Å nei! Så leit å høre!!!! Håper at neste sitter etter hysteroskopi og lapraskopi!Nei desverre endte det i MA i uke 10. Nå venter hysteroskopi og laparaskopi før vi fortsetter. Har tatt flere blodprøver også for å sjekke habituell abort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei! Så leit å høre!!!! Håper at neste sitter etter hysteroskopi og lapraskopi!Nei desverre endte det i MA i uke 10. Nå venter hysteroskopi og laparaskopi før vi fortsetter. Har tatt flere blodprøver også for å sjekke habituell abort.
Sp kjipt at du hadde en dårlig opplevelseFerdig med insett. En ubehagelig opplevelse som vanlig. De sliter alltid med å få kateteret på plass og styrer fælt.. I tillegg syns jeg de virka usikre på plasseringen av embryoene når de var satt på plass.
Visste heller ikke at de skulle sette inn to, så da er de vel ikke av så god kvalitet siden de er fryst sammen (var hvertfall det jeg fikk beskjed om sist de gjorde det).
Alt i alt en dårlig opplevelse dessverre..har ikke helt trua på dette forsøket.
Meeeeen ruger gjør jeg uansett![]()

Veldig nervøs!
Jeg hører til St.Olav, men jeg har fått beskjed at når jeg skal ha innsett. Både fersk og frys. Så ringer de samme morgen som innsett om det skjer noe (enten ikke tåler opptining, eller ikke klarer seg til innsett). Så mulig porsgrunn har det samme.Ultralyd i dag! 13 egg som ser greie ut! Noen litt små, men skal ta ekstra dose i kveld
Uttak fredagVeldig nervøs!
Noen som har hatt uttak på en fredag? Hører til porsgrunn. Når får man beskjed om det vært befruktelse og hvor mange? Og om de deler seg riktig og alt? Blir evt innsett på mandag.
Er veldig nervøs nå, siden det er første forsøk![]()
Jeg hører til Porsgrunn og har hatt to uttak på fredag. De ringer i 9-tiden på lørdagen om hvor mange som ble befruktetUltralyd i dag! 13 egg som ser greie ut! Noen litt små, men skal ta ekstra dose i kveld
Noen som har hatt uttak på en fredag? Hører til porsgrunn. Når får man beskjed om det vært befruktelse og hvor mange? Og om de deler seg riktig og alt? Blir evt innsett på mandag.
De ser ikke noe mer på eggene etter lørdagen, så dessverre ingen beskjed om hvordan de har delt seg osv. 
Så gøy med mange fine eggUltralyd i dag! 13 egg som ser greie ut! Noen litt små, men skal ta ekstra dose i kveld

Jeg hadde akkurat samme nå, men hører ikke til Porsgrunn da.. så kanskje ikke så relevant å sammenligneUltralyd i dag! 13 egg som ser greie ut! Noen litt små, men skal ta ekstra dose i kveld
Tusen takk for svar <3Jeg hører til Porsgrunn og har hatt to uttak på fredag. De ringer i 9-tiden på lørdagen om hvor mange som ble befruktetEtter det har jeg ikke hørt mer fra de før dagen vi skal sette inn, som i vårt tilfelle har vært onsdag
De ser ikke noe mer på eggene etter lørdagen, så dessverre ingen beskjed om hvordan de har delt seg osv.
13 egg som ser greie ut høres jo supert ut! Heier på deg![]()

Så gøy med mange fine egg
Jeg har mitt første uttak i morgen, skjønner godt du er nervøs![]()
Lykke til i morgen! Håper alt går fint for deg
Håper det gikk fint for degJeg hadde akkurat samme nå, men hører ikke til Porsgrunn da.. så kanskje ikke så relevant å sammenligneSå flott med 13 egg- da er det garantert noen flotte blant dem
Masse lykke til! Er min første runde også og det gikk over all forventning! Lett å si at man ikke skal grue seg, for det gjorde jeg og, men det gikk veldig fint <3
Håper på noen bra egg på fredag!
Prøver å holde nerver og hode i sjakk!Kommer til å gå kjempefint <3 husk å puste og tenk på det fine resultatetHåper det gikk fint for degHåper på noen bra egg på fredag!
Tusen takk for støttePrøver å holde nerver og hode i sjakk!
Ferdig med insett. En ubehagelig opplevelse som vanlig. De sliter alltid med å få kateteret på plass og styrer fælt.. I tillegg syns jeg de virka usikre på plasseringen av embryoene når de var satt på plass.
Visste heller ikke at de skulle sette inn to, så da er de vel ikke av så god kvalitet siden de er fryst sammen (var hvertfall det jeg fikk beskjed om sist de gjorde det).
Alt i alt en dårlig opplevelse dessverre..har ikke helt trua på dette forsøket.
Meeeeen ruger gjør jeg uansett![]()
Så gøy med mange fine egg
Jeg har mitt første uttak i morgen, skjønner godt du er nervøs![]()
Lykke til med uttak @MiniG og lykke til ned innsett @Cashewnuddå![]()
Sitter på flyplassen og er klar som bare det! En merkelig runde dette, alt har gått så lett og fort i forhold til tidligere forsøk. Ikke bare kjipt å måtte bruke donor 

Herlig! Hvordan gikk det?Da kan jeg flyttes til ruger![]()