Gratulerer! Såååå stas!Jeg kan settes på gravid @Sofia87
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Såååå stas!Jeg kan settes på gravid @Sofia87
Da havner vi i samme gruppe muligens da prøv å slappe av i mellomtiden å gjør kroppen klar <3Snakket med Porsgrunn, så får nytt forsøk på Mars menstruasjonen Akkurat nå føles det veldig lenge. Men da skal jeg bruke de mnd til å gjøre kroppen så klar som den kan bli før et nytt forsøk. Det føles bra å ha en plan! Og en ca dato å forholde seg til Håper vi som ikke fikk klaff nå treffes i mars gruppen, ellers skal jeg følge med og heie på dere som skal allerede i gang igjen i januar/februar!
Da snakkes vi der Ja, nå blir det å slappe av og gjøre klar kroppen igjenDa havner vi i samme gruppe muligens da prøv å slappe av i mellomtiden å gjør kroppen klar <3
Så fint du tar en slik beskjed. Jeg knakk helt sammen når jeg fikk vite at det ikke blir forsøk før i mars... Det føltes jo så uendelig lenge til! Men har hentet meg litt inn nå, så prøver akkurat som deg å bruke tiden frem til nytt forsøk til å forberede kropp og sjel på nytt uttak Sees nok igjen i marsgruppen vi da!Snakket med Porsgrunn, så får nytt forsøk på Mars menstruasjonen Akkurat nå føles det veldig lenge. Men da skal jeg bruke de mnd til å gjøre kroppen så klar som den kan bli før et nytt forsøk. Det føles bra å ha en plan! Og en ca dato å forholde seg til Håper vi som ikke fikk klaff nå treffes i mars gruppen, ellers skal jeg følge med og heie på dere som skal allerede i gang igjen i januar/februar!
Ja, jeg får liksom ikke gjort noe annet…Var helt knust etter jeg begynte å spotte en uke etter innsett, og mensen kom sikkelig 2 dager etter. Da tenkte jeg dette kan jeg aldri gjøre igjen Men dagene gikk, og jeg må bare finne meg i at det det blir sånn Men det føles veldig lenge ut til Mars! Men som du sier, forberede kropp og sjel på nytt. Vi ses i mars gruppenSå fint du tar en slik beskjed. Jeg knakk helt sammen når jeg fikk vite at det ikke blir forsøk før i mars... Det føltes jo så uendelig lenge til! Men har hentet meg litt inn nå, så prøver akkurat som deg å bruke tiden frem til nytt forsøk til å forberede kropp og sjel på nytt uttak Sees nok igjen i marsgruppen vi da!
Snakket med Porsgrunn, så får nytt forsøk på Mars menstruasjonen Akkurat nå føles det veldig lenge. Men da skal jeg bruke de mnd til å gjøre kroppen så klar som den kan bli før et nytt forsøk. Det føles bra å ha en plan! Og en ca dato å forholde seg til Håper vi som ikke fikk klaff nå treffes i mars gruppen, ellers skal jeg følge med og heie på dere som skal allerede i gang igjen i januar/februar!
Ja! Ta en test i morgen, og skriv til dem Jeg begynte å blø 1 uke etter innsett. 12dpo, og det var mens jeg gikk på lutinus. Sluttet å blø nå på fredag. Var sååå deilig å være ferdig med lutinus! Føler meg nesten litt fri vettu Men hadde gledelig gått på det hvis jeg ble gravid Hadde også hodepine, og det ble litt bedre etter jeg slutter på lutinusSå bra det høres fornuftig ut! Jeg tenker også å gjøre kroppen klar forhåpentlig vis til mars Skal snakke med de i morra tenkte jeg. Jeg har jo egentlig testdag på onsdag men har tatt en test allerede som var negativ, og jeg fikk litt blødninger idag selv om jeg går på lutinus enda. så tar en test i morra igjen for å være sikker. Gleder meg til å slutte på lutinus. Har hatt så hodepine fra det denne gangen! Trodde det var fordi jeg kutta koffein bare at da skulle det jo vart bare noen dager, men har vært helt til nå! Så da er det nok lutinusen som gjør det
Håper vi sees i mars!
Ja! Jeg skjønner. Jeg har allerede handlet inn Q-10, og Omega 3! Går allerede på Folsyre og D-vitamin pga autoimmun sykdom Har også spurt om å få tatt litt blodprøver hos fastlegen for å se hvordan alle verdier ser ut. Q-10 har jeg handlet etter at et familie medlem som har vært igjennom IVF fikk dette anbefalt i Danmark for modne eggene mer osv. Om det var det som hjalp eller ikke, men hun fikk ut mange fine egg og mange på frys det forsøket hun brukte det. Og ble gravid Porsgrunn sa det var greit at jeg ville prøve det. Skal ha samme protokoll. Menopur/Fyremadel/Ovitrelle/Lutinus. Men skal ha høyere dose menopur i håp om flere egg denne gangenVi fikk ny plass ut i fra neste syklus, men valgte å hoppe over den. Blir derfor Mars på meg også, men lang protokoll denne gang ettersom jeg ble overstimulert nå. Et lite tips, om dere har tålmodighet: det tar minst 70 dager for kroppen å fornye og forbedre alle celler i kroppen, blant annet både sædceller og eggceller. Derfor venter vi litt ekstra. Månedene som kommer brukes til å spise bedre, leve bedre og fylle på med vitaminer og kosttilskudd. Vi har allerede gjort en halvveis innsats, og samboer gikk fra å levere en sædprøve med både for få og for dårlige sædceller, til nå å levere en helt normal en Jeg har en autoimmun sykdom, så hos meg må det nok litt lenger tid til enn det vi ga oss før dette forsøket. Sitter allerede og drømmer om sjokolade, men drikker en kopp te i stedet. Blir hardt, er hardt, men forhåpentligvis verdt det
NAC og vitamin B6 er også bra å ta i tillegg. Karnitin og Arguinin dersom mannen trenger en boost også Kjøpes på iherb, f.eks. Vårt arsenal av vitaminer og tilskudd er massivt og vi tar mye. Anbefaler Anette på Frøyaklinikken i Oslo også dersom man har mulighet. Hun er kjempedyktig og har hjulpet mange med fertilitet både naturlig og via ivf. Hun bruker akupunktur og fotsoneterapi. Jeg har pcos og stoffskiftesykdom. Hun fikk min syklus rett kjøl og jeg gikk fra å aldri ha eggløsning til å få det jevnlig. Bare nevner det!Ja! Jeg skjønner. Jeg har allerede handlet inn Q-10, og Omega 3! Går allerede på Folsyre og D-vitamin pga autoimmun sykdom Har også spurt om å få tatt litt blodprøver hos fastlegen for å se hvordan alle verdier ser ut. Q-10 har jeg handlet etter at et familie medlem som har vært igjennom IVF fikk dette anbefalt i Danmark for modne eggene mer osv. Om det var det som hjalp eller ikke, men hun fikk ut mange fine egg og mange på frys det forsøket hun brukte det. Og ble gravid Porsgrunn sa det var greit at jeg ville prøve det. Skal ha samme protokoll. Menopur/Fyremadel/Ovitrelle/Lutinus. Men skal ha høyere dose menopur i håp om flere egg denne gangen
Tusen takk for tips! Jeg skal helt klart sjekke det utNAC og vitamin B6 er også bra å ta i tillegg. Karnitin og Arguinin dersom mannen trenger en boost også Kjøpes på iherb, f.eks. Vårt arsenal av vitaminer og tilskudd er massivt og vi tar mye. Anbefaler Anette på Frøyaklinikken i Oslo også dersom man har mulighet. Hun er kjempedyktig og har hjulpet mange med fertilitet både naturlig og via ivf. Hun bruker akupunktur og fotsoneterapi. Jeg har pcos og stoffskiftesykdom. Hun fikk min syklus rett kjøl og jeg gikk fra å aldri ha eggløsning til å få det jevnlig. Bare nevner det!
Jeg ble faktisk ringt av sykehuset i dag og sykepleieren sa at det var kommet en avbestilling i uke 5 som passer perfekt med oppstart av kort protokoll for meg på neste mens om ca. 2 uker kan nesten ikke tro at vi skal være så heldige!!Ja, jeg får liksom ikke gjort noe annet…Var helt knust etter jeg begynte å spotte en uke etter innsett, og mensen kom sikkelig 2 dager etter. Da tenkte jeg dette kan jeg aldri gjøre igjen Men dagene gikk, og jeg må bare finne meg i at det det blir sånn Men det føles veldig lenge ut til Mars! Men som du sier, forberede kropp og sjel på nytt. Vi ses i mars gruppen
Å! Så heldig du er. Det er jo kjempe bra!Jeg ble faktisk ringt av sykehuset i dag og sykepleieren sa at det var kommet en avbestilling i uke 5 som passer perfekt med oppstart av kort protokoll for meg på neste mens om ca. 2 uker kan nesten ikke tro at vi skal være så heldige!!
Å! Så heldig du er. Det er jo kjempe bra!
Hvem sykehus er det du tilhører igjen? Haugesund?Jeg ble faktisk ringt av sykehuset i dag og sykepleieren sa at det var kommet en avbestilling i uke 5 som passer perfekt med oppstart av kort protokoll for meg på neste mens om ca. 2 uker kan nesten ikke tro at vi skal være så heldige!!
Knis. Det var sikkert min avbestilling om du er i PorsgrunnJeg ble faktisk ringt av sykehuset i dag og sykepleieren sa at det var kommet en avbestilling i uke 5 som passer perfekt med oppstart av kort protokoll for meg på neste mens om ca. 2 uker kan nesten ikke tro at vi skal være så heldige!!
Hvem sykehus er det du tilhører igjen? Haugesund?
Tilhører Haugesund uansett takk til den som har avbestilt timen sinKnis. Det var sikkert min avbestilling om du er i Porsgrunn
G test negativ i dag også. Får antagelig ikke time før april! Fordi syklusen min og uttak/innsett da kolliderer med påskeferien!Idag er testdagen min jeg har gått på lutinus helt til nå. Men de siste to dagene har jeg hatt.. unnskyld grafisk melding.. brunt blod. Er dette vanlig pga lutinus? Idag morges var det mere rødt. Og jeg har litt menssmerter, så føler egentlig ikke at test er nødvendig.. (pakken min med g-tester fra babyplan har ikke kommet enda ) hadde jo negativ test 17 dpo. Og Porsgrunn sa jeg skulle se Ann til idag om mens begynte ordentlig før jeg sluttet på lutinus. Vil jo si den har det nå egentlig…
Så leit med negativ test og så utrolig kjipt når man havner på ekstra lang ventetid Har du ekstra lange sykluser siden du ikke får starte opp igjen før etter påske?G test negativ i dag også. Får antagelig ikke time før april! Fordi syklusen min og uttak/innsett da kolliderer med påskeferien!