persefone
Glad i forumet
Da ringte de fra laben… 3 av 4 egg befruktet! Jeg er utrolig lettet, glad og takknemlig. Samtidig tenker jeg masse på de som får vonde beskjeder denne rundenDet er virkelig så mye opp- og nedturer om hverandre at man kan bli helt ødelagt. Men nå er jeg iallefall et bevis på at lykken kan snu- og at selv med få egg er det mulig å få fremgang i resultatene.
Så er det mye som fortsatt skal gå riktig for seg før innsett mandag da, men akkurat nå tillater jeg meg å være positiv. Veldig veldig takknemlig![]()
Dette var strålende nyheter
Skjønner godt at nervene et i helspenn og tiden har sikkert gått sakte. Som du sier er det fryktelig mye følelser involvert i dette. Håper inderlig at du får innsett i morgen av et ekte lite gullegg
Og jeg er såå enig med alle andre her, du er så utrolig god med oss andre her tiltross for tøffe stormer selv så er du alltid så glad og støttende på andres vegne 
Så nå er planen at de skal tine embryoet på torsdag siden det er et 3-dagers, og innsett blir forhåpentligvis på fredag
Vær så snill å feste deg, lille skatt

Mandag og tirsdag så krasjer innsettet med helg, så det er skrekken. Men med strek allerede nå så tipper jeg EL kommer tidligere enn det