persefone
Glad i forumet
Her har EL-slimet meldt sin ankomst- tydeligere enn på lenge faktisk. Da gjenstår det bare at stimuleringen gjør jobben og at follikler har vokst siden sist- ny kontroll og UL i morgen (sprøytedag 9). Håper det ser litt lysere ut enn siden sist; og at økt dose Gonal + et par dager har gjort susen.
Masse lykke til i morgen - håper du får gode nyheter og at noen av de små folliklene har tatt seg opp!

Håper at litt ekstra «mat» til folliklene har gjort susen
Første forsøk fikk jeg 9 egg ut og alle ble befruktet. Det er tre år siden, så tar det ikke for gitt at befruktningen vil være like god denne gangen. Håper inderlig kvaliteten på det vi får ut i det minste er god, ellers føles oddsene magre. Selv om hjernen min husker at jeg sist runde fikk ut flere egg enn antatt utfra kontrollene, kjenner jeg at jeg ikke helt klarer å tro at jeg skal ha den flaksen igjen.

Ville bare komme med en liten oppmuntring fra sidelinja; Under første IVF-forsøk hadde jeg den nette sum av TO folikler på kontroll. 2! Du kan tro jeg var lei meg. Men, med økt dose og lengre stimulering endte det med TI! Ti fine egg ut, som ble 4 blastocyster. Håper du også får ut noen gode egg den runden her, masse lykke til!