Desember 2022

Altså de pleier gradere blasto, for eks 4 bb og 4aa osv, jeg satte inn 4bb i januar som nesten var perfekt, ble gravid men mistet, 4 aa, i juni, toppscore men negativt ❤️

Hurra! Jeg er så glad! Endelig kan jeg også skryte på meg fryseinnsett! :love7 Eggene mine er vanskelig å stimulere, så får ut få egg, men forrige uttak i september fikk de ut tre egg, og alle ble befrukta. To av tre ble til blactossyst. Satte inn ett, og det ble det ikke noe graviditet ut av, og deg siste ble fryst ned. Var livredd det ikke skulle overleve opptiningen, men superegget mitt klarte det ❤️ Legen sa at egget hadde veldig fin kvalitet, og at det oppførte seg helt som det skulle ❤️
Så gode nyheter! :Heartpink Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver. Har aldri fått på frys men får sjeldent mange egg og veldig sjeldent mer enn 1-2 som overlever til innsett.
Så godt å høre at det gikk for deg :Heartpink

Altså de pleier gradere blasto, for eks 4 bb og 4aa osv, jeg satte inn 4bb i januar som nesten var perfekt, ble gravid men mistet, 4 aa, i juni, toppscore men negativt ❤️
Jeg ante ikke at de graderte blastoene. Jeg går offentlig, så tror ikke det er noe de sier noe om med mindre man spør. Går du offentlig eller privat? :)

Så gode nyheter! :Heartpink Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver. Har aldri fått på frys men får sjeldent mange egg og veldig sjeldent mer enn 1-2 som overlever til innsett.
Så godt å høre at det gikk for deg :Heartpink
Tusen takk ❤️ Det er så fortvilende når det blir så få egg. Man kjenner seg litt motløs, men jeg prøver å tenke på at man trenger bare ett gullegg. Nytter ikke å få 20 egg hvis kvaliteten er dårlig. Da er det bedre med de få eggene man får, hvis de har god kvalitet. Men jeg kjenner jo likevel at jeg blir misunnelig på de som får mange egg ut og mange på frys. De får liksom så mange fler sjanser. Du kjenner deg sikkert igjen der også? ❤️

Tusen takk ❤️ Det er så fortvilende når det blir så få egg. Man kjenner seg litt motløs, men jeg prøver å tenke på at man trenger bare ett gullegg. Nytter ikke å få 20 egg hvis kvaliteten er dårlig. Da er det bedre med de få eggene man får, hvis de har god kvalitet. Men jeg kjenner jo likevel at jeg blir misunnelig på de som får mange egg ut og mange på frys. De får liksom så mange fler sjanser. Du kjenner deg sikkert igjen der også? ❤️
Ja akkurat det jeg også er redd for. At man får færre sjanser. Men dette er mitt 5 uttak så det er jo en slitsom prosess.
Er så rart hvor mange som sliter med ufrivillig barnløshet egentlig. Det ante jeg ikke før vi havna i det selv.
Men ja god kvalitet er viktigst :Heartpink

Takk for at du spør:Heartred Det blir innsett på mandag Litt avmålt og ikke så spent som jeg har vært, så får vi se hva som skjer.
:Heartpink Skal du bare slappe av i helgen da eller? Må du gå på noe medesiner kanskje?
Det er en emosjonell karusell ja. Neon dager er følelsesløse og andre veldig emosjonelle. Men best å ta en dag av gangen.
Vi kan jo umulig vite hva utfallet blir for hver gang:Heartpink men håper på det beste for deg! Masse lykke til!

De graderer ikke i Porsgrunn. Jeg fikk alle journalnotatene og det står ingenting om gradering.. :)
Altså venninnene mine som var i Porsgrunn fikk vite gradering på blasto men ikke 2-dagers men man måtte spørre om det. Jeg måtte selv spørre for å få vite graderingen privat

Ja akkurat det jeg også er redd for. At man får færre sjanser. Men dette er mitt 5 uttak så det er jo en slitsom prosess.
Er så rart hvor mange som sliter med ufrivillig barnløshet egentlig. Det ante jeg ikke før vi havna i det selv.
Men ja god kvalitet er viktigst :Heartpink
Hvor mange innsett har du fått av de 5 uttakene da? ❤️ Ja, det er veldig rart! Man tenker jo ikke over det, før man står i det selv ❤️

Dette her er et veldig dumt spørsmål, men er jeg 7 dpo nå? Bare ruget i snart 2 dager, men satte inn ett blactossyst. Så når man setter inn et blactossyst, hopper man rett inn på 5 dpo? Det er det jeg har tenkt i alle fall.. :)

Hvor mange innsett har du fått av de 5 uttakene da? ❤️ Ja, det er veldig rart! Man tenker jo ikke over det, før man står i det selv ❤️
Jeg har hatt 2 innsett. Et som ikke ble noe og et positivt men det gikk feil vei.
Så hver gang nå er liksom siste gang i det offentlige. Tviler sterkt på at vi går privat etter dette. Så den må liksom sitte på siste nå.
Håper såklart at jeg får noen på frys også, men det er bare bonus, viktigste er at vi får en liten :Heartpink

Dette her er et veldig dumt spørsmål, men er jeg 7 dpo nå? Bare ruget i snart 2 dager, men satte inn ett blactossyst. Så når man setter inn et blactossyst, hopper man rett inn på 5 dpo? Det er det jeg har tenkt i alle fall.. :)
Ja, det er slik folk pleier å si det. Da er jeg 6 dpo. :) Jeg liker best å bruke dpt, sånn for å minne meg selv på hvor kort tid som har gått når testetrangen dukker opp. :joyful:

Jeg har hatt 2 innsett. Et som ikke ble noe og et positivt men det gikk feil vei.
Så hver gang nå er liksom siste gang i det offentlige. Tviler sterkt på at vi går privat etter dette. Så den må liksom sitte på siste nå.
Håper såklart at jeg får noen på frys også, men det er bare bonus, viktigste er at vi får en liten :Heartpink
Huff, det må føles som litt av et press for deg å vite at det er siste forsøk.. Håper de eggene du har tatt ut har mega bra kvalitet og at gullegget sitter denne gangen ❤️ Jeg heier på deg❤️

Back
Topp