Desember 2021

Ble bare 4 egg, resten av eggposene var tomme:sad010Er det lov å si jeg skuffet?
Får oppdatering på befruktelse i morgen…
Jeg er så sykt overveldet. Selve uttak gikk fint. Såklart litt vondt her og der, men gikk veldig fint:Heartred

Tenker masse på deg i dag! Lykke, lykke til! ❤️
Tusen takk kjære deg! Har ennå ikke hørt noe :nailbiting: og nå er det mindre enn 2,5 timer til innsett. Så regner meg at no news er good news her.

hvordan har du det om dagen? dere foreldre slapp unna Coronaen?

Ble bare 4 egg, resten av eggposene var tomme:sad010Er det lov å si jeg skuffet?
Jeg er så sykt overveldet. Selve uttak gikk fint. Såklart litt vondt her og der, men gikk veldig fint:Heartred
Kjære deg, selvfølgelig er det lov å være skuffet! Det er så mye følelser i dette gamet og med så mye venting og ting som leder opp til uttaket at det er klart man bygger opp massevis med forventninger og håp!
Men bra at uttaket ellers har gått fint, og 4 egg er fortsatt 4 kjempegode sjanser for å lykkes! Det blir spennende å høre om hvordan det går i morgen. Du har sikkert lest og hørt det mange ganger, men det er altså bare det ene gullegget du trenger :Heartred jeg krysser fingrene for at der er blant de 4!

Klart det er lov! Men du? Jeg fikk kun 4 ut denne runden, 3 ble befruktet og 1 fint er satt inn som jeg ruger på nå. Ikke mist motet! Jeg var like nedslått som deg, men det gikk mye bedre enn forventet! Plutselig er du ruger før du vet ordet av det <3 det er kvaliteten som er viktigst- ikke antall!

I dag kjenner jeg da vitterlig stikkinger i «riktig» område? Hmm.. kan jo bety så mangt, men man vil jo at alt skal bety det ene… noen som har kjent det samme? Er progesteronstøtten kanskje..

I dag kjenner jeg da vitterlig stikkinger i «riktig» område? Hmm.. kan jo bety så mangt, men man vil jo at alt skal bety det ene… noen som har kjent det samme? Er progesteronstøtten kanskje..
Så spennende! Husker forsøket når jeg ble gravid, da kjente jeg nettopp sånne stikkinger der nede noen dager etter innsett, og husker jeg sa til mannen «dersom jeg blir gravid denne runden, så det er nå den graver seg ned i livmoren min :D«
Krysser fingrene :woot:

Så godt å høre at selve uttaket gikk bra :Heartred
Skjønner godt at du er skuffet over 4 egg, prøv å hold motet opp, du trenger bare ett gullegg :love7

Det er absolutt ikke rart at du ble overrasket og skuffet etter ultralyd med så mange eggposer på UL. Men som de andre her sier, det er masse håp i disse 4 også. ❤️ Krysser alle fingre for gode nyheter for deg i morgen. Håper du føler deg i grei form etter uttaket og at timene går fort. Når er innsett planlagt?

Tusen takk kjære deg! Har ennå ikke hørt noe :nailbiting: og nå er det mindre enn 2,5 timer til innsett. Så regner meg at no news er good news her.

hvordan har du det om dagen? dere foreldre slapp unna Coronaen?

Åh, da sender jeg ekstra gode vibber de neste timene!

Her ble det faktisk korona på alle sammen, men relativt milde symptomer. Så det ble ikke den uken jeg hadde sett for meg, akkurat. Trøster meg med at det forhåpentlig gir litt immunitet fremover og at det vil gjøre meg mindre bekymret for smitte hvis jeg skulle bli gravid og det drøyer med tilbud om 3. dose. Og at vi ville vært nødt til å avbryte dette forsøket uansett pga. koronaen, så skulle vi første havne i den situasjonen, var det bra det var nå. Samtidig er jeg bekymret for om det vil bli få egg også neste runde, og på om det vil påvirke negativt på neste forsøk at mannen nå har hatt feber.

Det kan nok også være progesteron, men det er absolutt et godt tegn! Opplevde det selv i forsøket da jeg ble gravid:)

Herregud, jeg er ruger :woot::love7
Det er 1 år siden forrige innsett, og 14 mnd. siden vi sendte henvisning til søskenforsøk! Nå håper jeg bare at denne fine lille klumpen vil klamre seg fast og vokse seg stor :smiley-angelic001:Heartred

Det er 1 år siden forrige innsett, og 14 mnd. siden vi sendte henvisning til søskenforsøk! Nå håper jeg bare at denne fine lille klumpen vil klamre seg fast og vokse seg stor :smiley-angelic001:Heartred
Gratulerer :love7 Håper den klamrer seg fast!!

Takk :love7 hvordan går det med deg? Begynt på symptomjakten? :D
Jeg er sinnsykt utålmodig :hilarious: Har ingen symptomer nå, litt murringer i går. 2 dager til første test ryker :nailbiting:

Når tenker du å teste?

Åååå, endelig!!! Så velfortjent etter all motgangen du har hatt dette året! Nå må lille spire bare flytte inn for godt!
:smiley-bounce016

Kjære deg, selvfølgelig er det lov å være skuffet! Det er så mye følelser i dette gamet og med så mye venting og ting som leder opp til uttaket at det er klart man bygger opp massevis med forventninger og håp!
Men bra at uttaket ellers har gått fint, og 4 egg er fortsatt 4 kjempegode sjanser for å lykkes! Det blir spennende å høre om hvordan det går i morgen. Du har sikkert lest og hørt det mange ganger, men det er altså bare det ene gullegget du trenger :Heartred jeg krysser fingrene for at der er blant de 4!
Tusen takk! Ja, jeg vet at man bare trenger ett egg:Heartred Men ble skuffet over alt vi så på ultralyden, menmen! Angst for tlf om befruktelse i morgen. Håper så veldig:( Bare veldig følsom akkurat nå:Heartred Men vi håper på det beste!

Klart det er lov! Men du? Jeg fikk kun 4 ut denne runden, 3 ble befruktet og 1 fint er satt inn som jeg ruger på nå. Ikke mist motet! Jeg var like nedslått som deg, men det gikk mye bedre enn forventet! Plutselig er du ruger før du vet ordet av det <3 det er kvaliteten som er viktigst- ikke antall!
Tusen takk for oppmuntring:Heartred Fint å høre at det er lov å være skuffet. Vet at maaaange skulle ønske de var i min situasjon med 4 gode egg. Så jeg er ikke utakknemlig i det hele tatt:Heartred Vi håper på en bra tlf i morgen!

Åååå! Gratulerer så mye som ruger :HeartredKrysser fingrene for at det er en terminspire du ruger på:love7

Back
Topp