Åh takk, jeg håper så veldig!Den ser veldig positiv ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh takk, jeg håper så veldig!Den ser veldig positiv ut
Den der ser jo veldig fin ut!! De slår ut ganske sent Håper testene fortsetter å stige, du må holde oss oppdatert!sånn ser testen ut i dag, og dette er ikke morgenurin. Hadde rukket å både drikke og tisse mye. Sånn om det har noe å si
Ååååh, spennende spent på hvordan testen er i dagsånn ser testen ut i dag, og dette er ikke morgenurin. Hadde rukket å både drikke og tisse mye. Sånn om det har noe å si
sånn ser testen ut i dag, og dette er ikke morgenurin. Hadde rukket å både drikke og tisse mye. Sånn om det har noe å si
Hmm! Jeg kan ikke svare deg da jeg aldri har vært gravid eller ekte positiv test…Først Blue sier jeg er 1-2 uker på vei. Jeg er ganske sikker på at det festet seg lille julaften. Vanlig clear Blue sier også at jeg er gravid, men jeg blir så stresset over fargen på streken. Den er sterkere enn i går igjen, men fortsatt ikke like sterk som den andre streken. Dersom dette er kjemisk, hvor lenge kan jeg måtte gå og lure på dette?
Jeg raidet apoteket for tester, både digitale og vanlige, så jeg har et ok lager å ta av 8) Og pappa er lege på Volvat, så jeg skal helt klart få tatt noen prøver. Bre innmari slitsomt å være så usikker og så frem og tilbake mellom optimisme, håp, glede, pessimisme og følelsen av at alt håp er ute igjen. Need a breakHmm! Jeg kan ikke svare deg da jeg aldri har vært gravid eller ekte positiv test…
Men jeg syntes du bør kanskje ta en digital om noen dager igjen og se om den stiger? Er fastlegen din åpen i romjulen? Kan du få dratt å målt hcg i morgen, og evt på onsdag før nyttårs-aften??
Jeg skjønner! Det er fryktelig slitsomt…. Bra du har mange tester, så du kan teste jevnlig! Men tror det beste er å ta en blodprøve i morgen, og på onsdag! For å se om det stiger som det skal. Jeg tror bare at kanskje egget festet seg for noen dager siden, som du sier. Så kanskje bare hcg ikke har kommet seg så høyt enda Men siden din far er lege, så tar han sikkert gjerne de blodprøvene på deg og at du får svar med en gang han har svaretJeg raidet apoteket for tester, både digitale og vanlige, så jeg har et ok lager å ta av 8) Og pappa er lege på Volvat, så jeg skal helt klart få tatt noen prøver. Bre innmari slitsomt å være så usikker og så frem og tilbake mellom optimisme, håp, glede, pessimisme og følelsen av at alt håp er ute igjen. Need a break
Håper du får tatt blodprøve i dag og onsdag, så du kan få sjekket om det er stigning som er liv laga eller ikke Vondt å gå rundt å ikke viteJeg raidet apoteket for tester, både digitale og vanlige, så jeg har et ok lager å ta av 8) Og pappa er lege på Volvat, så jeg skal helt klart få tatt noen prøver. Bre innmari slitsomt å være så usikker og så frem og tilbake mellom optimisme, håp, glede, pessimisme og følelsen av at alt håp er ute igjen. Need a break
Siden ovitrellen fremdeles slo ut såpass seint og jeg opplevde sa i august har jeg drøyd testinga@Gullfisk91 og @Sandy01
Har dere begynt å teste eller er dere flinke og holder dere?
Gi meg litt av viljestyrken dinSiden ovitrellen fremdeles slo ut såpass seint og jeg opplevde sa i august har jeg drøyd testinga
Hvor mye er egentlig 8 klikk? Hvor mange klikk er en hel sprøyte? Jeg håper du har sterkere test i morgenMin test er så svak MED 8 klikk Ovitrelle i kroppen (satte i går morgen), så tror ikke kroppen min har begynt å produsere noe hcg selv iallefall, så det ser dårlig ut her
Er faktisk litt usikker på hvor mye det er. Lurer på om det er 1/3 av sprøyta ca.Hvor mye er egentlig 8 klikk? Hvor mange klikk er en hel sprøyte? Jeg håper du har sterkere test i morgen
Ganske sikker på at 13 klikk er halve sprøytenEr faktisk litt usikker på hvor mye det er. Lurer på om det er 1/3 av sprøyta ca.
Ja da stemmer det sånn ca med at 8 klikk er 1/3Ganske sikker på at 13 klikk er halve sprøyten