Desember 2018

Jeg kan flyttes over på ruger - testdag 28.12. Fikk dessverre ingen på frys, da de øvrige ikke var av frysekvalitet. Kjipt, for skulle gjerne hatt en plan B, og føler jeg har jobbet såpass hardt for alle syv at det er nedtur å kaste dem... Men får håpe plan A lykkes :happy:
Gratulerer som ruger :) synd at du ikke fikk noen på frys, men da får vi krysse fingrene ekstra godt for at det er gullegget du fikk satt inn i dag :)

Er det flere som får murringer av progesteron-tilskuddet? Jeg tar cyclogest, og føler jeg får mens-murringer når jeg tar dem... ah, så kjipt, gir ingen gode assosiasjoner :/

Siste oppdatering: 7 egg er befruktet! Skal inn i morgen for innsett, med mindre de da ser på ultralyd at jeg er altfor overstimulert.

Kjennes forøvrig ut som at høyre eggstokk har flyttet på alle andre indre organer, så vi får se hva de sier i morgen...

Siste oppdatering: 7 egg er befruktet! Skal inn i morgen for innsett, med mindre de da ser på ultralyd at jeg er altfor overstimulert.

Kjennes forøvrig ut som at høyre eggstokk har flyttet på alle andre indre organer, så vi får se hva de sier i morgen...

Gratulerer, det er bra fangst! Krysser fingrene for innsett i morgen :smiley-bounce012

Så bra :) Håper og krysser fingrene for at det blir innsett i morgen :)

Ååå det var veldig leit å høre.... :( Ønsker dere bedre lykke neste gang.
God jul og godt nytt år :) Håper det blir deres år :)
Tusen takk. I dag det tok blodprøve og urinprøve, så det var urinprøve så kom negativ men i dag når jeg ringte til rikshospitale det sagt at noe ganger kan man få negativ først og på blodprøve positiv. Hun spørte hvis mensen hadde kom. Men nei jeg har ikke fått mensen enda, jeg hr brukt helt til i dag crinone.
Jeg må ringe på torsdag eller fredag.

Er det flere som får murringer av progesteron-tilskuddet? Jeg tar cyclogest, og føler jeg får mens-murringer når jeg tar dem... ah, så kjipt, gir ingen gode assosiasjoner :/

Jeg bruker også cyclogest, og har masse mensmurring, og så blir jeg ganske kvalm og uvel!

Altså - har allerede etter noen timer som ruger tenkt utallige ganger på testing, selv om jeg frem til i går tenkte det skulle bli null problem å vente til 28.12. Trodde jeg var herdet etter to år med prøving, men med nytt håp kommer tydeligvis testekløen sigende tilbake. Hva syns dere er best? Teste tidlig og «rive plasteret sakte av» hvis den blir negativ, eller ta det i en smell på testdag og vite at svaret er riktig?

Mannen mener helt klart at vi bør vente til den datoen som er satt av sykehuset, men er blitt så tullerusk av hele opplegget at jeg vurderer å teste bak ryggen hans, hehe...

Tusen takk. I dag det tok blodprøve og urinprøve, så det var urinprøve så kom negativ men i dag når jeg ringte til rikshospitale det sagt at noe ganger kan man få negativ først og på blodprøve positiv. Hun spørte hvis mensen hadde kom. Men nei jeg har ikke fått mensen enda, jeg hr brukt helt til i dag crinone.
Jeg må ringe på torsdag eller fredag.
Ååå så det kan hende blodprøven viser positivt resultat? Får du svar på det da torsdag eller fredag?

Endelig var det offisiell testdag her og svaret fra Rikshospitalet var veldig tydelig: gravid :love7 Min HCG var på 206, noe sykepleieren mente var et flott utgangspunkt :) Nå skal jeg slutte å teste mer og bare nyte de neste 4 ukene frem til TUL på 17.1.
Håper så inderlig at det er flere her inne som følger etter! Krysser fingrene for dere alle :Heartred

Nedtur ga uventet opptur: Måtte inn på sykehuset fordi jeg plutselig ble veldig dårlig, og viste seg at jeg har blitt overstimulert. Men hell i uhell kom det frem at jeg hadde to blasto på frys. Var visst bare en kommunikasjonsfeil som førte til at jeg hadde fått beskjed om at ingen var frysekvalitet. Føler meg mye roligere nå som plan B er i (fryse)boks :happy:

Back
Topp