Desember 2018

Du har helt rett og jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å teste før testdagen, men det ble for vanskelig å vente :D

Skjønner jeg godt, skulle vente til minimum 14dpo jeg også, men røyk 9dpo akkurat som du ;) Ikke lett når spenningen tar overhånd!

10 dpo, rugedag 6 og negativ test. Dette var tredje innsett på rad med samme resultat.
En uke til testdag (på julaften). Burde vært noe på testen dersom det var håp..
Så trist å høre... :( Men det er jo fortsatt tidlig, og det er mange som ikke får positive tester før ca.14 dpo! Jeg krysser fingrene for deg!

Klarte ikke å vente lenger og tok en test i dag 9 dpo, den var negativ. Håper jeg bare var litt tidlig ute:sorry:
Åh nei, så kjedelig :( Men som du sier selv, det er fortsatt tidlig! Jeg fortsetter å håpe og krysse fingrene for deg :Heartred

Skjønner jeg godt, skulle vente til minimum 14dpo jeg også, men røyk 9dpo akkurat som du ;) Ikke lett når spenningen tar overhånd!
Har du testet noe mer etter 9pdo? Dette er jo altfor spennende til å vente til 14 dpo! Er så imponert over de damene som klarer å holde ut så lenge :)

Har du testet noe mer etter 9pdo? Dette er jo altfor spennende til å vente til 14 dpo! Er så imponert over de damene som klarer å holde ut så lenge :)

Ja jeg har faktisk det, går ikke å holde igjen når jeg har starta. I dag fikk jeg denne:Heartred:Heartred
BC0B5764-AE0A-4C98-A986-CDF59C60C941.jpeg

Er i dag 18 dpo og under ser dere testrekka mi så langt :love017 Håper bare streken er sterk nok!? :shy: Tar ny digital, med håp om å se 3+, trolig i morgen/overimorgen :)

BCD3F8AB-3F18-411F-8CBB-E1459443CCCD.jpeg

Ja jeg har faktisk det, går ikke å holde igjen når jeg har starta. I dag fikk jeg denne:Heartred:Heartred
Vis vedlegget 283402
Åh, Sitrus, for noen fantastiske nyheter!! :woot: Gratulerer så mye!! Tenkte så mye på deg, og håpet sånn at det skulle gå etter denne berg- og dalbanen som dere måtte gjennom! Denne skal holde veien nå!
Tok selv også en digital test i dag :Heartred Helt magisk å se det svart på hvitt: gravid :love7

Vedlegg

• 20181216_064305.jpg
    20181216_064305.jpg
    533,2 KB · Visninger: 77
Last edited:
Er i dag 18 dpo og under ser dere testrekka mi så langt :love017 Håper bare streken er sterk nok!? :shy: Tar ny digital, med håp om å se 3+, trolig i morgen/overimorgen :)

Vis vedlegget 283403
For en flott testrekke :) Har ikke så mye peiling på hcg nivåer, men dine virker til å være høye! :) Det må vel være et godt tegn! Er så spent på mine verdier på onsdag...
Gratulerer så mye igjen :Heartred

Åh, Sitrus, for noen fantastiske nyheter!! :woot: Gratulerer så mye!! Tenkte så mye på deg, og håpet sånn at det skulle gå etter denne berg- og dalbanen som dere måtte gjennom! Denne skal holde veien nå!
Tok selv også en digital test i dag :Heartred Helt magisk å se det svart på hvit: gravid :love7

Jaaa, det er så fint, gratulerer så mye til deg også!! Det har vært en vanvittig berg og dalbane nå ja, og hadde aldri i verden turt å håpe på å bli gravid etter alt som har skjedd. Så føles virkelig som et mirakel :Heartred Men må jeg nok bruke litt tid på å klare å tro på det!

For en flott testrekke :) Har ikke så mye peiling på hcg nivåer, men dine virker til å være høye! :) Det må vel være et godt tegn! Er så spent på mine verdier på onsdag...
Gratulerer så mye igjen :Heartred
Tusen takk :hug013Ja, nivået er vel relativt høyt sammenlignet med gjennomsnittet (kanskje tvillinger?! :woot:;)) men det viktigste er vel at det dobler seg om det skal, derfor jeg håper at jeg snart får 3+ selv om det er litt tidlig.

Tok selv også en digital test i dag :Heartred Helt magisk å se det svart på hvitt: gravid :love7
Gratulerer!! De vakreste ord :joyful::Heartred

Hei! Hadde tenkt å holde meg unna forum denne gangen, men så konmer man seg inn i bobla og så kan det vel være godt å skravle litt med andre i bobla!

Hadde innsett av blasto 13.desember, første runde med fryseforsøk i naturlig syklus. Bruker cyclogest.Testdag 3.juledag (27.des). Hører til hos Spiren
etter 7 mislykka AID, startet vi opp med IVF i 2016 som resulterte i en liten gutt og 6 blasto på frys. har også ei jente ved hjelp av AID (2013)

Hei! Hadde tenkt å holde meg unna forum denne gangen, men så konmer man seg inn i bobla og så kan det vel være godt å skravle litt med andre i bobla!

Hadde innsett av blasto 13.desember, første runde med fryseforsøk i naturlig syklus. Bruker cyclogest.Testdag 3.juledag (27.des). Hører til hos Spiren
etter 7 mislykka AID, startet vi opp med IVF i 2016 som resulterte i en liten gutt og 6 blasto på frys. har også ei jente ved hjelp av AID (2013)
Velkommen :) Blir en spennende jul for deg også :)

Back
Topp