Desember 2021

sånn ser testen ut i dag, og dette er ikke morgenurin. Hadde rukket å både drikke og tisse mye. Sånn om det har noe å si:gen113
Den der ser jo veldig fin ut!! De slår ut ganske sent :D Håper testene fortsetter å stige, du må holde oss oppdatert!

sånn ser testen ut i dag, og dette er ikke morgenurin. Hadde rukket å både drikke og tisse mye. Sånn om det har noe å si:gen113

Sniker her inne. Slik så mine tester ut kanskje frem til 14-15 dpo. Slo ut veldig sent. Jeg er 12 uker i dag

Clear Blue Digital sier jeg er 1-2 uker på vei. Jeg er ganske sikker på at det festet seg lille julaften/julaften ettersom jeg hadde en bitteliten (feste)blødning da. Vanlig clear Blue sier også at jeg er gravid, men jeg blir så stresset over fargen på streken. Den er sterkere enn i går igjen, men fortsatt ikke like sterk som den andre streken. Dersom dette er kjemisk, hvor lenge kan jeg måtte gå og lure på dette? :nailbiting:

Vedlegg

• EBD3838A-5826-4079-B47F-C0A8A606EDDF.jpeg
    EBD3838A-5826-4079-B47F-C0A8A606EDDF.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 81
Last edited:
Først Blue sier jeg er 1-2 uker på vei. Jeg er ganske sikker på at det festet seg lille julaften. Vanlig clear Blue sier også at jeg er gravid, men jeg blir så stresset over fargen på streken. Den er sterkere enn i går igjen, men fortsatt ikke like sterk som den andre streken. Dersom dette er kjemisk, hvor lenge kan jeg måtte gå og lure på dette? :nailbiting:
Hmm! Jeg kan ikke svare deg da jeg aldri har vært gravid eller ekte positiv test…
Men jeg syntes du bør kanskje ta en digital om noen dager igjen og se om den stiger? Er fastlegen din åpen i romjulen? Kan du få dratt å målt hcg i morgen, og evt på onsdag før nyttårs-aften??:Heartred

Hmm! Jeg kan ikke svare deg da jeg aldri har vært gravid eller ekte positiv test…
Men jeg syntes du bør kanskje ta en digital om noen dager igjen og se om den stiger? Er fastlegen din åpen i romjulen? Kan du få dratt å målt hcg i morgen, og evt på onsdag før nyttårs-aften??:Heartred
Jeg raidet apoteket for tester, både digitale og vanlige, så jeg har et ok lager å ta av 8) Og pappa er lege på Volvat, så jeg skal helt klart få tatt noen prøver. Bre innmari slitsomt å være så usikker og så frem og tilbake mellom optimisme, håp, glede, pessimisme og følelsen av at alt håp er ute igjen. Need a break :(

Jeg raidet apoteket for tester, både digitale og vanlige, så jeg har et ok lager å ta av 8) Og pappa er lege på Volvat, så jeg skal helt klart få tatt noen prøver. Bre innmari slitsomt å være så usikker og så frem og tilbake mellom optimisme, håp, glede, pessimisme og følelsen av at alt håp er ute igjen. Need a break :(
Jeg skjønner! Det er fryktelig slitsomt…. Bra du har mange tester, så du kan teste jevnlig! Men tror det beste er å ta en blodprøve i morgen, og på onsdag! For å se om det stiger som det skal. Jeg tror bare at kanskje egget festet seg for noen dager siden, som du sier. Så kanskje bare hcg ikke har kommet seg så høyt enda:Heartred Men siden din far er lege, så tar han sikkert gjerne de blodprøvene på deg og at du får svar med en gang han har svaret:love2

Jeg har hatt kjemisk. Måtte 3 blodprøver til for å bekrefte det. Trenger ikke bety at du har kjemisk du også, men det er beste måten å få avklart det på.

@Gullfisk91 og @Sandy01
Har dere begynt å teste eller er dere flinke og holder dere? :hilarious:

Håper du får tatt blodprøve i dag og onsdag, så du kan få sjekket om det er stigning som er liv laga eller ikke:Heartred Vondt å gå rundt å ikke vite :love2

Min test er så svak MED 8 klikk Ovitrelle i kroppen (satte i går morgen), så tror ikke kroppen min har begynt å produsere noe hcg selv iallefall, så det ser dårlig ut her :crybaby2

Vedlegg

• BA9B7698-9E5B-43C1-B546-9EAFC4D8270A.jpeg
    BA9B7698-9E5B-43C1-B546-9EAFC4D8270A.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 73
@Gullfisk91 og @Sandy01
Har dere begynt å teste eller er dere flinke og holder dere? :hilarious:
Siden ovitrellen fremdeles slo ut såpass seint og jeg opplevde sa i august har jeg drøyd testinga :wacky:

Min test er så svak MED 8 klikk Ovitrelle i kroppen (satte i går morgen), så tror ikke kroppen min har begynt å produsere noe hcg selv iallefall, så det ser dårlig ut her :crybaby2
Hvor mye er egentlig 8 klikk? Hvor mange klikk er en hel sprøyte? Jeg håper du har sterkere test i morgen ❤️

Jeg har fått bekreftet negativt resultat med blodprøve i dag, så da kan jeg endelig slutte med crinone! Var bekymret for at det ville ta lang tid å få svaret, fordi jeg tok noen stoffskifteprøver samtidig, men svaret var faktisk klart rundt 12. Lurer på om jeg kanskje ble prioritert fordi jeg spurte om det var mulig å få svarene separat?

Julen har faktisk gått bedre enn fryktet. Det skjer såpass mye at det holder tankene unna. Men jeg kjenner at jeg er veldig sliten, så det blir bra med noen rolige dager når gjestene mine reiser fram mot helga.

Klinikken lurte på om jeg ville ha en samtale med legen, men jeg er litt usikker. Tenker uansett ikke å fortsette med den klinikken, men det kan kanskje være nyttig med en samtale likevel?

Back
Topp