Desember 2018

Så trist :(. Det samme med meg. Negativ :(. Jeg skal ta 2 frysegg i februar. Rikshospitale ringte til meg i går. Må begynner med tabletene første dagen når mensen kommer i februar.
God jul.
Veldig trist å høre at det gikk slik med deg også... :( Vi får trøste oss med at vi har i fryseren :) Får du satt inn to egg på en gang da? Det kunne jeg tenkt meg også. Hvilke tabletter skal du starte med da?
God jul! :santa

Testet på nytt i dag 9 dop, og streken er der fortsatt - og den er litt sterkere enn 7 dpo. Klarer ikke helt å ta det inn over meg foreløpig, men dette betyr vel at jeg sannsynligvis er gravid?! :nailbiting:

Testet på nytt i dag 9 dop, og streken er der fortsatt - og den er litt sterkere enn 7 dpo. Klarer ikke helt å ta det inn over meg foreløpig, men dette betyr vel at jeg sannsynligvis er gravid?! :nailbiting:
Det er jo en tydelig strek der i dag :woot: gratulerer så mye, du er gravid!!!! Tidenes julegave :Heartred

Jeg tok en test i dag tidlig, og den var blendahvit.. Hadde innsett sist fredag, så da er jeg vel 8 dpo? Da er der bare å forberede seg på at alt håp er ute, nok en gang :(

Jeg tok en test i dag tidlig, og den var blendahvit.. Hadde innsett sist fredag, så da er jeg vel 8 dpo? Da er der bare å forberede seg på at alt håp er ute, nok en gang :(

Ånei så trist å høre om enda en negativ test. Dpo regnes fra uttak, ikke fra innsett. Så hvis det er todagers er du 10 dpo. Var det en sensitiv tidligtest? Heller mot at ikke a l t håp er ute så tidlig, selv om jeg forstår godt hvor tøft det er med blendahvite tester, har sikkert hatt 100 av dem selv opp igjennom. Håper du enten er gravid likevel eller lykkes på neste forsøk :Heartred

Ja, det er trist :(. Jeg har to på frys. Hvor mye % er for å lykkes med frysegg. Eller bedre og gjøre alt på nytt?
Rikshospitalet regner ca 20% sannsynlighet på fryseforsøk. Tror det er når det er 2-dagersembryoer, og at klinikker som fryser blastocyster har høyere suksessrate.

For de fleste er fryseforsøk litt enklere, så mange synes det er greit å bruke opp det de har på frys først. Riksen vil nok også at du skal bruke dem først.

Jeg kan settes til ikke gravid - vi hadde ikke hellet med oss denne gangen heller.

Gratulerer til dere som har testet positivt og klemmer til dere som har testet negativt. :Heartred

Veldig trist å høre at det gikk slik med deg også... :( Vi får trøste oss med at vi har i fryseren :) Får du satt inn to egg på en gang da? Det kunne jeg tenkt meg også. Hvilke tabletter skal du starte med da?
God jul! :santa
Hei, når de ringte sagt at jeg skal ha begge to inn på en gang. Jeg skal begynner med disse tabletene progynova når jeg få mens i februar og jeg må ringe dem for å ha UL.

God jul :).

Rikshospitalet regner ca 20% sannsynlighet på fryseforsøk. Tror det er når det er 2-dagersembryoer, og at klinikker som fryser blastocyster har høyere suksessrate.

For de fleste er fryseforsøk litt enklere, så mange synes det er greit å bruke opp det de har på frys først. Riksen vil nok også at du skal bruke dem først.
Takk for svar. Riksen sagt at neste gang skal jeg bruke begge to egg med en gang. Jeg skal begynne med progynova tabletene når jeg få mens i februar. Så håper 2019 er mitt år :)

Hei, når de ringte sagt at jeg skal ha begge to inn på en gang. Jeg skal begynner med disse tabletene progynova når jeg få mens i februar og jeg må ringe dem for å ha UL.

God jul :).
Ok, så bra :) Du må ha masse lykke til! :) Krysser fingrene for at det går rette veien da! :)

Ikke gravid jeg heller. Gratulerer til dere som har sett to streker denne måneden :-)

Hei,
1. Førsøk-
Ferskførsøk i sept.18 Som endte i SA i uke 8.
Femar og Ovitrelle denne syklusen. Satt inn blasto 20/12 (frys) testdato 30/12

Noen som har blitt gravid på FER? 13dpo i dag og svak svak pos billigstimmeltest, men har allikevel en dårlig følelse! Burde være sterkere..
gratulerer til dere som er gravide!! For en fantastisk julegave!!❤️

Det ble desverre en tidlig abort her :( Håper 2019 blir et bedre år for alle oss som ikke har lyktes enda:Heartred

Det ble desverre en tidlig abort her :( Håper 2019 blir et bedre år for alle oss som ikke har lyktes enda:Heartred

Det var trist å høre :Heartred det samme skjedde dessverre med meg i dag, har hatt kraftige blødninger i flere timer nå, så ganske sikker på at alt håp er ute. Uff denne desembergruppen har virkelig dratt statistikken ned. Håper på mer lykke i 2019!

Det var trist å høre :Heartred det samme skjedde dessverre med meg i dag, har hatt kraftige blødninger i flere timer nå, så ganske sikker på at alt håp er ute. Uff denne desembergruppen har virkelig dratt statistikken ned. Håper på mer lykke i 2019!
Nei og nei, hva er det jeg leser her? :(:(:( det var jo ikke sånt det skulle gå? Jeg som trodde at julemagien gjorde susen for oss alle?
Er så lei meg på deres vegne... sender dere en stor klem og håper at julen allikevel har vært bra! Og så håper jeg enda mer at 2019 kommer til å bli et fantastisk år for dere alle!! :Heartred

Hei,
1. Førsøk-
Ferskførsøk i sept.18 Som endte i SA i uke 8.
Femar og Ovitrelle denne syklusen. Satt inn blasto 20/12 (frys) testdato 30/12

Noen som har blitt gravid på FER? 13dpo i dag og svak svak pos billigstimmeltest, men har allikevel en dårlig følelse! Burde være sterkere..
gratulerer til dere som er gravide!! For en fantastisk julegave!!❤️
Så gøy med positiv test :) har dessverre ingen erfaring med FER. Men krysser fingrene for at strekene blir sterkere! :)

Back
Topp