Desember 2021

G test negativ i dag også. Får antagelig ikke time før april! Fordi syklusen min og uttak/innsett da kolliderer med påskeferien! :confused:
Så trist med negativ test, sender deg en god klem :Heartred
Det var da veldig lang ventetid o_O
 
Så leit med negativ test :( og så utrolig kjipt når man havner på ekstra lang ventetid :( Har du ekstra lange sykluser siden du ikke får starte opp igjen før etter påske?
Sender deg en stor klem :Heartred
Jeg har ganske vanlig 27 dagers syklus, men fordi lutinus har utsatt syklusen min så havner oppstart med stimuleringa mi sånn at jeg antagelig ikke rekker innsett før de går ut i ferie. :( jeg kan ikke risikere å sitte der super stimulert også ikke få uttak og innsett XD
da får jeg tid til å hvile kroppen min, trene og komme meg i form tenker jeg! er jo lov å håpe at man blir gravid på egenhånd i mellomtida også :oops:

Så trist med negativ test, sender deg en god klem :Heartred
Det var da veldig lang ventetid o_O
takk for det <3 de har ikke ringe lister desverre. så må nok bare satse på april da. :rulez
 
Jeg har ganske vanlig 27 dagers syklus, men fordi lutinus har utsatt syklusen min så havner oppstart med stimuleringa mi sånn at jeg antagelig ikke rekker innsett før de går ut i ferie. :( jeg kan ikke risikere å sitte der super stimulert også ikke få uttak og innsett XD
da får jeg tid til å hvile kroppen min, trene og komme meg i form tenker jeg! er jo lov å håpe at man blir gravid på egenhånd i mellomtida også :oops:


takk for det <3 de har ikke ringe lister desverre. så må nok bare satse på april da. :rulez
Men har de ikke plass på syklusen din i februar?
Synes det var unødvendig lang ventetid for deg :Heartred
 
Sandy01 - 30 - Barn nr1 - porsgrunn - Forsøk 2(men ble avbrutt forrige) - menopur 1200iu, bemfola, fyremadel og ovitrelle - ikke gravid
 
Har du fått svar på prøven? :Heartbigred
Hadde hcg 385 på mandag og idag fikk jeg svar på prøven fra igår (onsdag) 800,
Var litt bekymra etter den første prøven om den var for lav, men stigningen er jo god så nå tørr jeg håpe litt mer :Heartred
 
Back
Topp