Veldig trist å høre at det gikk slik med deg også...Så trist. Det samme med meg. Negativ
. Jeg skal ta 2 frysegg i februar. Rikshospitale ringte til meg i går. Må begynner med tabletene første dagen når mensen kommer i februar.
God jul.
God jul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig trist å høre at det gikk slik med deg også...Så trist. Det samme med meg. Negativ
. Jeg skal ta 2 frysegg i februar. Rikshospitale ringte til meg i går. Må begynner med tabletene første dagen når mensen kommer i februar.
God jul.

Det er jo en tydelig strek der i dagTestet på nytt i dag 9 dop, og streken er der fortsatt - og den er litt sterkere enn 7 dpo. Klarer ikke helt å ta det inn over meg foreløpig, men dette betyr vel at jeg sannsynligvis er gravid?!![]()
gratulerer så mye, du er gravid!!!! Tidenes julegave 
Det er jo en tydelig strek der i daggratulerer så mye, du er gravid!!!! Tidenes julegave
![]()

Jeg tok en test i dag tidlig, og den var blendahvit.. Hadde innsett sist fredag, så da er jeg vel 8 dpo? Da er der bare å forberede seg på at alt håp er ute, nok en gang![]()

Rikshospitalet regner ca 20% sannsynlighet på fryseforsøk. Tror det er når det er 2-dagersembryoer, og at klinikker som fryser blastocyster har høyere suksessrate.Ja, det er trist. Jeg har to på frys. Hvor mye % er for å lykkes med frysegg. Eller bedre og gjøre alt på nytt?

Hei, når de ringte sagt at jeg skal ha begge to inn på en gang. Jeg skal begynner med disse tabletene progynova når jeg få mens i februar og jeg må ringe dem for å ha UL.Veldig trist å høre at det gikk slik med deg også...Vi får trøste oss med at vi har i fryseren
Får du satt inn to egg på en gang da? Det kunne jeg tenkt meg også. Hvilke tabletter skal du starte med da?
God jul!![]()
Takk for svar. Riksen sagt at neste gang skal jeg bruke begge to egg med en gang. Jeg skal begynne med progynova tabletene når jeg få mens i februar. Så håper 2019 er mitt årRikshospitalet regner ca 20% sannsynlighet på fryseforsøk. Tror det er når det er 2-dagersembryoer, og at klinikker som fryser blastocyster har høyere suksessrate.
For de fleste er fryseforsøk litt enklere, så mange synes det er greit å bruke opp det de har på frys først. Riksen vil nok også at du skal bruke dem først.
Så spennende! Da håper jeg dere lykkes i februar!Takk for svar. Riksen sagt at neste gang skal jeg bruke begge to egg med en gang. Jeg skal begynne med progynova tabletene når jeg få mens i februar. Så håper 2019 er mitt år![]()
Ok, så braHei, når de ringte sagt at jeg skal ha begge to inn på en gang. Jeg skal begynner med disse tabletene progynova når jeg få mens i februar og jeg må ringe dem for å ha UL.
God jul.
Ikke gravid jeg heller. Gratulerer til dere som har sett to streker denne måneden![]()
Det ble desverre en tidlig abort herHåper 2019 blir et bedre år for alle oss som ikke har lyktes enda
![]()
det samme skjedde dessverre med meg i dag, har hatt kraftige blødninger i flere timer nå, så ganske sikker på at alt håp er ute. Uff denne desembergruppen har virkelig dratt statistikken ned. Håper på mer lykke i 2019!Det ble desverre en tidlig abort herHåper 2019 blir et bedre år for alle oss som ikke har lyktes enda
![]()
Nei og nei, hva er det jeg leser her?Det var trist å høredet samme skjedde dessverre med meg i dag, har hatt kraftige blødninger i flere timer nå, så ganske sikker på at alt håp er ute. Uff denne desembergruppen har virkelig dratt statistikken ned. Håper på mer lykke i 2019!

Så gøy med positiv testHei,
1. Førsøk-
Ferskførsøk i sept.18 Som endte i SA i uke 8.
Femar og Ovitrelle denne syklusen. Satt inn blasto 20/12 (frys) testdato 30/12
Noen som har blitt gravid på FER? 13dpo i dag og svak svak pos billigstimmeltest, men har allikevel en dårlig følelse! Burde være sterkere..
gratulerer til dere som er gravide!! For en fantastisk julegave!!![]()