Desember 2018

Fra hvilken dag må vi teller for og ta test?
Dagen etter uttak er 1dpo, så du er 7dpo i dag da hvis du satte inn 2 dagers? hvis jeg husker rett.. Det er uansett veeldig tidlig å teste. Jeg anbefaler deg å vente til 11 dpo, tidlig det også, er ikke alle som får positiv test tidlig. Mange som ikke får det før etter forventet mens også.

Dagen etter uttak er 1dpo, så du er 7dpo i dag da hvis du satte inn 2 dagers? hvis jeg husker rett.. Det er uansett veeldig tidlig å teste. Jeg anbefaler deg å vente til 11 dpo, tidlig det også, er ikke alle som får positiv test tidlig. Mange som ikke får det før etter forventet mens også.
I går jeg tok eggeløsningtest og fikk den resultat. Ini dag negativ på gravitest. Vet du når egentlig skal mensen kommer?

Vedlegg

• 5F207247-4491-4C3C-A4A8-EF120C8FCC7F.jpeg
    5F207247-4491-4C3C-A4A8-EF120C8FCC7F.jpeg
    448,7 KB · Visninger: 90
I går jeg tok eggeløsningtest og fikk den resultat. Ini dag negativ på gravitest. Vet du når egentlig skal mensen kommer?

Har aldri testet etter graviditet med El test så vet ikke hvordan det fungerer desverre.. Hvor lange sykluser pleier du å ha? Jeg fikk mens 12 dager etter uttak.

Åja det finnes det også ja:) lærer alltid noe nytt i dette prøverørsspillet:) jeg tenker hvertfall at du burde teste igjen om noen dager:) :) masse lykke til!
Jeg er så lei meg jeg trodde at jeg skal ikke gråter pga av det var våres første forsøk men det er trist. Jeg føler meg at jeg skal ha mens snart. Y sommer var jeg gravid med to, naturlig men miste i uke 5. :(

Jeg er så lei meg jeg trodde at jeg skal ikke gråter pga av det var våres første forsøk men det er trist. Jeg føler meg at jeg skal ha mens snart. Y sommer var jeg gravid med to, naturlig men miste i uke 5. :(

Skjønner godt du er lei deg, det er en følelseskarusell dette her:( men ikke gi opp håpet denne runden helt ennå da, det er fortsatt tidlig! :Heartred trist å høre! jeg har også mistet to ganger første halvår av 2018. Det er vondt:Heartred

Jeg har vært på andre sprøytekontroll i dag og hadde 7 follikler på rundt 15 mm, som hadde vokst fra 12 mm på fredag. Legen mente dette tilsa uttak enten torsdag eller fredag, men ville ha enda en kontroll i morgen. Hvor store har deres vært på siste kontroll? Håper jeg slipper en fjerde kontroll, selv om det er bra de følger nøye med :)

Spennende å følge med på deg nå - jeg var på første kontroll i dag og hadde også noen på 12 mm. Så vi har omtrent lik framgang! Jeg skal på 2. kontroll på torsdag, og de antok uttak mandag/tirsdag.

Hvordan gikk kontrollen i dag?

Spennende å følge med på deg nå - jeg var på første kontroll i dag og hadde også noen på 12 mm. Så vi har omtrent lik framgang! Jeg skal på 2. kontroll på torsdag, og de antok uttak mandag/tirsdag.

Hvordan gikk kontrollen i dag?

I dag var jeg plutselig i faresonen for overstimulering ifølge blodprøven, og den største eggposen var 21 mm. Mistenker nesten at legen målte feil i går, for det høres helt utrolig ut at den skulle vokse 6 mm på en dag. Uansett fikk jeg beskjed om at vi måtte booke uttak så fort som mulig, så skal ta eggløsningssprøyte i kveld og uttak på torsdag. Høres ut som du også er godt i rute :happy:

Hei, jeg satt inn 5 dagers embryo den 4 December. Testet i dag på 7dpo med RFSU gravidetest, men den var negativ :( ordinære test dato er på
Fredag. Er det ganske stor sannsynlighet at jeg får negativ test på fredag?

Da blei det ikke innsett på meg i dag da ingen av embryoene mine overlevde :(
Vet ikke helt når neste forsøk blir...

I dag var jeg plutselig i faresonen for overstimulering ifølge blodprøven, og den største eggposen var 21 mm. Mistenker nesten at legen målte feil i går, for det høres helt utrolig ut at den skulle vokse 6 mm på en dag. Uansett fikk jeg beskjed om at vi måtte booke uttak så fort som mulig, så skal ta eggløsningssprøyte i kveld og uttak på torsdag. Høres ut som du også er godt i rute :happy:
Oi, da gikk det jo plutselig unna :) Lykke til med uttak, krysser fingrene for at denne flotte store follikelen inneholder gullegget!

Hei, jeg satt inn 5 dagers embryo den 4 December. Testet i dag på 7dpo med RFSU gravidetest, men den var negativ :( ordinære test dato er på
Fredag. Er det ganske stor sannsynlighet at jeg får negativ test på fredag?
Jrg har dessverre ingen erfaring med dette, men håper for deg :Heartred

Får oppdatere her også da! Etter en berg-og-dalbane av følelser hvor forsøket først ble avbrutt på fredag på grunn av for dårlig embryoutvikling, til at vi i dag fikk sjokkbeskjeden om at to av dem likevel henta seg inn, ruger jeg nå på to litt rare, men magiske tidlig-blastocyster:Heartred
Dette er så fantastiske nyheter, Sitrus! Tenkte mye på deg de siste dagene og fryktet at det var noe galt når det ikke kom noe oppdatering her fra deg på fredagen... dette må jo bli julemirakel på dere :Heartred gratulerer som ruger og masse lykke til!!

Back
Topp