Desember 2018

Ja, akkurat sånn er det her også. Kjennes ut som
om jeg har en full vannballong i magen som ligger og ruller fra side til side. Men jeg har jo ikke hatt noe uttak, og har vært medisinfri helt til første progesteron-kapsel i går ettermiddag. Veldig snålt! :joyful:
Ååå ja det er jo rart da.... Hmm... :happy8 Kanskje det er progesteronen da....?

Da er siste Gonal-F sprøyte tatt og har fått uttak tirsdag.

Kryss fingrene for meg/oss da redselen er større enn håpet akkurat nå..

Hei, hvordan er formen til dere etter insett av embryon?
I dag er det 6 dager av eggutakk og 4 dager av insett. Noe ganger har jeg vondt i magen, ( som mens skal kommer), veldig trøtt og veldig vondt i pupene og bryste som gjør at jeg vil ikke bruker bh :(
Når kan jeg eventuell ta en gravidtest? Jeg skal ta blodprøve på sykehuset 18.12

Hurra, positiv eggløsningstest i dag! Hadde den kommet i morgen ville det jo blitt avbrutt. Håper så på innsett i naturlig syklus til fredag ❤️ Så spent på hva klinikken sier og kontrollen til tirsdag. Måtte slimhinnen bli tykk nok nå da❤️(Litt uvant å ikke bruke appen lenger). Er så sykt spent,har prøvd i 2,5 år nå!

Hei, hvordan er formen til dere etter insett av embryon?
I dag er det 6 dager av eggutakk og 4 dager av insett. Noe ganger har jeg vondt i magen, ( som mens skal kommer), veldig trøtt og veldig vondt i pupene og bryste som gjør at jeg vil ikke bruker bh :(
Når kan jeg eventuell ta en gravidtest? Jeg skal ta blodprøve på sykehuset 18.12
Hei :) Jeg har til nå følt meg støl og øm i hele magen. Akkurat som om noe har vært løst og veldig forstørret inni der. Har vært spesielt ubehagelig når jeg har gått. I dag føles det bedre. Er bare støl nederst i magen nå. Jeg også er veldig trøtt. Jeg fikk beskjed om å ta graviditetstest 22.12. Jeg hadde uttak 4.12 og innsett 6.12.

Hei :) Jeg har til nå følt meg støl og øm i hele magen. Akkurat som om noe har vært løst og veldig forstørret inni der. Har vært spesielt ubehagelig når jeg har gått. I dag føles det bedre. Er bare støl nederst i magen nå. Jeg også er veldig trøtt. Jeg fikk beskjed om å ta graviditetstest 22.12. Jeg hadde uttak 4.12 og innsett 6.12.
Takk for svar :) vi må vente litt til og se hvordan går :) .

Jeg er 3dpo (hadde innsett fredag), så her er det fortsatt fryktelig lenge til testingen kan begynne. :joyful:

Tilhører du en klinikk som bruker blodprøve? Når skal du ta den eventuelt? :)
Velkommen til skrulleukene! :joyful: Jeg tilhører St.Olav, men bor i Oslo. Går derfor til fastlegen istedenfor. Tenker å prøve å få testet på onsdag og fredag neste uke. Veldig nervepirrende tid nå! :shy:

Oppdatering:

Lil-17 - B3 - #3FER - innsett 10/12 - testdag 24/12.

Jeg har vært på andre sprøytekontroll i dag og hadde 7 follikler på rundt 15 mm, som hadde vokst fra 12 mm på fredag. Legen mente dette tilsa uttak enten torsdag eller fredag, men ville ha enda en kontroll i morgen. Hvor store har deres vært på siste kontroll? Håper jeg slipper en fjerde kontroll, selv om det er bra de følger nøye med :)

Da har jeg fått satt inn to 3-dagers egg. Det var hele 4 egg som var befruktet og hadde overlevt til dag 3. Dette er samme antallet jeg normalt sett får ut før befruktning, så er kjempefornøyd :) De andre 2 skal dyrkes videre for mulig frys.

Forstod det var liten sjanse for tvillinger, selv om det ble satt inn to egg.

Da har jeg fått satt inn to 3-dagers egg. Det var hele 4 egg som var befruktet og hadde overlevt til dag 3. Dette er samme antallet jeg normalt sett får ut før befruktning, så er kjempefornøyd :) De andre 2 skal dyrkes videre for mulig frys.

Gratulerer som ruger! :joyful:

Gratulerer som ruger!! :)

Uttak i dag ble 7 egg. Spennende tlf i morgen. Sist var 2 av 9 befruktet.

Får oppdatere her også da! Etter en berg-og-dalbane av følelser hvor forsøket først ble avbrutt på fredag på grunn av for dårlig embryoutvikling, til at vi i dag fikk sjokkbeskjeden om at to av dem likevel henta seg inn, ruger jeg nå på to litt rare, men magiske tidlig-blastocyster:Heartred

Hei hei, 8 dager siden til jeg hadde uttakk og i dag teste jeg og det var negativ test. :( . Nå må vi vente til vi kommer fra ferie. Kanskje ny forsøk i februar. God jul og Godt nytt år alle sammen

Vedlegg

• AED032B1-0461-4F6A-BFA0-13B8EDAC5E8D.jpeg
    AED032B1-0461-4F6A-BFA0-13B8EDAC5E8D.jpeg
    486,1 KB · Visninger: 90
Last edited:
Hei hei, 8 dager sinden til jeg hadde uttakk og i dag teste jeg og det var negativ test. :( da må vi vente til jeg kommer fra ferie. Kanskje ny forsøk i februar. God jul og Godt nytt år alle sammen

6 dager siden innsett? Det er nok litt tidlig å teste da tenker jeg, så ikke gi opp håpet helt enda:) gi det noen dager til:)

Back
Topp