Nå er jeg virkelig ikke sikker om jeg ser syner her... Dagens test 9dpo. Det synes enda bedre i virkeligheten altså, men ser dere strek her?!
Gratulerer med strek!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg virkelig ikke sikker om jeg ser syner her... Dagens test 9dpo. Det synes enda bedre i virkeligheten altså, men ser dere strek her?!
Hadde innsett i går og har test dato 28.12
Da er vi akkurat like langt i løpet krysser fingrene for ossHadde innsett i går og har test dato 28.12
Hei hei, i dag tok gravidtest, hadde inssett 6.12 og det var negativ . På tirsdag det er blodprøver. Håper på et mirakel.
Ja, det er trist . Jeg har to på frys. Hvor mye % er for å lykkes med frysegg. Eller bedre og gjøre alt på nytt?Det var trist å høre. Håper du har bedre lykke neste gang eller aller helst et mirakel på tirsdag selvfølgelig
Krysser fingrer for deg på tirsdagen!Hei hei, i dag tok gravidtest, hadde inssett 6.12 og det var negativ . På tirsdag det er blodprøver. Håper på et mirakel.
Takk, hvordan går det med deg?Krysser fingrer for deg på tirsdagen!
Jeg skal ikke teste før 22. Tør ikke teste førTakk, hvordan går det med deg?
Masse lykke tilJeg skal ikke teste før 22. Tør ikke teste før
Tusen takk!Masse lykke til
Ja, det er trist . Jeg har to på frys. Hvor mye % er for å lykkes med frysegg. Eller bedre og gjøre alt på nytt?
10 dpo, rugedag 6 og negativ test. Dette var tredje innsett på rad med samme resultat.
En uke til testdag (på julaften). Burde vært noe på testen dersom det var håp..
Klarte ikke å vente lenger og tok en test i dag 9 dpo, den var negativ. Håper jeg bare var litt tidlig ute
9dpo er supertidlig!! Vet det er vanskelig, men ikke gi opp håpet på en stund ennå