Desember 2021

Jeg har fått bekreftet negativt resultat med blodprøve i dag, så da kan jeg endelig slutte med crinone! Var bekymret for at det ville ta lang tid å få svaret, fordi jeg tok noen stoffskifteprøver samtidig, men svaret var faktisk klart rundt 12. Lurer på om jeg kanskje ble prioritert fordi jeg spurte om det var mulig å få svarene separat?

Julen har faktisk gått bedre enn fryktet. Det skjer såpass mye at det holder tankene unna. Men jeg kjenner at jeg er veldig sliten, så det blir bra med noen rolige dager når gjestene mine reiser fram mot helga.

Klinikken lurte på om jeg ville ha en samtale med legen, men jeg er litt usikker. Tenker uansett ikke å fortsette med den klinikken, men det kan kanskje være nyttig med en samtale likevel?
Ta samtalen. Den kan være oppklarende for deg :Heartred

Jeg har fått bekreftet negativt resultat med blodprøve i dag, så da kan jeg endelig slutte med crinone! Var bekymret for at det ville ta lang tid å få svaret, fordi jeg tok noen stoffskifteprøver samtidig, men svaret var faktisk klart rundt 12. Lurer på om jeg kanskje ble prioritert fordi jeg spurte om det var mulig å få svarene separat?

Julen har faktisk gått bedre enn fryktet. Det skjer såpass mye at det holder tankene unna. Men jeg kjenner at jeg er veldig sliten, så det blir bra med noen rolige dager når gjestene mine reiser fram mot helga.

Klinikken lurte på om jeg ville ha en samtale med legen, men jeg er litt usikker. Tenker uansett ikke å fortsette med den klinikken, men det kan kanskje være nyttig med en samtale likevel?

Ta den samtalen, det er mitt råd.. jeg fikk svar på en hel del ved samtale med lege sist <3

Vil anbefale deg å ta samtalen, kanskje dere får oppklart et par ting el lignende :)
Sender deg samtidig en stor klem, håper du får slappet litt av de neste dagene:Heartred

Sender deg en god klem :Heartred
Enig med de andre her, ta samtalen :)

Ikke noe julemirakel her, burde vært en sterkere strek i dag isåfall. :sad010

Vedlegg

• 94DFC11E-1BD8-4963-B173-45A245E0A344.jpeg
    94DFC11E-1BD8-4963-B173-45A245E0A344.jpeg
    195,9 KB · Visninger: 97
Jeg har ikke helt skjønt det der med å teste ut ovitrellen. Bruker dere el tester til det? Jeg fikk jo en ovitrelle og to gonapeptil så jeg må jo ha vært stappa med hormoner :hilarious:

Jeg har ikke helt skjønt det der med å teste ut ovitrellen. Bruker dere el tester til det? Jeg fikk jo en ovitrelle og to gonapeptil så jeg må jo ha vært stappa med hormoner :hilarious:

Nei graviditetstest :) Ovitrelle er jo HCG :)

Jeg skal ha samme dose ved neste stimulering! Hvordan gikk det for din del? :)

Jeg skal ha samme dose ved neste stimulering! Hvordan gikk det for din del? :)
Åja, jeg vet jo liksom ikke helt hvorfor jeg fikk det denne ganga.

Men resultatet var at jeg hadde 9 follikler tror jeg også fikk de ut 3 egg. 2 ble befrukta og et overlevde til innsett. Så jeg ruger nå som de sier :smiley-ashamed005

Sprøytene gikk fint men vet ikke hvor lenge det hcg blir sittende igjen da for jeg har ikke drivd å testa meg ned sånn som jeg ser noen gjør.

Åja, jeg vet jo liksom ikke helt hvorfor jeg fikk det denne ganga.

Men resultatet var at jeg hadde 9 follikler tror jeg også fikk de ut 3 egg. 2 ble befrukta og et overlevde til innsett. Så jeg ruger nå som de sier :smiley-ashamed005

Sprøytene gikk fint men vet ikke hvor lenge det hcg blir sittende igjen da for jeg har ikke drivd å testa meg ned sånn som jeg ser noen gjør.
Ved forrige forsøk ble det avbrutt? Hos meg er det bra follikelvekst men lite modne egg :/ derfor skal jeg ha 225 Menopur og 225 bemfola samt Ovitrelle og gonalpeptyl :)

Ved forrige forsøk ble det avbrutt? Hos meg er det bra follikelvekst men lite modne egg :/ derfor skal jeg ha 225 Menopur og 225 bemfola samt Ovitrelle og gonalpeptyl :)
Fikk du begynne igjen uten pause likevel? Sååå bra!!!

Jaa <3 overlegen mente ikke vekten var det som var avgjørende å var forundret over hva sykepleier sa.. så vi skal igang med lang protokoll i februar :D
Åååå! Så godt å høre altså:love7
Synes ofte man får oppklart ting om man en sjelden gang får snakke med lege. Synes det er mye surr og mye informasjon som ikke når frem til legene som tar avgjørelsene.
Da sees vi sikkert i februar-gruppa:love2 Regner med vi må vente til da før neste innsett

Back
Topp