Jepp, så den med én gang! Gratulerer!Nå er jeg virkelig ikke sikker om jeg ser syner her... Dagens test 9dpo. Det synes enda bedre i virkeligheten altså, men ser dere strek her?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, så den med én gang! Gratulerer!Nå er jeg virkelig ikke sikker om jeg ser syner her... Dagens test 9dpo. Det synes enda bedre i virkeligheten altså, men ser dere strek her?!
Nå er jeg virkelig ikke sikker om jeg ser syner her... Dagens test 9dpo. Det synes enda bedre i virkeligheten altså, men ser dere strek her?!
Åh, det var godt å høre! Tusen takk Kan liksom ikke helt tro det. Første positive test ever (bortsett fra Ovitrelle-strekene)Jepp, så den med én gang! Gratulerer!
Tusen takk! Dette må virkelig være den besten julegaven en noen sinne kan få Håper dette holder hele veien i 9 mnd. Heier på alle dere andre og håper så mange som mulig følger etter!Jeg ser den klart og tydelig, så fantastisk gratulerer!!! Verdens beste førjulsgave, håper vi andre er like heldige
Nå er jeg virkelig ikke sikker om jeg ser syner her... Dagens test 9dpo. Det synes enda bedre i virkeligheten altså, men ser dere strek her?!
Det var fantastiske nyheter! Blir spennende å se hvor mange som klarer seg til dag 5De ringte fra sykehuset nå og 8 egg var blitt befruktet Tydeligvis er praksis at de dyrker i fem dager når det er mer enn fem embryo. Så med mindre det blir mannefall i løpet av det neste døgnet skal jeg ha innsett på tirsdag.
Ellers var det en uvant opplevelse å våkne opp i dag med flat mage, etter å ha vært oppblåst i ukesvis som følge av medisinene håper det varer kort og at det snart blir babymage!
Den var jo ikke lite tydelig heller! Gratulerer!!Nå er jeg virkelig ikke sikker om jeg ser syner her... Dagens test 9dpo. Det synes enda bedre i virkeligheten altså, men ser dere strek her?!
Ååå, gratulerer!!!! Nydelig strek!
Tusen takkDen var jo ikke lite tydelig heller! Gratulerer!!
Jeg ser en strek! Gratulerer så mye!!Nå er jeg virkelig ikke sikker om jeg ser syner her... Dagens test 9dpo. Det synes enda bedre i virkeligheten altså, men ser dere strek her?!
Oyyy så braaaa gratulerer og så fint julegave du har fått. Masse lykke til videre.Nå er jeg virkelig ikke sikker om jeg ser syner her... Dagens test 9dpo. Det synes enda bedre i virkeligheten altså, men ser dere strek her?!
JulemorgenNå er jeg virkelig ikke sikker om jeg ser syner her... Dagens test 9dpo. Det synes enda bedre i virkeligheten altså, men ser dere strek her?!
Gratulerer! Fin førjulsgaveNå er jeg virkelig ikke sikker om jeg ser syner her... Dagens test 9dpo. Det synes enda bedre i virkeligheten altså, men ser dere strek her?!
Jeg ser en strek! Gratulerer så mye!!
Tusen takk har ikke helt gått opp for meg enda, og frykten for at streken plutselig blir borte igjen er jo der... men er foreløpig veldig happy med å i det hele tatt ha fått en strekOyyy så braaaa gratulerer og så fint julegave du har fått. Masse lykke til videre.
Tusen takk og gratulerer som ruger tiden frem til testdag går dessverre fryktelig sakte!Gratulerer så masse
Hvilken dag regner du som start på DPO? Jeg hadde innsett i dag, med testdato 28.12..... Det er jo en evighet til
Julemorgen
Tusen takk, kunne ikke tenkt meg en bedre gaveGratulerer! Fin førjulsgave
Jeg regner 1 dpo som dagen etter uttak. Litt usikker hvordan det blir med fryseforsøk egentlig.Jeg er litt nysgjerrig. Når dere refererer til dpo. Etter det dager etter uttak eller innsett? Og hvordan regnes det når man har hatt frysforsøk? Jeg testet blendahvitt i dag, så antar at det betyr at jeg ikke er gravid. Har testdag på mandag egentlig. Men de gangene jeg har vært gravid før mener jeg å ha sett strek innen denne tiden.