Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er samme batch som degSniker her. Jeg har fått masse slike streker åå babyplan i det sisteer det batchnr w00110362? Andre syklus på rad jeg var sikker på å være gravid, men det er bare tullestreker... fVis vedlegget 373812 Vis vedlegget 373815
Nei.... Så tristTror ikke det kan være noe… for nå blør jeg sikkelig… det må jo være mensen?![]()
Faaaader! Sikkert de jeg og har. Da skal jeg IKKE stole på de!Sniker her. Jeg har fått masse slike streker åå babyplan i det sisteer det batchnr w00110362? Andre syklus på rad jeg var sikker på å være gravid, men det er bare tullestreker... fVis vedlegget 373812 Vis vedlegget 373815
Ja, vet du hva, det er så sykt irriterendeFaaaader! Sikkert de jeg og har. Da skal jeg IKKE stole på de!
Haugesund ringte i dag og sa at første ledige time til neste egguttak var i uke 12! UKE 12!!! Det er 3 måneder til og jeg rekker å fylle 33 før det. Jeg orker bare ikke tanken på å gå gjennom enda en hel årstid og bare sitte og venteHeldigvis er mannen enig og det blir å ta en telefon til Hausken i morgen. Frykter bare at det har blitt ventetid der også. Jeg er så lei. Føler jeg har ikke gjort annet enn å vente i et helt år nå.
Beklager sytingen, men jeg har ikke så mange andre jeg kan klage til føler jeg![]()
Er jammen ikke lett å kjenne etter tidlig tegn på graviditet ved assistert, all støttemedisin gir jo de samme symptomeneUgh! Er så latterlig kvalm! Og det romestrerer noe voldsomt i eggstokkene og livmora kjennes det ut som. Vet jo det er Lutinus og Ovitrelle sitt verk, og det er så irriterendeSorry sutring, må bare få det ut. Noe så frustrerende med gravidsymptomer før egget har fått festet seg i det hele tatt
![]()
Jeg er 5 uker på vei i morgen og har fortsatt null symptomerJeg har ikke et eneste symptom! Er energisk, jobber, føler meg helt fin.. kanskje litt trøtt tidlig på kvelden men det er det liksom…var veldig hormonell første dagen bare, men regner med det er alle sprøytene som dabber av.. føler jeg ikke har et hormon i kroppen liksom.. prøver å ikke tenke på det for da blir dagene så lange, men når jeg tenker på at det ble satt inn en liten celle som kaaaanskje kan bli noe så blir jeg helt verpesjuk!
veldig trist å se at det er så lang ventetid på neste runde! Føler med dere! Skulle ønske de kunne åpne opp for flere!![]()
Egget har nok mest sannsynlig festet seg nåUgh! Er så latterlig kvalm! Og det romestrerer noe voldsomt i eggstokkene og livmora kjennes det ut som. Vet jo det er Lutinus og Ovitrelle sitt verk, og det er så irriterendeSorry sutring, må bare få det ut. Noe så frustrerende med gravidsymptomer før egget har fått festet seg i det hele tatt
![]()
Åj det er jo lov å håpeJeg er 5 uker på vei i morgen og har fortsatt null symptomerLitt trøttere om kvelden, men ellers er jeg akkurat som før!
Oi! Henger den i så lenge hos deg? Kjedelig! Da er det jo frustrerende å ikke få testeHer murrer det også godt, og begynner å
bli voldsomt trøtt, men vet jo medisinene gir de symptomene.. testet både igår og idag for å sjekke om ovitrelle har gått ut av systemet, streken er fremdeles sterk, kommer sikkert til å ha strek i 14 dager
![]()
Åååh, det er så herlig at du er gravid, må bare si detJeg er 5 uker på vei i morgen og har fortsatt null symptomerLitt trøttere om kvelden, men ellers er jeg akkurat som før!
Leit å høre at det kanskje ikke går veien. Om det er noen som helst trøst, så går det neppe veien her heller. Prøver allerede å legge det bak meg for å heller se frem til nytt forsøk og ny mulighet. Håper julen blir fin likevelJa, 15 dpo på julaften. Takk for info om testdato på din klinikk. Da burde jeg ha positiv på julaften ja, hvis ikke er det ikke noe håp igjen her.![]()
Veldig leit å høre. Skrev akkurat til soloprøver at jeg nok er i samme båt. Har bare ikke troa og foreløpig ikke så mye som en svak strek å skimte noe sted. Håper du klarer å legge det vekk i julen og at 2022 klinker til med baby likevelEr nok mensen ja. Det blir mer og mer, så er nok ikke bare Lutinusen som gir blødningEr jo 12 dpo, så kan nok stemme at mensen kan komme i dag. Men er bare en jævla berg og dal bane. Positive tester helt siden uttak, så negativ i dag når jeg stod opp. Men så tok jeg den som så positiv ut. Fikk opp håpet igjen, så kom det brått den blødningen et par timer senere…. Jeg er helt utkjørt. Porsgrunn sa de har fullt opp, og jeg får nok ikke nytt forsøk før i mars/april….. Og tanken på alt på nytt igjen…. Jeg blir helt matt
God jul liksom…