Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan settes på ikke gravid .
Masse lykke til til alle .
God jul og godt nytt år
Så trist å høre... Håper dere får en kjempefin jul og at 2019 blir deres år Masse lykke til videreJeg kan settes på ikke gravid .
God jul og godt nytt år
Tusen takkSå leit, sender deg en stor klem! Håper dere får en fin jul med masse kos og ny energi, og at dere lykkes neste runde
tusen takkSå trist å høre... Håper dere får en kjempefin jul og at 2019 blir deres år Masse lykke til videre
Gratulerer som ruger synd at du ikke fikk noen på frys, men da får vi krysse fingrene ekstra godt for at det er gullegget du fikk satt inn i dagJeg kan flyttes over på ruger - testdag 28.12. Fikk dessverre ingen på frys, da de øvrige ikke var av frysekvalitet. Kjipt, for skulle gjerne hatt en plan B, og føler jeg har jobbet såpass hardt for alle syv at det er nedtur å kaste dem... Men får håpe plan A lykkes
Siste oppdatering: 7 egg er befruktet! Skal inn i morgen for innsett, med mindre de da ser på ultralyd at jeg er altfor overstimulert.
Kjennes forøvrig ut som at høyre eggstokk har flyttet på alle andre indre organer, så vi får se hva de sier i morgen...
Så bra Håper og krysser fingrene for at det blir innsett i morgenSiste oppdatering: 7 egg er befruktet! Skal inn i morgen for innsett, med mindre de da ser på ultralyd at jeg er altfor overstimulert.
Kjennes forøvrig ut som at høyre eggstokk har flyttet på alle andre indre organer, så vi får se hva de sier i morgen...
Ååå det var veldig leit å høre.... Ønsker dere bedre lykke neste gang.Jeg kan settes på ikke gravid .
God jul og godt nytt år
Tusen takk. I dag det tok blodprøve og urinprøve, så det var urinprøve så kom negativ men i dag når jeg ringte til rikshospitale det sagt at noe ganger kan man få negativ først og på blodprøve positiv. Hun spørte hvis mensen hadde kom. Men nei jeg har ikke fått mensen enda, jeg hr brukt helt til i dag crinone.Ååå det var veldig leit å høre.... Ønsker dere bedre lykke neste gang.
God jul og godt nytt år Håper det blir deres år
Er det flere som får murringer av progesteron-tilskuddet? Jeg tar cyclogest, og føler jeg får mens-murringer når jeg tar dem... ah, så kjipt, gir ingen gode assosiasjoner :/
Ååå så det kan hende blodprøven viser positivt resultat? Får du svar på det da torsdag eller fredag?Tusen takk. I dag det tok blodprøve og urinprøve, så det var urinprøve så kom negativ men i dag når jeg ringte til rikshospitale det sagt at noe ganger kan man få negativ først og på blodprøve positiv. Hun spørte hvis mensen hadde kom. Men nei jeg har ikke fått mensen enda, jeg hr brukt helt til i dag crinone.
Jeg må ringe på torsdag eller fredag.
Ja det kan skjer. Sykepleir sagt til meg i dag. . Jeg har ikke fått mensen endaÅåå så det kan hende blodprøven viser positivt resultat? Får du svar på det da torsdag eller fredag?
Da krysser jeg fingrene for positivt svar på blodprøve!Ja det kan skjer. Sykepleir sagt til meg i dag. . Jeg har ikke fått mensen enda