Jeg holder på å bli gal. Testet positivt 10 dpo etter innsett. Testene ble sterkere og sterkere. Jeg gikk med jevnlige magesmerter og oppsøkte legevakt 1.juledag. Ble innlagt i hui og hast pga overstimulering og fare for vridning av eggstokk. Hcg ble målt til 112 ved blodprøve på kvelden 15 dpo. 17 dpo på morgenen ble det tatt nye blodprøver og Hcg hadde da kun steget til 150. Legen sa det var for tidlig å si noe om hvordan dette kom til å gå og at stigning i begynnelsen av svangerskap kan være individuell. Ikke målt Hcg flere ganger etterpå, men har tatt en digital CB som fortsatt viser 1-2 uker gravid, denne ble tatt imorgest 19 dpo. Har hørt at CB digital gir 2-3 når Hcg er passert 200, noe som vil si at min Hcg ikke har steget med 50 en gang de siste to døgn (beregnet ut fra at Hcg var 150 for to dager siden). Har foreløbig ikke begynt å blø.
Er det noen her inne som har hatt lav hcg med lav stigning hvor det har gått fint?
Forbereder meg på at dette ikke går veien, men så er det det lille håpet man klamrer seg fast til da.
Veldig leit å høre om dere som har mistet
Sender dere en stor klem, og håper på en knall start på 2019 med fine små spirer som holder seg inne hele veien!