Desember 2022

Hva står dpt for da? For det er sikkert noe jeg burde bruke også. Jeg klarer aldri vente med testinga :joyful:
Days past transfer. Evt 1dp5dt, som er 1 day past 5 day (embryoets alder) transfer.
Hehe, morsomt med dette rare alternative språket vi lærer oss.
Internasjonalt bruker de også PUPO (pregnant until proven otherwise) etter transfer. Liker den også. Gravid inntil det motsatte er bevist! :love017

I dag gikk fyremadel strålende å sette, men i dag begynte jeg å blø etter jeg satte bemfola. Kjenner det så godt nå, dagene med sprøyter, vondt i underlivet

Huff slitsom tid. Pleier du å bli overstimulert?
Ble overstimulert første forsøket hos spiren, fikk ut 8 egg da fra ene siden, andre siden turte de ikke røre for eggstokken var veldig stor. Tisser mye, prøvde gå en liten tur i dag men ble så ubehagelig :(

Ble overstimulert første forsøket hos spiren, fikk ut 8 egg da fra ene siden, andre siden turte de ikke røre for eggstokken var veldig stor. Tisser mye, prøvde gå en liten tur i dag men ble så ubehagelig :(
Æsj da. Håper det går bedre denne gangen. Bra at du prøvde å gå en tur da! Små skritt :Heartpink

Melder meg på desembertråden :)
Ekornet - 32 år - Barn 1 - St.Olavs - IVF-forsøk #1 - Lutinus - håper på innsett ca.midten av desember

Last edited:
Abderitt - 25 år - B2 - Hausken Bergen - PP2 - Otrivelle og cyclogest - Innsett 02.12! (IUI)

Vi er på andre runde med IUI i dag, veldig spent på utfallet! Testdato er på bursdagen til kona, so kryssar fingrane på verdas beste bursdagsgåve!

Abderitt - 25 år - B2 - Hausken Bergen - PP2 - Otrivelle og cyclogest - Innsett 02.12! (IUI)

Vi er på andre runde med IUI i dag, veldig spent på utfallet! Testdato er på bursdagen til kona, so kryssar fingrane på verdas beste bursdagsgåve!
Velkommen. Da har jeg satt deg på ruger/inseminert. xsmile3

Jeg hadde ofte uttak på onsdag i Porsgrunn, og dem ønsket dyrke til blasto, altså mandagen etter noe som aldri ble noe av så blir regnet som 5 dagers når du tok ut i går :)

Lillebille89 - 33år - Barn nr 2- Spiren - Forsøk nr 1 - Cyglogest- usikker på innsett, venter på eggløsning

Back
Topp