Desember 2018

Vært på kontroll i dag og blir innsett på tirsdag :)

Gratulerer som ruger :) fant du ut av det med sprøytespissen? Vil vel tro at de har ekstra på apotek? Masse lykke til :Heartred
Nei, ikke funnet ut av det enda. Rakk ikke innom apoteket i dag. Men får gjøre det i morgen. Trenger den jo til lørdag. Ikke lyst til å bruke om igjen den jeg har - så alternativet er å ikke ta siste dose ovitrelle.

Uttak overstått her også, fikk ut 5 tilsynelatende fine egg! Er egentlig greit fornøyd, men hadde håpet på litt flere siden det ble tømt hvertfall 7-8 fine follikler men tydeligvis ikke var egg i alle. Formen er grei i det minste og de var veldig fine med oss i dag, selv om det var hun legen jeg ikke alltid har likt så godt før. Så det er bra! Nå er det bare å krysse alt vi har for at vi ikke får noen telefon før planlagt innsett på fredag :smiley-angelic001
Gratulerer Sitrus! 5 egg er bra det og jeg har troa! Heier på dere! :hug013:Heartred

Da var uttaket overstått og jeg fikk ut hele 8 egg. Noen var litt små, så tror nok ikke alle er modne, men er uansett veldig fornøyd :) Selve uttaket gikk også veldig fint. Ikke vondt, kun litt ubehagelig et par ganger :) Nå håper jeg bare på at noen blir befruktet og at det blir innsett på mandag!

Da var uttaket overstått og jeg fikk ut hele 8 egg. Noen var litt små, så tror nok ikke alle er modne, men er uansett veldig fornøyd :) Selve uttaket gikk også veldig fint. Ikke vondt, kun litt ubehagelig et par ganger :) Nå håper jeg bare på at noen blir befruktet og at det blir innsett på mandag!
Det hørtes veldig bra ut! :) Masse lykke til! :)

Da har vi også fått satt inn vår perfekte lille embryo! Har i tillegg fått 2 på frys :) er super happy og så spent på de neste ukene. Testdag er 19.12. ❤

Last edited:
Lykke til xsmile3

Jeg ruger på et 2-dagers og innsettet gikk så smertefritt og bra denne gangen!! :D Testdag 19.12.

Regner med at ruge-angsten kommer tidsnok, men akkurat nå er jeg bare superletta.

Jeg ruger på et 2-dagers og innsettet gikk så smertefritt og bra denne gangen!! :D Testdag 19.12.

Regner med at ruge-angsten kommer tidsnok, men akkurat nå er jeg bare superletta.
Så godt å høre! Gratulerer som ruger og masse lykke til! Ser vi har testdag samme dag. Blir spennende å se hvor lenge jeg klarer å vente før første testen ryker. :D skal du vente eller tester du før 19.?

Så godt å høre! Gratulerer som ruger og masse lykke til! Ser vi har testdag samme dag. Blir spennende å se hvor lenge jeg klarer å vente før første testen ryker. :D skal du vente eller tester du før 19.?
Så gøy med samme testdag! :happy:

Har ikke bestemt meg enda jeg, har gjort litt ulikt tidligere - både smugtestet og ventet til testdato. Men tipper jeg ryker på en test når det begynner å nærme seg. Hva med deg?

Fikk burdagsgaven jeg ønsket meg i dag :love017 Svaaak strek, men er bare 9 dpo. Håper dere også ser streken:shy:

2D38E68A-3C9C-4F0B-970C-7D9988054C22.jpeg

F18F93D4-1CDD-45E9-AD70-24297A433592.jpeg

Back
Topp