Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye med fine strekerEr i dag 18 dpo og under ser dere testrekka mi så langt Håper bare streken er sterk nok!? Tar ny digital, med håp om å se 3+, trolig i morgen/overimorgen
Vis vedlegget 283403
Takk Med 9 dpo mener jeg 9 dager etter uttak - dvs hadde svak positiv test 4 dager etter innsett av blastoGratulerer så mye med fine streker
Hva regnet du som 9 dpo, 9 dager etter uttak eller innsett?
Gurimalla, da tror jeg at jeg må gjøre samme opplegg som deg. Så spennende Er jo så uendelig lenge å vente 14 dager etter innsett. Hva slags tester brukte du?Takk Med 9 dpo mener jeg 9 dager etter uttak - dvs hadde svak positiv test 4 dager etter innsett av blasto
Dette er Make sure tester Ja, for meg hadde det vært helt umulig å vente helt til offisiell testdag!Gurimalla, da tror jeg at jeg må gjøre samme opplegg som deg. Så spennende Er jo så uendelig lenge å vente 14 dager etter innsett. Hva slags tester brukte du?
Se hva jeg fikk i dag!!
Vis vedlegget 283469
Vakreste testen! Kom noen gledestårer nå
Har offisiell testdag i dag, så blir hyggelig å ringe St.Olav etterpå. Kjenner også at symtomene kommer snikende på nå, blandt annet en vag kvalme...men graviditetssymptomene er velkomne Nå skal jeg slutte å finansiere Make sure og Cleare Blue!
Gratulerer så mye!!Se hva jeg fikk i dag!!
Vis vedlegget 283469
Har offisiell testdag i dag, så blir hyggelig å ringe St.Olav etterpå. Kjenner også at symtomene kommer snikende på nå, blandt annet en vag kvalme...men graviditetssymptomene er velkomne Nå skal jeg slutte å finansiere Make sure og Cleare Blue!
Ja jeg har faktisk det, går ikke å holde igjen når jeg har starta. I dag fikk jeg denne
Vis vedlegget 283402
Gratulerer så myeSe hva jeg fikk i dag!!
Vis vedlegget 283469
Masse lykke til i morgenJeg har vært på uttak i dag! De fikk ut hele 43 (!) egg. De mener det tyder på overstimulering. Spent på hva de sier i morgen, om både kvaliteten på eggene og befruktning. Siden de var litt redde for overstimulering, er det mulig det blir totalfrys nå og innsett i en senere syklus. Alt står på hva de sier i morgen
Ellers kjempehyggelig å høre om dere med positiv test!!
Wow, litt av en fangst Håper det ikke blir totalfrys nå og at mange av eggene dine er fine og blir befruktet! Lykke til, er spent på oppdateringen din i morgenJeg har vært på uttak i dag! De fikk ut hele 43 (!) egg. De mener det tyder på overstimulering. Spent på hva de sier i morgen, om både kvaliteten på eggene og befruktning. Siden de var litt redde for overstimulering, er det mulig det blir totalfrys nå og innsett i en senere syklus. Alt står på hva de sier i morgen
Ellers kjempehyggelig å høre om dere med positiv test!!
Jeg har også hatt en del stikninger og mensmurringer siden ca. 9 dpo, så det trenger ikke nødvendigvis bety at TR er på vei, tvert imot Selv om noen får positive tester så tidlig som 10dpo er det langt ifra alle. Jeg har ikke gitt opp deg ennåBlendahvit test i dag også, 10 dpo. Tenker egentlig at løpet er kjørt. Har en god del stikninger i magen og mensmurringer, så TR er nok rett rundt hjørnet Tester ikke mer nå før offisiell testdag som er på fredag.
Så trist å høre... Masse lykke til videre, håper 2019 blir ditt år!Jeg kan settes på «ikke gravid».
Masse lykke til til dere som er gravid og dere som ruger/snart ruger
Håper alle får positiv test i julegave i år
Jeg har også hatt en del stikninger og mensmurringer siden ca. 9 dpo, så det trenger ikke nødvendigvis bety at TR er på vei, tvert imot Selv om noen får positive tester så tidlig som 10dpo er det langt ifra alle. Jeg har ikke gitt opp deg ennå
Hei detter er min første forsøk og jeg syns det gikk kjempe bra. Jeg var hele tiden med godt humør og mye energi. Men jeg er sån hele tiden. Dagen jeg var på uttak jeg var veldig slitten pga av vi må dra klokka 04:30 for å bli på sykehuset klokka 08:00. Men eller alt gikk bra. I morgen jeg har testdag med blodprøve men, jeg tok gravitest på lørdag og det var negativ. Så i morgen jeg håper på et mirakel .Har forresten et spørsmål til dere alle. Jeg har vært ganske sliten den siste uka, spesielt de siste dagene. Null energi, og det føles som at humøret liksom er litt.. flatt. I dag etter uttak vil jeg bare sove, men det er kanskje normalt etter et inngrep.
Hvordan er deres erfaringer med lite energi i dette sirkuset? Vet dere om det er hormonbehandlingen som gjør det?
Jeg var helt ødelagt etter uttak. Måtte sove hele dagen. Påfølgende dagene var jeg sliten - kanskje pga mye smerter?Har forresten et spørsmål til dere alle. Jeg har vært ganske sliten den siste uka, spesielt de siste dagene. Null energi, og det føles som at humøret liksom er litt.. flatt. I dag etter uttak vil jeg bare sove, men det er kanskje normalt etter et inngrep.
Hvordan er deres erfaringer med lite energi i dette sirkuset? Vet dere om det er hormonbehandlingen som gjør det?