Du har helt rett og jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å teste før testdagen, men det ble for vanskelig å vente
Skjønner jeg godt, skulle vente til minimum 14dpo jeg også, men røyk 9dpo akkurat som du Ikke lett når spenningen tar overhånd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har helt rett og jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å teste før testdagen, men det ble for vanskelig å vente
Hadde innsett i går og har test dato 28.12
Gratulerer som ruger Det kommer til å bli en ekstra spennende jul for dere i år! Masse lykke til!Da er vi akkurat like langt i løpet krysser fingrene for oss
Så synd å høre, Hope! Krysser fingrene for deg at du opplever et mirakel på tirsdagHei hei, i dag tok gravidtest, hadde inssett 6.12 og det var negativ . På tirsdag det er blodprøver. Håper på et mirakel.
Så trist å høre... Men det er jo fortsatt tidlig, og det er mange som ikke får positive tester før ca.14 dpo! Jeg krysser fingrene for deg!10 dpo, rugedag 6 og negativ test. Dette var tredje innsett på rad med samme resultat.
En uke til testdag (på julaften). Burde vært noe på testen dersom det var håp..
Åh nei, så kjedelig Men som du sier selv, det er fortsatt tidlig! Jeg fortsetter å håpe og krysse fingrene for degKlarte ikke å vente lenger og tok en test i dag 9 dpo, den var negativ. Håper jeg bare var litt tidlig ute
Har du testet noe mer etter 9pdo? Dette er jo altfor spennende til å vente til 14 dpo! Er så imponert over de damene som klarer å holde ut så lengeSkjønner jeg godt, skulle vente til minimum 14dpo jeg også, men røyk 9dpo akkurat som du Ikke lett når spenningen tar overhånd!
Har du testet noe mer etter 9pdo? Dette er jo altfor spennende til å vente til 14 dpo! Er så imponert over de damene som klarer å holde ut så lenge
Åh, Sitrus, for noen fantastiske nyheter!! Gratulerer så mye!! Tenkte så mye på deg, og håpet sånn at det skulle gå etter denne berg- og dalbanen som dere måtte gjennom! Denne skal holde veien nå!Ja jeg har faktisk det, går ikke å holde igjen når jeg har starta. I dag fikk jeg denne
Vis vedlegget 283402
For en flott testrekke Har ikke så mye peiling på hcg nivåer, men dine virker til å være høye! Det må vel være et godt tegn! Er så spent på mine verdier på onsdag...Er i dag 18 dpo og under ser dere testrekka mi så langt Håper bare streken er sterk nok!? Tar ny digital, med håp om å se 3+, trolig i morgen/overimorgen
Vis vedlegget 283403
Åh, Sitrus, for noen fantastiske nyheter!! Gratulerer så mye!! Tenkte så mye på deg, og håpet sånn at det skulle gå etter denne berg- og dalbanen som dere måtte gjennom! Denne skal holde veien nå!
Tok selv også en digital test i dag Helt magisk å se det svart på hvit: gravid
Tusen takk Ja, nivået er vel relativt høyt sammenlignet med gjennomsnittet (kanskje tvillinger?! ) men det viktigste er vel at det dobler seg om det skal, derfor jeg håper at jeg snart får 3+ selv om det er litt tidlig.For en flott testrekke Har ikke så mye peiling på hcg nivåer, men dine virker til å være høye! Det må vel være et godt tegn! Er så spent på mine verdier på onsdag...
Gratulerer så mye igjen
Helt fantastisk å se! Gratulerer så mye!Ja jeg har faktisk det, går ikke å holde igjen når jeg har starta. I dag fikk jeg denne
Vis vedlegget 283402
Ja jeg har faktisk det, går ikke å holde igjen når jeg har starta. I dag fikk jeg denne
Vis vedlegget 283402
Gratulerer så masse Hvilken dpo fikk du positiv test?
Gratulerer så mye!Ja jeg har faktisk det, går ikke å holde igjen når jeg har starta. I dag fikk jeg denne
Vis vedlegget 283402
Gratulerer!! De vakreste ordÅh, Sitrus, for noen fantastiske nyheter!! Gratulerer så mye!! Tenkte så mye på deg, og håpet sånn at det skulle gå etter denne berg- og dalbanen som dere måtte gjennom! Denne skal holde veien nå!
Tok selv også en digital test i dag Helt magisk å se det svart på hvitt: gravid
Ja jeg har faktisk det, går ikke å holde igjen når jeg har starta. I dag fikk jeg denne
Vis vedlegget 283402
Velkommen Blir en spennende jul for deg ogsåHei! Hadde tenkt å holde meg unna forum denne gangen, men så konmer man seg inn i bobla og så kan det vel være godt å skravle litt med andre i bobla!
Hadde innsett av blasto 13.desember, første runde med fryseforsøk i naturlig syklus. Bruker cyclogest.Testdag 3.juledag (27.des). Hører til hos Spiren
etter 7 mislykka AID, startet vi opp med IVF i 2016 som resulterte i en liten gutt og 6 blasto på frys. har også ei jente ved hjelp av AID (2013)