Desember 2022

Takk :Heartpink Er veldig spent og Får ikke sove. 04:00 skal stå opp om 2 timer.

Åå Skjønner deg, fyremadel gikk faktisk veldig greit for meg denne ganga.
Vet ikke om det hjelper, men vi klemmer ikke så hardt på magen, bare sånn at det blir en liten kul også setter vi sprøyta ganske fort. (Kaste pil hehe) og da har det gått veldig greit. Jeg får hjelp riktig nok så jeg er skikkelig pyse.

Håper det går bra for deg, nå er innspurten. Når skal du ha ul?
Skjønner du er spent ❤️ jeg tror ikke jeg tok fyremadel kjapt nok i dag for litt treg å komme gjennom og kom en bloddråpe :( UL er mandag ❤️

Har igjen i morgen, lørdag, søndag og mandag, men dessverre med min flaks så må jeg bruke det frem til neste onsdag, må bestandig gå 2 dager ekstra på sprøyter ❤️

Hvis noen har litt ekstra pågangsmot, så tar jeg gjerne imot litt. Jeg har innsett på torsdag, i morgen venter 5,5 timers busstur til Oslo, og på onsdag er det et par flyturer. Og det samme tilbake etter innsettet selvsagt. Vanligvis går det greit nok, men har en forkjølelse som ikke vil slippe taket, og sover så dårlig pga den. Dessuten er det så pyton å hoste på offentlig transport etter koronatida at jeg gruer meg skikkelig til hvert eneste host. :sour:
Hvordan går det med deg? Skulle du på innsett idag?
Har forkjølelsen gitt seg? :Heartpink

Lillespøn, 32 år, B2, UNN Tromsø, FET, Cyclogest. Innsett uke 49

Hei dere! Var aktiv her før jeg fikk mitt første barn. Har hatt to innsett fra samme «batch» som sønnen min, men har desverre ikke blitt gravid enda. Nå venter jeg på tredje innsett som forhåpentligvis blir i begynnelsen av neste uke. Hadde totalt åtte (!) embryo på frys, men det har desverre vært endel som ikke har overlevd opptining. Nå har jeg tre igjen, og er veldig spent på om ett av de overlever.
Hvordan ligger du ann? Går det bra med deg? :Heartpink

Hvordan går det med deg? Skulle du på innsett idag?
Har forkjølelsen gitt seg? :Heartpink
Nei, forkjølelsen er i full gang. Den er 16 dager nå, og har fått en smak på livet. :meh:

Akkurat hatt innsett, så nå er det bare å håpe! ❤️

Mandelen - 35 - 2 - stolavs - 1 - Crinone, progynova - fryseinnsett blasto 1 desember

BLe ikke satt opp på lista.
Innsett gikk fint og er nå ruger. Testdato ble sånn 13 desember. Jeg tenkte ikke teste med graviditetstester men vente på blodprøve. VI får se om det skjer :)

Mandelen - 35 - 2 - stolavs - 1 - Crinone, progynova - fryseinnsett blasto 1 desember

BLe ikke satt opp på lista.
Innsett gikk fint og er nå ruger. Testdato ble sånn 13 desember. Jeg tenkte ikke teste med graviditetstester men vente på blodprøve. VI får se om det skjer :)
Åj beklager! Gratulerer som ruger :Heartpink det var gode nyheter!
avtaler du blodprøve med legen da eller?

Flere som skal ha årets siste forsøk i desember? Her er tråden for oss :happy: Krysser alt for at dette blir gulleggenes måned!

Skriv dere opp slik:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

Superheltene i desember

Sofia87 - 36 år - B1 - Porsgrunn - FET#7 - Estradot, Cyclogest - mens 22. nov/UL 5. des

Høsteple - 32 - b1 - spiren - estradot, prednisolon, klexane, albyl e. Innsett 22 desember dersom det blir

Månelilje- barn#2 -IVF#2 - innsett#4 (da jeg hadde to fryseforsøk etter forrige IVF som det ikke ble noe av), innsett i midten av desember en gang.

Stimulerer

Meg selv: sandy01 - 31år - barn 1 - porsgrunn - 5 - menopur, letrozol, fyremadel, ovitrelle - oppstart 20/11 - uttak 1/12

HildeFraNordSør - Prøver på baby nr 3 ❤️ - Innsett nr 2 - Progynova, Utrogestan, (aspirin) - innsett 1/12

Engelpia, 39 år, B1, Spiren, 300 bemfola, 75 menopur, fyremadel, ovitrelle, prednisolon og prolutex

Ruger/inseminert

Totalfrys
Lillespøn, 32 år, B2, UNN Tromsø, FET, Cyclogest. Innsett uke 49

Avbrutt

Gravid :love017

Ikke gravid :Heartred
Veientilbabylykke - 36 - 1 - Porsgrunn - #8 (5 insemineringer, tre ivf, to av de avbrutt. - lutinus- fryseinnsett blactossyst 1 desember

Hurra! Jeg er så glad! Endelig kan jeg også skryte på meg fryseinnsett! :love7 Eggene mine er vanskelig å stimulere, så får ut få egg, men forrige uttak i september fikk de ut tre egg, og alle ble befrukta. To av tre ble til blactossyst. Satte inn ett, og det ble det ikke noe graviditet ut av, og deg siste ble fryst ned. Var livredd det ikke skulle overleve opptiningen, men superegget mitt klarte det ❤️ Legen sa at egget hadde veldig fin kvalitet, og at det oppførte seg helt som det skulle ❤️

Hurra! Jeg er så glad! Endelig kan jeg også skryte på meg fryseinnsett! :love7 Eggene mine er vanskelig å stimulere, så får ut få egg, men forrige uttak i september fikk de ut tre egg, og alle ble befrukta. To av tre ble til blactossyst. Satte inn ett, og det ble det ikke noe graviditet ut av, og deg siste ble fryst ned. Var livredd det ikke skulle overleve opptiningen, men superegget mitt klarte det ❤️ Legen sa at egget hadde veldig fin kvalitet, og at det oppførte seg helt som det skulle ❤️
Så bra ❤️ vet du graderingen på det som ble satt inn? ❤️

Back
Topp