Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med uttak! Og så godt at det gikk ganske smertefritt!Da er egguttak overstått, og jeg fikk ut 11 egg. Får vite hvor mange som blir befruktet og eventuell tid for innsett i morgen. Til dere som er bak meg i løypa og på første forsøk er det kanskje beroligende å høre at jeg ikke syns det var spesielt vondt. Det gikk også veldig fort og følte meg veldig godt tatt vare på hele veien
Hvordan gikk det på kontroll i dag Lemox?
Det stemmer, det har i dag gått 10 dager etter jeg satt Ovitrelle. Da er jeg spent på testen i morgen tidligTipper det er siste dag med strek fra Ovitrelle i dag, den skal jo være ute etter 10 dager, og det er du vel passert nå? Jeg har tenkt å teste ut Ovitrelle, men er bare 3 DPO.
Skal absolutt ikke klage over at jeg ikke har noen bivirkninger Har nå også hørt om så mange som ble gravide helt uten noen tidlige symptomer, så stresser ikke så veldig på grunnen av det. Blir spennende å se hvordan streken utvikler seg de neste dagene nå. Regner i utgangspunktet med at den forsvinner helt i morgen, men så håper jeg jo å se en stigning igjen på et eller annet tidspunkt Men fortsatt lenge til den offisielle testdagen da.Takk for pepp!
Så godt at formen din er bra, det er jo mange som blir gravide med få bivirkninger i rugeperioden (blant annet meg med førstemann - alle symptomene kom litt senere). Det er jo det mest behagelige! Jeg testet ikke ut ovitrellen da jeg ble gravid, så vet ikke helt hvor lang tid det kan ta. Håper streken betyr at det er noe på gang hos deg!
Gratulerer med uttak! 11 egg er jo helt supert! Også veldig godt å høre at det ikke var vondt og at du føler de tar vare på deg der!! Blir så spennende å få den telefonen i morgen - du får oppdatere ossDa er egguttak overstått, og jeg fikk ut 11 egg. Får vite hvor mange som blir befruktet og eventuell tid for innsett i morgen. Til dere som er bak meg i løypa og på første forsøk er det kanskje beroligende å høre at jeg ikke syns det var spesielt vondt. Det gikk også veldig fort og følte meg veldig godt tatt vare på hele veien
Gratulerer som ruger og masse lykke tilJeg ruger! Er 3 dpo i dag.
Da er egguttak overstått, og jeg fikk ut 11 egg. Får vite hvor mange som blir befruktet og eventuell tid for innsett i morgen. Til dere som er bak meg i løypa og på første forsøk er det kanskje beroligende å høre at jeg ikke syns det var spesielt vondt. Det gikk også veldig fort og følte meg veldig godt tatt vare på hele veien
Så bra! Tiden kommer til å gå kjempefort nå frem til uttak og forhåpentligvis innsett! Lykke tilVært på 2.kontroll i dag. Det blir uttak på mandag!! Eggløsningssprøyte på lørdag Går plutselig veldig fort nå.
Så ikke denne før nå. Så bra med 11! Krysser fingrene for hyggelig telefon i morgen.
Blir uttak på mandag! Han legen vi var hos i dag virket veldig usikker på alt fra follikkelstørrelse til når jeg skulle slutte med Gonal-F. "Får ikke størrelsen til å passe helt til forrige gang". Nei, altså, de har jo vokst litt da... Ga ikke akkurat noen god følelse, men har heldigvis fått såpass med kunnskap om dette de siste mnd at det ikke gjorde så mye.
Helgen går heldigvis fort! Blir antageligvis innsett på torsdag neste uke, da jeg har en eksamen den fredagen.
Når tror du at jeg burde teste? Tirsdag 18 skal jeg ta blodprøve.Okei lykke til når du tester da
Når tror du at jeg burde teste? Tirsdag 18 skal jeg ta blodprøve.
Engentlig jeg vil gjøre før tirsdag pga av hvis jeg ta blodprøve hos fastelege min har på Hamar det ta ca 3- 4 dager, det betyr at resultater bli den 27 december og da reise vi til Argentina. Og hvis jeg er gravid kommer jeg til å få resultaten den 27 og jeg klarer ikke å kjøpe crinone gel.
Så hvis jeg ta en gravitest før tirsdag og det er positiv jeg vil reise til rikshospitale og få resultat det samme dagen .
15 dager etter uttak. Er det greit hvis jeg teste på lørdag kanskje?Jeg hadde nok testet hver dag fra 10dpo men det er meg da hvis du hvertfall tar en test selv den 18. da hvor mange dpo er du da?
15 dager etter uttak. Er det greit hvis jeg teste på lørdag kanskje?
Takk takk men jeg var ikke flink å holde. Jeg tok gravidtest alt for tidlig .Ja det kan du, du får gjøre det du føles er rett selv jeg er for utålmodig til å vente jeg, så synes du har vært flink å holde deg altså
Det er litt samme følelsen jeg fikk på siste kontroll, det er nok ingen eksakt vitenskap det her. Men alt er nok på stell siden du har fått dato for uttak. Tøft å holde på med dette midt oppi i eksamen, samtidig er det kanskje greit å ha noe annet å tenke på
Tips: be fastlegekontoret om å ta to prøver, én som sendes til Riksen og én som anlyseres lokalt. Da får du sannsynligvis svar dagen etterpå.Når tror du at jeg burde teste? Tirsdag 18 skal jeg ta blodprøve.
Engentlig jeg vil gjøre før tirsdag pga av hvis jeg ta blodprøve hos fastelege min har på Hamar det ta ca 3- 4 dager, det betyr at resultater bli den 27 december og da reise vi til Argentina. Og hvis jeg er gravid kommer jeg til å få resultaten den 27 og jeg klarer ikke å kjøpe crinone gel.
Så hvis jeg ta en gravitest før tirsdag og det er positiv jeg vil reise til rikshospitale og få resultat det samme dagen .
Åhh tusen takkTips: be fastlegekontoret om å ta to prøver, én som sendes til Riksen og én som anlyseres lokalt. Da får du sannsynligvis svar dagen etterpå.
Ingen årsak! Min fastlege gjør i hvert fall det - 3-5 dager er lenge å vente, særlig når du skal ut og reise!Åhh tusen takk