Tusen hjertelig takk!!Hurra for ruging og noen i fryseren til dere begge to. Krysser fingrene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen hjertelig takk!!Hurra for ruging og noen i fryseren til dere begge to. Krysser fingrene!
Tusen tusen takk!!Så spennende!! Gratulerer og lykke til som ruger
Tenker du og ta en test for dato?Åå så gøy!! Det her er så spennende!! Tusen hjertelig takk!! Masse lykke til!!
Jeg hadde egentlig bestemt meg for å teste 20.12, siden det da har gått 14 dager. De på klinikken sa jeg skulle teste den 22.12...Tenker du og ta en test for dato?
Lykke til!Vært på kontroll i dag og blir innsett på tirsdag
Vet ikke helt . Hvis jeg skal ta test tenker jeg kanskje lørdag 15.Jeg hadde egentlig bestemt meg for å teste 20.12, siden det da har gått 14 dager. De på klinikken sa jeg skulle teste den 22.12...
Når skulle du teste?
Nei, ikke funnet ut av det enda. Rakk ikke innom apoteket i dag. Men får gjøre det i morgen. Trenger den jo til lørdag. Ikke lyst til å bruke om igjen den jeg har - så alternativet er å ikke ta siste dose ovitrelle.Gratulerer som ruger fant du ut av det med sprøytespissen? Vil vel tro at de har ekstra på apotek? Masse lykke til
Gratulerer Sitrus! 5 egg er bra det og jeg har troa! Heier på dere!Uttak overstått her også, fikk ut 5 tilsynelatende fine egg! Er egentlig greit fornøyd, men hadde håpet på litt flere siden det ble tømt hvertfall 7-8 fine follikler men tydeligvis ikke var egg i alle. Formen er grei i det minste og de var veldig fine med oss i dag, selv om det var hun legen jeg ikke alltid har likt så godt før. Så det er bra! Nå er det bare å krysse alt vi har for at vi ikke får noen telefon før planlagt innsett på fredag
Det hørtes veldig bra ut! Masse lykke til!Da var uttaket overstått og jeg fikk ut hele 8 egg. Noen var litt små, så tror nok ikke alle er modne, men er uansett veldig fornøyd Selve uttaket gikk også veldig fint. Ikke vondt, kun litt ubehagelig et par ganger Nå håper jeg bare på at noen blir befruktet og at det blir innsett på mandag!
Da var uttaket overstått og jeg fikk ut hele 8 egg. Noen var litt små, så tror nok ikke alle er modne, men er uansett veldig fornøyd Selve uttaket gikk også veldig fint. Ikke vondt, kun litt ubehagelig et par ganger Nå håper jeg bare på at noen blir befruktet og at det blir innsett på mandag!
Lykke tilDa var uttaket overstått og jeg fikk ut hele 8 egg. Noen var litt små, så tror nok ikke alle er modne, men er uansett veldig fornøyd Selve uttaket gikk også veldig fint. Ikke vondt, kun litt ubehagelig et par ganger Nå håper jeg bare på at noen blir befruktet og at det blir innsett på mandag!
Gratulerer så mye! Og masse lykke til videre!Da har vi også fått satt inn vår perfekte lille embryo! Har i tillegg fått 2 på frys er super happy og så spent på de neste ukene. Testdag er 19.12. ❤
Så godt å høre! Gratulerer som ruger og masse lykke til! Ser vi har testdag samme dag. Blir spennende å se hvor lenge jeg klarer å vente før første testen ryker. skal du vente eller tester du før 19.?Jeg ruger på et 2-dagers og innsettet gikk så smertefritt og bra denne gangen!! Testdag 19.12.
Regner med at ruge-angsten kommer tidsnok, men akkurat nå er jeg bare superletta.
Så gøy med samme testdag!Så godt å høre! Gratulerer som ruger og masse lykke til! Ser vi har testdag samme dag. Blir spennende å se hvor lenge jeg klarer å vente før første testen ryker. skal du vente eller tester du før 19.?
Kjenner følelsenFørste dag uten spray og sprøyter på 5 uker. Går konstant med følelsen av og ha glemt noe
Hurra! Så gøyVært på kontroll i dag og blir innsett på tirsdag