Tror ikke det? Ikke så lenge du har bikket ti dager etter uttak, det er jo det som er «inngrepet»Innsett av blasto for 4 dager siden - er det fyfy med en tur i jacuzzien da? Så redd for å gjøre noe feil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det? Ikke så lenge du har bikket ti dager etter uttak, det er jo det som er «inngrepet»Innsett av blasto for 4 dager siden - er det fyfy med en tur i jacuzzien da? Så redd for å gjøre noe feil
Jeg tror at rådet som gravid er å unngå så varme bad, men dersom du ikke hadde ivf så ville du ikke visst helt sikkert at du har et p dagers egg inni deg vanskelig, mest trolig gjør det jo ingen skade.Innsett av blasto for 4 dager siden - er det fyfy med en tur i jacuzzien da? Så redd for å gjøre noe feil
Tusen takk. Ja, vi er klare for et nytt forsøk når det lar seg gjøre i Porsgrunn Sikkelig dritt akkurat nå, men dagen blir fin uansett! Håper du har det fint også, og at om akkurat et år så er vi gravide eller kanskje har fått en baby God jul!!Veldig leit å høre. Skrev akkurat til soloprøver at jeg nok er i samme båt. Har bare ikke troa og foreløpig ikke så mye som en svak strek å skimte noe sted. Håper du klarer å legge det vekk i julen og at 2022 klinker til med baby likevel
Det var innsett av fryst blasto, så tenkte mest på at man ikke skal få økt kjernetemperaturen dersom jeg skulle være gravid.Tror ikke det? Ikke så lenge du har bikket ti dager etter uttak, det er jo det som er «inngrepet»
Tok ikke sjansen. Men hadde veldig lystJeg tror at rådet som gravid er å unngå så varme bad, men dersom du ikke hadde ivf så ville du ikke visst helt sikkert at du har et p dagers egg inni deg vanskelig, mest trolig gjør det jo ingen skade.
Herreguuud, så mye jeg ikke kan! Håper frøet sitter godt nå daDet var innsett av fryst blasto, så tenkte mest på at man ikke skal få økt kjernetemperaturen dersom jeg skulle være gravid.
Huff, jeg skjønner godt at du er sliten og lei. Vil bare sende deg en god klem, håper du får en fin feiring til tross for lite søvn og negativ testNegativ test i dag også, så da kan jeg settes på ikke gravid. Jeg er så sliten og lei, og veldig usikker på hva som blir veien videre nå! I tillegg har jeg sovet lite i natt (av andre grunner), så det vil kreve alt jeg har å holde meg positiv og hyggelig gjennom denne julefeiringen!! Måtte bare få det ut her!
Ønsker dere alle en, etter forholdene, god jul!
Så spennende! Håper veldig for degHjelp. Jeg både spotter, bittebitte litt, og fikk en svaaak strek på testen. Men ikke så svak heller. For min samboer som har ti pluss i brillestyrke så det til og med uten briller. Hva skjer nå? Mister jeg og får positiv test på en gang? Fester det seg? Kjemisk? Ååååå så slitsomt
Hvordan går det med deg, har du testet noe mer?Hjelp. Jeg både spotter, bittebitte litt, og fikk en svaaak strek på testen. Men ikke så svak heller. For min samboer som har ti pluss i brillestyrke så det til og med uten briller. Hva skjer nå? Mister jeg og får positiv test på en gang? Fester det seg? Kjemisk? Ååååå så slitsomt
Ja, nå klarer jeg jo ikke la være. Streken er fortsatt svak, men sterkere enn i går. Spottingen ga seg etter noen timer, men litt svak svak rosa i dag igjen. Håper og tror at det første var festeblødning og at i dag er lutinusen. Jeg er liksom litt sår inni oppi der. Men er det noen fasit på hvor raskt test-streken bør bli en «normal» strek? Hvis du skjønte det?Hvordan går det med deg, har du testet noe mer?
Det er jo normalt å blå litt når man går på Lutinus pga skjøre slimhinner. Hvor mange dpo er du i dag?Ja, nå klarer jeg jo ikke la være. Streken er fortsatt svak, men sterkere enn i går. Spottingen ga seg etter noen timer, men litt svak svak rosa i dag igjen. Håper og tror at det første var festeblødning og at i dag er lutinusen. Jeg er liksom litt sår inni oppi der. Men er det noen fasit på hvor raskt test-streken bør bli en «normal» strek? Hvis du skjønte det?
15 dpo i dagDet er jo normalt å blå litt når man går på Lutinus pga skjøre slimhinner. Hvor mange dpo er du i dag?
Ok, da burde nok streken være mer enn en svak skygge, men det kommer jo også an på hvilken test du bruker. De varierer jo så veldig i styrke Vanskelig å si noe når jeg ikke har sett testene dine, men jeg håper!!15 dpo i dag
Det er et eller annet apotek sine tester. Jeg husker ikke hvem som sa det her inne, men hun hadde testet negativt 13 dpo og veldig svak positivt 14 dpo og så hadde det gått oppover derfra. I går var det veldig svakt her, og i dag ikke fullt så svakt. Vil si at den har doblet seg i styrke. Er foreløpig håpefull, men likevel forberedt på at det godt kan være at det ikke går likevel. Gir det noen dager til før jeg mister motet hvertfallOk, da burde nok streken være mer enn en svak skygge, men det kommer jo også an på hvilken test du bruker. De varierer jo så veldig i styrke Vanskelig å si noe når jeg ikke har sett testene dine, men jeg håper!!
Sofia87 var det!Det er et eller annet apotek sine tester. Jeg husker ikke hvem som sa det her inne, men hun hadde testet negativt 13 dpo og veldig svak positivt 14 dpo og så hadde det gått oppover derfra. I går var det veldig svakt her, og i dag ikke fullt så svakt. Vil si at den har doblet seg i styrke. Er foreløpig håpefull, men likevel forberedt på at det godt kan være at det ikke går likevel. Gir det noen dager til før jeg mister motet hvertfall
Sofia87 var det!
Den ser veldig positiv utsånn ser testen ut i dag, og dette er ikke morgenurin. Hadde rukket å både drikke og tisse mye. Sånn om det har noe å si