Så fint du også syns streken er sterkere! Hvor er du i løypa nå?Definitivt sterkere enn i går synes jeg! Fantastisk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint du også syns streken er sterkere! Hvor er du i løypa nå?Definitivt sterkere enn i går synes jeg! Fantastisk!
Jeg er 3dpo (hadde innsett fredag), så her er det fortsatt fryktelig lenge til testingen kan begynne.Så fint du også syns streken er sterkere! Hvor er du i løypa nå?
Ååå ja det er jo rart da.... Hmm... Kanskje det er progesteronen da....?Ja, akkurat sånn er det her også. Kjennes ut som
om jeg har en full vannballong i magen som ligger og ruller fra side til side. Men jeg har jo ikke hatt noe uttak, og har vært medisinfri helt til første progesteron-kapsel i går ettermiddag. Veldig snålt!
Masse lykke til!Da er siste Gonal-F sprøyte tatt og har fått uttak tirsdag.
Kryss fingrene for meg/oss da redselen er større enn håpet akkurat nå..
Hei Jeg har til nå følt meg støl og øm i hele magen. Akkurat som om noe har vært løst og veldig forstørret inni der. Har vært spesielt ubehagelig når jeg har gått. I dag føles det bedre. Er bare støl nederst i magen nå. Jeg også er veldig trøtt. Jeg fikk beskjed om å ta graviditetstest 22.12. Jeg hadde uttak 4.12 og innsett 6.12.Hei, hvordan er formen til dere etter insett av embryon?
I dag er det 6 dager av eggutakk og 4 dager av insett. Noe ganger har jeg vondt i magen, ( som mens skal kommer), veldig trøtt og veldig vondt i pupene og bryste som gjør at jeg vil ikke bruker bh
Når kan jeg eventuell ta en gravidtest? Jeg skal ta blodprøve på sykehuset 18.12
Takk for svar vi må vente litt til og se hvordan går .Hei Jeg har til nå følt meg støl og øm i hele magen. Akkurat som om noe har vært løst og veldig forstørret inni der. Har vært spesielt ubehagelig når jeg har gått. I dag føles det bedre. Er bare støl nederst i magen nå. Jeg også er veldig trøtt. Jeg fikk beskjed om å ta graviditetstest 22.12. Jeg hadde uttak 4.12 og innsett 6.12.
Velkommen til skrulleukene! Jeg tilhører St.Olav, men bor i Oslo. Går derfor til fastlegen istedenfor. Tenker å prøve å få testet på onsdag og fredag neste uke. Veldig nervepirrende tid nå!Jeg er 3dpo (hadde innsett fredag), så her er det fortsatt fryktelig lenge til testingen kan begynne.
Tilhører du en klinikk som bruker blodprøve? Når skal du ta den eventuelt?
Gratulerer som ruger!Da har jeg fått satt inn to 3-dagers egg. Det var hele 4 egg som var befruktet og hadde overlevt til dag 3. Dette er samme antallet jeg normalt sett får ut før befruktning, så er kjempefornøyd De andre 2 skal dyrkes videre for mulig frys.
Forstod det var liten sjanse for tvillinger, selv om det ble satt inn to egg.
Gratulerer som ruger!!Da har jeg fått satt inn to 3-dagers egg. Det var hele 4 egg som var befruktet og hadde overlevt til dag 3. Dette er samme antallet jeg normalt sett får ut før befruktning, så er kjempefornøyd De andre 2 skal dyrkes videre for mulig frys.
Forstod det var liten sjanse for tvillinger, selv om det ble satt inn to egg.
Hei hei, 8 dager sinden til jeg hadde uttakk og i dag teste jeg og det var negativ test. da må vi vente til jeg kommer fra ferie. Kanskje ny forsøk i februar. God jul og Godt nytt år alle sammen
Fra hvilken dag må vi teller for og ta test?6 dager siden innsett? Det er nok litt tidlig å teste da tenker jeg, så ikke gi opp håpet helt enda gi det noen dager til