Desember 2021

Nei desverre endte det i MA i uke 10. Nå venter hysteroskopi og laparaskopi før vi fortsetter. Har tatt flere blodprøver også for å sjekke habituell abort.
Å nei! Så leit å høre!!!! Håper at neste sitter etter hysteroskopi og lapraskopi!

Ferdig med insett. En ubehagelig opplevelse som vanlig. De sliter alltid med å få kateteret på plass og styrer fælt.. I tillegg syns jeg de virka usikre på plasseringen av embryoene når de var satt på plass.
Visste heller ikke at de skulle sette inn to, så da er de vel ikke av så god kvalitet siden de er fryst sammen (var hvertfall det jeg fikk beskjed om sist de gjorde det).
Alt i alt en dårlig opplevelse dessverre..har ikke helt trua på dette forsøket.
Meeeeen ruger gjør jeg uansett ❤️
Sp kjipt at du hadde en dårlig opplevelse :( Jeg håper magefølelsen er feil og at minst ett av de to embryoene klamrer seg fast :Heartred

Ultralyd i dag! 13 egg som ser greie ut! Noen litt små, men skal ta ekstra dose i kveld:)
Uttak fredag:nailbiting: Veldig nervøs!
Noen som har hatt uttak på en fredag? Hører til porsgrunn. Når får man beskjed om det vært befruktelse og hvor mange? Og om de deler seg riktig og alt? Blir evt innsett på mandag.
Er veldig nervøs nå, siden det er første forsøk:smiley-ashamed004

Ultralyd i dag! 13 egg som ser greie ut! Noen litt små, men skal ta ekstra dose i kveld:)
Noen som har hatt uttak på en fredag? Hører til porsgrunn. Når får man beskjed om det vært befruktelse og hvor mange? Og om de deler seg riktig og alt? Blir evt innsett på mandag.
Jeg hører til St.Olav, men jeg har fått beskjed at når jeg skal ha innsett. Både fersk og frys. Så ringer de samme morgen som innsett om det skjer noe (enten ikke tåler opptining, eller ikke klarer seg til innsett). Så mulig porsgrunn har det samme.

Jeg hører til Porsgrunn og har hatt to uttak på fredag. De ringer i 9-tiden på lørdagen om hvor mange som ble befruktet :D Etter det har jeg ikke hørt mer fra de før dagen vi skal sette inn, som i vårt tilfelle har vært onsdag :happy: De ser ikke noe mer på eggene etter lørdagen, så dessverre ingen beskjed om hvordan de har delt seg osv.
13 egg som ser greie ut høres jo supert ut! Heier på deg :love7

Så gøy med mange fine egg :joyful:
Jeg har mitt første uttak i morgen, skjønner godt du er nervøs :smiley-ashamed004

Jeg hadde akkurat samme nå, men hører ikke til Porsgrunn da.. så kanskje ikke så relevant å sammenligne:) Så flott med 13 egg- da er det garantert noen flotte blant dem :) Masse lykke til! Er min første runde også og det gikk over all forventning! Lett å si at man ikke skal grue seg, for det gjorde jeg og, men det gikk veldig fint <3

Jeg hører til Porsgrunn og har hatt to uttak på fredag. De ringer i 9-tiden på lørdagen om hvor mange som ble befruktet :D Etter det har jeg ikke hørt mer fra de før dagen vi skal sette inn, som i vårt tilfelle har vært onsdag :happy: De ser ikke noe mer på eggene etter lørdagen, så dessverre ingen beskjed om hvordan de har delt seg osv.
13 egg som ser greie ut høres jo supert ut! Heier på deg :love7
Tusen takk for svar <3
Da håper jeg på beskjed på lørdag! Så får vi bare se:) Håper på eggene er fine! Tusen takk for støtte:Heartred

Jeg hadde akkurat samme nå, men hører ikke til Porsgrunn da.. så kanskje ikke så relevant å sammenligne:) Så flott med 13 egg- da er det garantert noen flotte blant dem :) Masse lykke til! Er min første runde også og det gikk over all forventning! Lett å si at man ikke skal grue seg, for det gjorde jeg og, men det gikk veldig fint <3
Håper det gikk fint for deg:Heartred Håper på noen bra egg på fredag!
Tusen takk for støtte:love7 Prøver å holde nerver og hode i sjakk!

Jeg har hatt undersøkelse og alt så bra ut. Så nå har jeg satt Ovitrelle og innsett blir på tirsdag om en uke. Så da er det bare å krysse fingrene og be for at det ikke blir sagt noe på pressekonferansen i kveld som hindrer reise til Danmark neste uke!

Ferdig med insett. En ubehagelig opplevelse som vanlig. De sliter alltid med å få kateteret på plass og styrer fælt.. I tillegg syns jeg de virka usikre på plasseringen av embryoene når de var satt på plass.
Visste heller ikke at de skulle sette inn to, så da er de vel ikke av så god kvalitet siden de er fryst sammen (var hvertfall det jeg fikk beskjed om sist de gjorde det).
Alt i alt en dårlig opplevelse dessverre..har ikke helt trua på dette forsøket.
Meeeeen ruger gjør jeg uansett ❤️

Så leit med en dårlig opplevelse. Jeg spurte om det med frysing av to i samme strå da jeg skulle ha fryseforsøk i høst ved Riksen og var i samme situasjon. De sa at kvaliteten på begge mine embryo var god, og fikk ikke noe fornuftig svar på hvorfor de var frosset sammen - fikk inntrykk av at det var vanlig hos dem. Da jeg tok opp dette temaet på en privat klinikk senere, sa gyn at lagringsplassen rett og slett er begrenset i tankene og at dette er en måte å spare plass på for det offentlige. Vet ikke om dette stemmer eller er hele sannheten, men ville nevne det. Håper minst en Sv embryoene dine vil klamre seg fast! ❤️

Lykke til med uttak @MiniG og lykke til ned innsett @Cashewnuddå :love7

Lykke til med uttak @MiniG og lykke til ned innsett @Cashewnuddå :love7

Takk for lykkeønskning, så koselig å bli husket på! :love2 Sitter på flyplassen og er klar som bare det! En merkelig runde dette, alt har gått så lett og fort i forhold til tidligere forsøk. Ikke bare kjipt å måtte bruke donor :p
Lykke til til dere som har innsett, uttak og ul i dag :signs003

Tusen takk for lykkeønskninger i dag, det varmer med god støtte :Heartred
Alt gikk veldig bra, ikke vondt idet hele tatt, hadde absolutt ingenting å grue meg til :laughing002
Fikk 6 egg ut på høyre side, venstre hadde "klistret" seg sammen, så der ble det ikke noe, skjønte ikke helt hva de mente.
Da er det bare å vente på telefon om utviklingen :smiley-angelic001

Da kan jeg flyttes til ruger :love7

Back
Topp