikke klarer det alltid også. For en sneglefart dagene har!

Back
Topp