Haugesund ringte i dag og sa at første ledige time til neste egguttak var i uke 12! UKE 12!!! Det er 3 måneder til og jeg rekker å fylle 33 før det. Jeg orker bare ikke tanken på å gå gjennom enda en hel årstid og bare sitte og vente
Heldigvis er mannen enig og det blir å ta en telefon til Hausken i morgen. Frykter bare at det har blitt ventetid der også. Jeg er så lei. Føler jeg har ikke gjort annet enn å vente i et helt år nå.
Beklager sytingen, men jeg har ikke så mange andre jeg kan klage til føler jeg
Heldigvis er mannen enig og det blir å ta en telefon til Hausken i morgen. Frykter bare at det har blitt ventetid der også. Jeg er så lei. Føler jeg har ikke gjort annet enn å vente i et helt år nå.Beklager sytingen, men jeg har ikke så mange andre jeg kan klage til føler jeg
Kjenner såååå på at da vi ble henvist til Porsgrunn var jeg 34, var 35 da vi var på forsamtale og nå er jeg under et halvt år unna 36!! Fortvilelsen av all tiden som bare flyr forbi pga VENTING.
Krysser fingrenene for at Hausken har kortere ventetid 

Du kan ringe de opp igjen og spør om de kan sette deg på en liste sånn at de ringer deg om noen avbestiller. De fikk som regel presset meg inn tidligere hver gang! Men skjønner om dere vil gå privat om dere har mulighet til det. Hadde gjort det uten å blinke selv
Men føler jeg gjør i alle fall NOE om vi tar kontakt med Hausken, er uansett siste offentlige forsøk vi har, så dersom det heller ikke går veien er Hausken neste uansett. Så får vi se hvem av dem som har tid til oss først. 
Mensen skal komme ca julaften/1 juledag.
Så spennende!!!