Desember 2022

Åja, jeg bare stussa siden jeg har alltid fått beskjed om å ta mellom 16-18. så lurte på hvorfor du fikk så tidlig. Men de kan vel tilpasse litt til alle og en hver :love017
Håper det ordner seg for deg da. Du får slappe av så godt du kan. Huff ikke no godt å ha det sånn.
Tusen takk :) da jeg var i Porsgrunn var det mellom 16 og 18, ved spiren har jeg fått beskjed om å sette før kl 12 på formiddagen :)

Var på ul idag fikk beskjed om: 2 stk på 17 og 2 på 15 pg 2 på 10. endel små ubetydelige

Setter Trippel trigger i morra :happy090 ovitrelle og 2 gonapep.

Skal til uttak på torsdag! Så det blir spennede å se om jeg får noe resultat. satser stort og går for tvillinger :hug007 haha må leve i håpet!

Var på ul idag fikk beskjed om: 2 stk på 17 og 2 på 15 pg 2 på 10. endel små ubetydelige

Skal til uttak på torsdag! Så det blir spennede å se om jeg får noe resultat. satser stort og går for tvillinger :hug007 haha må leve i håpet!
Masse lykke til! :smiley-angelic003

Så spennende ❤️ kan jeg spørre hvorfor du skal ha trippel trigger? Jeg skal selv på ultralyd neste mandag, vet ikke tidspunkt enda, da har jeg gått på sprøyter i 9 dager.

Så spennende ❤️ kan jeg spørre hvorfor du skal ha trippel trigger? Jeg skal selv på ultralyd neste mandag, vet ikke tidspunkt enda, da har jeg gått på sprøyter i 9 dager.
Jeg bare kalte det trippel, vet ikke om det er det. Jeg har hatt samme dose før en gang også. Tror det er noe for å modne flest mulig til torsdag, men jeg skal jammen meg spørre :laughing002

Så spennende da! Ca samme som meg!
Jeg har gått på sprøyter i 8 dager idag, men skulle vært på dag 9.
jeg blingsa litt med sprøytene og begynte et dag for sent:gen014 har vært skikkelig surrete denne ganga. Glemte t.o.m å bestille medesinene så fløy rundt å lette her å der ..haha

Jeg bare kalte det trippel, vet ikke om det er det. Jeg har hatt samme dose før en gang også. Tror det er noe for å modne flest mulig til torsdag, men jeg skal jammen meg spørre :laughing002

jeg blingsa litt med sprøytene og begynte et dag for sent:gen014 har vært skikkelig surrete denne ganga. Glemte t.o.m å bestille medesinene så fløy rundt å lette her å der ..haha

Hehe :) du må ikke gå ekstra dager på medisiner? I mars hadde jeg rundt 20 poser fra 10-17 mm men måtte gå 2 dager ekstra

Lillespøn, 32 år, B2, UNN Tromsø, FET, Cyclogest. Innsett uke 49

Hei dere! Var aktiv her før jeg fikk mitt første barn. Har hatt to innsett fra samme «batch» som sønnen min, men har desverre ikke blitt gravid enda. Nå venter jeg på tredje innsett som forhåpentligvis blir i begynnelsen av neste uke. Hadde totalt åtte (!) embryo på frys, men det har desverre vært endel som ikke har overlevd opptining. Nå har jeg tre igjen, og er veldig spent på om ett av de overlever.

Hehe :) du må ikke gå ekstra dager på medisiner? I mars hadde jeg rundt 20 poser fra 10-17 mm men måtte gå 2 dager ekstra
nja, jeg skal gå idag på menopur men i morgen er bare fyremadel. Så ble vel en dag ekstra med medesin da :)
Tror ikke de forventer å få henta med de andre. Bedre å få god utnyttelse av de som faktisk er store xsmile9

Lillespøn, 32 år, B2, UNN Tromsø, FET, Cyclogest. Innsett uke 49

Hei dere! Var aktiv her før jeg fikk mitt første barn. Har hatt to innsett fra samme «batch» som sønnen min, men har desverre ikke blitt gravid enda. Nå venter jeg på tredje innsett som forhåpentligvis blir i begynnelsen av neste uke. Hadde totalt åtte (!) embryo på frys, men det har desverre vært endel som ikke har overlevd opptining. Nå har jeg tre igjen, og er veldig spent på om ett av de overlever.
Velkommen hit! Så spennende da!
Det er helt sykt at man kan få barn med egg som er fra år tilbake!
Trist at det ikke har gått til np men, Håper en av dine siste 3 er det som sitter! :gen014 :Heartpink

nja, jeg skal gå idag på menopur men i morgen er bare fyremadel. Så ble vel en dag ekstra med medesin da :)
Tror ikke de forventer å få henta med de andre. Bedre å få god utnyttelse av de som faktisk er store xsmile9
Ja sant ❤️ er så spent på dine vegne❤️

Hei!

Jeg joiner dere i desember-gjengen :)

Månelilje- barn#2 -IVF#2 - innsett#4 (da jeg hadde to fryseforsøk etter forrige IVF som det ikke ble noe av), innsett i midten av desember en gang.

Da var ovitrelle og gonapeptil satt! I går kveld. :whacky059
Skikkelig ør i hode idag.
Hvordan er det med dere?
Åh krysser alt for at du får ut mange gode egg i morgen ❤️ her kjennes det at eggstokkene jobber godt gruer meg bare til å starte med fyremadel i morgen :( gruer meg bestandig til den, treffer ofte blodårer og blir blå og litt blod :(

Åh krysser alt for at du får ut mange gode egg i morgen ❤️ her kjennes det at eggstokkene jobber godt gruer meg bare til å starte med fyremadel i morgen :( gruer meg bestandig til den, treffer ofte blodårer og blir blå og litt blod :(
Takk :Heartpink Er veldig spent og Får ikke sove. 04:00 skal stå opp om 2 timer.

Åå Skjønner deg, fyremadel gikk faktisk veldig greit for meg denne ganga.
Vet ikke om det hjelper, men vi klemmer ikke så hardt på magen, bare sånn at det blir en liten kul også setter vi sprøyta ganske fort. (Kaste pil hehe) og da har det gått veldig greit. Jeg får hjelp riktig nok så jeg er skikkelig pyse.

Håper det går bra for deg, nå er innspurten. Når skal du ha ul?

Back
Topp