Desember 2021

Da ringte de fra laben… 3 av 4 egg befruktet! Jeg er utrolig lettet, glad og takknemlig. Samtidig tenker jeg masse på de som får vonde beskjeder denne runden :( Det er virkelig så mye opp- og nedturer om hverandre at man kan bli helt ødelagt. Men nå er jeg iallefall et bevis på at lykken kan snu- og at selv med få egg er det mulig å få fremgang i resultatene.

Så er det mye som fortsatt skal gå riktig for seg før innsett mandag da, men akkurat nå tillater jeg meg å være positiv. Veldig veldig takknemlig:smiley-angelic001

Dette var strålende nyheter:happy: Skjønner godt at nervene et i helspenn og tiden har sikkert gått sakte. Som du sier er det fryktelig mye følelser involvert i dette. Håper inderlig at du får innsett i morgen av et ekte lite gullegg:chicken:
 
Hei! har et spørsmål, eller om noen har erfaring
Jeg tatt 112.5 med menopur i 6 dager nå. Er høy risiko for å bli overstimulert, så derfor lav dose nå på første forsøk, for å se.
Men jeg leser jo flere steder at mange merker jo at det "jobbes" inne i eggstokkene, eller at de blir oppblåste, litt stølhet osv…
Men jeg merker ingenting… Det er sikkert normalt, men andre som har opplevd det sånn? Men fortsatt hatt en grei stimulering på eggene? Skal på ultralyd på tirsdag, så får jo såklart svar på om det har fungert Bare syntes det er rart at jeg ikke merker noe som helst‍♀️

Takk på forhånd om noen vil dele en erfaring!

Jeg spurte tilfeldigvis gyn om dette da jeg var på kontroll, og fikk vite at det ikke nødvendigvis er en sammenheng mellom hvor mye man kjenner og antall follikler på vei eller hvor godt de responderer. Så jeg ville prøvd ikke å bekymre meg før kontrollen og nyte at du ikke har ubehag:)
 
Tusen takk for koselig melding, den varmet veldig! ❤️Lørdagen var jeg langt nede, men nå har jeg samlet meg litt. Sønnen vår er nå rimelig frisk, og jeg er ikke så bekymret for oss som er vaksinerte. Ble bare litt mye på en gang på fredag. Men skulle det først bli et nytt avbrutt forsøk på oss, var det jo egentlig like greit det skjedde nå som vi risikerer å måtte isolere oss. Kjenner det hjelper veldig å ha en plan om nytt forsøk i januar (og ikke ørti måneder frem). Og, vi prøver fortsatt på desember: avtalte at jeg tar Ovitrelle, prøver hjemme, og deretter Lutinus. Har ingen store forhåpninger etter årevis uten prevensjon og ingen positiv test etter naturlig prøving, men det føles godt å prøve NOE og man vet jo aldri … Og som du sier, snart er det jul, og den skal nytes uansett!

Nå krysser jeg alt som krysses kan for gode nyheter for deg i morgen! :)
For en evne du har til å klare å omstille deg og tenke positivt istedenfor å grave deg ned. Det er virkelig beundringsverdig :love7 Og jeg er såå enig med alle andre her, du er så utrolig god med oss andre her tiltross for tøffe stormer selv så er du alltid så glad og støttende på andres vegne :Heartred
Og sååå bra du får begynne igjen allerede i januar. Skal heie så mye på deg :talk017
 
Fy søren så mange milepæler vi skal gjennom i denne prosessen… og når en er nådd venter ny bekymring. Jeg er så glad og takknemlig fortsatt for at 3 av mine 4 ble befruktet.. og så melder jo tankene seg om videre utvikling og deling. Nå er jeg så klar for å få «gulroten» med innsett mandag- hadde blitt helt knust om alle falt fra :( men det skal ikke skje!
Masse lykke til i dag:Heartred Krysser fingrene for at du blir den første rugeren i denne gruppa :love7
 
Fy søren så mange milepæler vi skal gjennom i denne prosessen… og når en er nådd venter ny bekymring. Jeg er så glad og takknemlig fortsatt for at 3 av mine 4 ble befruktet.. og så melder jo tankene seg om videre utvikling og deling. Nå er jeg så klar for å få «gulroten» med innsett mandag- hadde blitt helt knust om alle falt fra :( men det skal ikke skje!
Masse lykke til i dag!! Håper du ruger snart på gullegget ditt :Heartred
 
For en evne du har til å klare å omstille deg og tenke positivt istedenfor å grave deg ned. Det er virkelig beundringsverdig :love7 Og jeg er såå enig med alle andre her, du er så utrolig god med oss andre her tiltross for tøffe stormer selv så er du alltid så glad og støttende på andres vegne :Heartred
Og sååå bra du får begynne igjen allerede i januar. Skal heie så mye på deg :talk017

Tusen takk for så varme ord, blir helt rørt jeg! Det hjelper alltid å ha en plan, synes jeg. Venting og uvisshet er absolutt det verste med denne prosessen. Og alle de brå omstillingene.

Nå er det virkelig sååå spennende dager for deg! Har en skikkelig god følelse etter superuttaket ditt sist. :) Gjett om jeg skal heie også!
 
UL kontroll gjennomført og alt så bare bra ut. EL-testen var positiv i går, og legen sa at det godt stemte med det hun kunne se på UL :woot: Så nå er planen at de skal tine embryoet på torsdag siden det er et 3-dagers, og innsett blir forhåpentligvis på fredag :smiley-angelic001
 
Takk for gode tanker i dag alle sammen!
Kan med stor glede rope:

Herreguuuud jeg ruger!!! :Heartbigred Vær så snill å feste deg, lille skatt:smiley-angelic001
 
Tusen takk for koselig melding, den varmet veldig! ❤️Lørdagen var jeg langt nede, men nå har jeg samlet meg litt. Sønnen vår er nå rimelig frisk, og jeg er ikke så bekymret for oss som er vaksinerte. Ble bare litt mye på en gang på fredag. Men skulle det først bli et nytt avbrutt forsøk på oss, var det jo egentlig like greit det skjedde nå som vi risikerer å måtte isolere oss. Kjenner det hjelper veldig å ha en plan om nytt forsøk i januar (og ikke ørti måneder frem). Og, vi prøver fortsatt på desember: avtalte at jeg tar Ovitrelle, prøver hjemme, og deretter Lutinus. Har ingen store forhåpninger etter årevis uten prevensjon og ingen positiv test etter naturlig prøving, men det føles godt å prøve NOE og man vet jo aldri … Og som du sier, snart er det jul, og den skal nytes uansett!

Nå krysser jeg alt som krysses kan for gode nyheter for deg i morgen! :)
Så godt at dere har en plan, og at det ikke er lenge til neste forsøk. Tiden mot jul og nyttår kommer jo bare til å fly av gårde uansett. og selv om sjansen med hjemmeprøving kanskje virker litt liten, så er det allikevel håp og ikke en helt bortkastet syklus :happy: jeg krysser i alle fall fingrene for et julemirakel :Heartred
 
Takk for gode tanker i dag alle sammen!
Kan med stor glede rope:

Herreguuuud jeg ruger!!! :Heartbigred Vær så snill å feste deg, lille skatt:smiley-angelic001
Gratulerer :love7 Jeg heier på lille frø!
 
UL kontroll gjennomført og alt så bare bra ut. EL-testen var positiv i går, og legen sa at det godt stemte med det hun kunne se på UL :woot: Så nå er planen at de skal tine embryoet på torsdag siden det er et 3-dagers, og innsett blir forhåpentligvis på fredag :smiley-angelic001

Jippi! Nå er det bare siste milepæl igjen, så ruger du endelig! Dette SKAL gå veien! :hello2
 
UL kontroll gjennomført og alt så bare bra ut. EL-testen var positiv i går, og legen sa at det godt stemte med det hun kunne se på UL :woot: Så nå er planen at de skal tine embryoet på torsdag siden det er et 3-dagers, og innsett blir forhåpentligvis på fredag :smiley-angelic001
Åååh! Så spennende! Nærmere og nærme innsett:love7
 
Tusen takk for så varme ord, blir helt rørt jeg! Det hjelper alltid å ha en plan, synes jeg. Venting og uvisshet er absolutt det verste med denne prosessen. Og alle de brå omstillingene.

Nå er det virkelig sååå spennende dager for deg! Har en skikkelig god følelse etter superuttaket ditt sist. :) Gjett om jeg skal heie også!
Enig, en plan hjelper veldig mye. Glad du kan i gang igjen allerede så fort altså:Heartred
Veeeldig spennende dager her. Er på CD8 og EL-testene har en strek allerede, så er litt spent på UL til torsdag :nailbiting: Mandag og tirsdag så krasjer innsettet med helg, så det er skrekken. Men med strek allerede nå så tipper jeg EL kommer tidligere enn det :smiley-angelic001
 
Ferdig med insett. En ubehagelig opplevelse som vanlig. De sliter alltid med å få kateteret på plass og styrer fælt.. I tillegg syns jeg de virka usikre på plasseringen av embryoene når de var satt på plass.
Visste heller ikke at de skulle sette inn to, så da er de vel ikke av så god kvalitet siden de er fryst sammen (var hvertfall det jeg fikk beskjed om sist de gjorde det).
Alt i alt en dårlig opplevelse dessverre..har ikke helt trua på dette forsøket.
Meeeeen ruger gjør jeg uansett ❤️
 
Back
Topp