Desember 2021

Ultralyd i dag! 13 egg som ser greie ut! Noen litt små, men skal ta ekstra dose i kveld:)
Uttak fredag:nailbiting: Veldig nervøs!
Noen som har hatt uttak på en fredag? Hører til porsgrunn. Når får man beskjed om det vært befruktelse og hvor mange? Og om de deler seg riktig og alt? Blir evt innsett på mandag.
Er veldig nervøs nå, siden det er første forsøk:smiley-ashamed004

De ringer lørdag morgen :)

Innsett mandag eller onsdag. Du hører ingenting før dette med mindre alle faller fra.

Jeg er helt despo på testing, så sikkert i morgen :hilarious: satte inn i dag… stemmer med hvordan du tenker dpo!
Haha kjent sak.. jeg sitter og nistirrer på egget jeg fikk satt inn, som jeg rakk å knipse et lite bilde av. Synes det ser veldig fint ut, men hvem vet… denne ventingen altså!

UL unnagjort. Slimhinne 6 mm og største eggpose på hver eggstokk var 13 mm, så er nok noen dager igjen til eggløsning. Slimhinna var heller ikke tresjiktet enda, men han mente den var på vei til å bli det.
Kjenner jeg er litt stressa for at ting ikke var kommet lenger. Er på CD11 nå

UL unnagjort. Slimhinne 6 mm og største eggpose på hver eggstokk var 13 mm, så er nok noen dager igjen til eggløsning. Slimhinna var heller ikke tresjiktet enda, men han mente den var på vei til å bli det.
Plutselig skjer ting raskt, og 6 mm er god str ifht 13 mm eggposer :) vil ikke uroe meg for slimhinne iaf.

Jeg vil driste meg frempå og anslå at lørdag er eggposen 16 mm, 19 mm på mandag og da får du positiv eggløsningstest den dagen eller tirsdag :pompus: kanskje onsdag også :angelic:

Begynner å bli skikkelig nervevrak her :nailbiting: sykehuset skulle tine egget i dag, men innsett er først i morgen! Glemte å spørre hvorfor de gjør det, men nå må jeg gå rundt i over et døgn og håpe på at telefonen ikke ringer! Vi som bare har det ene egget på frys… Burde ikke vært lov :wtf:
Og så får jeg ikke en gang gå på noe som helst støttemedisiner. vet at det i utgangspunktet ikke er noe feil med meg, og dette er første innsett i naturlig syklus. Men hva om jeg har litt lav progesteron allikevel? :wacky: Alt en skal bekymre seg over!

Flere som har hatt fryseforsøk i naturlig syklus uten noen som helst medisiner?

Begynner å bli skikkelig nervevrak her :nailbiting: sykehuset skulle tine egget i dag, men innsett er først i morgen! Glemte å spørre hvorfor de gjør det, men nå må jeg gå rundt i over et døgn og håpe på at telefonen ikke ringer! Vi som bare har det ene egget på frys… Burde ikke vært lov :wtf:
Og så får jeg ikke en gang gå på noe som helst støttemedisiner. vet at det i utgangspunktet ikke er noe feil med meg, og dette er første innsett i naturlig syklus. Men hva om jeg har litt lav progesteron allikevel? :wacky: Alt en skal bekymre seg over!

Føler så inderlig med deg! Det er helt forferdelig å måtte gå rundt med telefonen konstant og håpe den ikke ringer. Men tenk så lenge du har ventet, noen timer til klarer du, og denne gangen SKAL det gå. Sender masse masse gode vibber til deg og labben:love7

Forstår stresset, men prøv å stol på at legen din har rett og at du snart er der du skal være. Stor klem!❤️

Kan ingenting om fryseforsøk, dessverre.
Vil bare si at jeg forstår frustrasjonen din, fort gjort å glemme å spørre om ting også plutselig lure etterpå, kjenner igjen den :hungover:
klinikken vet nok hva de gjør, jeg heier på at dette skal gå bra :smiley-bounce012:Heartred

Så bra at det ble en god opplevelse :joyful: Kjedelig at de ikke fikk tak i noen egg på venstre siden, men når du har fått hele 6 egg på andre siden er det jo veldig innafor! Krysser fingrene for at flest mulig er med videre! Når var det du skulle ha innsett etter planen? Spennende dager!
Jeg har fått time til innsett mandag :)
De ringte meg i går, da var 5 egg befruktet, ringte igjen i dag, da var bare 3 igjen, så nå krysser jeg fingrene for de 3:smiley-angelic001
Var litt susete i går så når de ringte i dag så spurte jeg hva de mente med klistret sammen. Venstre eggstokk hadde da flyttet seg til høyere side, der lå de oppå hverandre, visste ikke at slikt kunne skje o_O Mye som skal læres under slik behandling :p

De ringte meg i går, da var 5 egg befruktet, ringte igjen i dag, da var bare 3 igjen, så nå krysser jeg fingrene for de 3:smiley-angelic001
Var litt susete i går så når de ringte i dag så spurte jeg hva de mente med klistret sammen. Venstre eggstokk hadde da flyttet seg til høyere side, der lå de oppå hverandre, visste ikke at slikt kunne skje o_O Mye som skal læres under slik behandling :p
Det holdt for meg- jeg hadde bare tre som ble befruktet og fikk et satt tilbake. Så dette skal gå fint <3
Snart innsett- hurra! :)

Runde to hadde jeg 3 befruktet og endte med to blasto, så jeg har troa :love7

Plutselig skjer ting raskt, og 6 mm er god str ifht 13 mm eggposer :) vil ikke uroe meg for slimhinne iaf.

Jeg vil driste meg frempå og anslå at lørdag er eggposen 16 mm, 19 mm på mandag og da får du positiv eggløsningstest den dagen eller tirsdag :pompus: kanskje onsdag også :angelic:
Ny time til UL på mandag, da skal jeg holde deg orientert om du har rett :D:D:D Er så redd for at det skal krasje med helg :confused:

Klinikken min satte meg opp på fryseforsøk sent på dagen fordi de ville tine embryoet og se på hvordan det utviklet seg. Det er vel kanskje det din klinikk vil også, bare over litt lenger tid?

Jeg går og venter på resultat av koronatest. Blir mer stresset for hvert minutt som går. Ikke helt sikker på om forsøket går i vasken hvis den er positiv, men det er kanskje dumt å reise til Danmark den dagen man kommer ut av isolasjon i så fall?

Tenker masse på deg i dag! Lykke, lykke til! ❤️

Back
Topp