Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, 16 dager ifølge kalenderen min. Men tror det er mer riktig med 14 dager. Ja, jeg er i så utrolig mye bedre humør i dag enn jeg har vært ila de siste 2 ukene. Gleder meg til å komme i gang, spesielt siden jeg begynte å få litt dårlig tid mtp forsøk før jul...
Tusen takk, og MASSE lykke til med uttak i morgen!! Krysser fingrene for mange flotte egg!
Tusen takkLykke til i morgen
Når jeg har uttak på fredag og innsett på mandag, blir det da innsett på dag 3 eller 4? Regnes uttaksdagen som dag 1?
Så flott resultat!! Krysser fingrene for at innsett går bra og at dere får noen fine blasto på frys i tillegg Lykke til!Hei,riksen ringte i dag i går det tok 14 egg og når de ringte i dag det var 6 egg som var bra . Hun sagt st det var bra tall så håper i morgen alt går bra vi skal i morgen til tilbake for og ta inn
Tusen takk. Og lykke til i morgen når de ringer fra riksenSå flott resultat!! Krysser fingrene for at innsett går bra og at dere får noen fine blasto på frys i tillegg Lykke til!
Uttaket gikk kjempefint og vi fikk ut 8 egg veldig fornøyd med det! Nå er det bare å slappe av og vente på telefon fra Riksen i morgen tidlig
Hei,riksen ringte i dag i går det tok 14 egg og når de ringte i dag det var 6 egg som var bra . Hun sagt st det var bra tall så håper i morgen alt går bra vi skal i morgen til tilbake for og ta inn
Tusen takk gratulerer til deg også, 5 egg er jo veldig bra!! Jeg krysser alt jeg har for deg for at det blir innsett på fredag og at du i tillegg får et par fine på frysGratulerer så mye med flott uttak! Krysser fingrene for gode nyheter til dere i morgen
Tusen takk gratulerer til deg også, 5 egg er jo veldig bra!! Jeg krysser alt jeg har for deg for at det blir innsett på fredag og at du i tillegg får et par fine på frys
Så bra! Masse lykke til!!Uttak overstått her også, fikk ut 5 tilsynelatende fine egg! Er egentlig greit fornøyd, men hadde håpet på litt flere siden det ble tømt hvertfall 7-8 fine follikler men tydeligvis ikke var egg i alle. Formen er grei i det minste og de var veldig fine med oss i dag, selv om det var hun legen jeg ikke alltid har likt så godt før. Så det er bra! Nå er det bare å krysse alt vi har for at vi ikke får noen telefon før planlagt innsett på fredag
Det var kjempe bra! Masse lykke til i morgen!!Hei,riksen ringte i dag i går det tok 14 egg og når de ringte i dag det var 6 egg som var bra . Hun sagt st det var bra tall så håper i morgen alt går bra vi skal i morgen til tilbake for og ta inn
Så bra! Masse lykke til videre!Uttaket gikk kjempefint og vi fikk ut 8 egg veldig fornøyd med det! Nå er det bare å slappe av og vente på telefon fra Riksen i morgen tidlig
Tusen takk du også lykke til i morgenDet var kjempe bra! Masse lykke til i morgen!!
Melder meg litt nølende inn her - har vært så mange ulike beskjeder under dette forsøket at jeg ikke helt har hatt trua på noe innsett. Har vel fortsatt ikke helt trua nå heller, men håper!
Driver med søskenforsøk og er på 4. fryseforsøket i år, alle med embryoer fra det uttaket som ble datteren vår i 2016. Har 2 igjen i fryseren, ett 2-dagers som ser bra ut og ett 3-dagers som klinikken mener er «sårbart» fordi det har vært tint og fryst igjen en gang.
Har frys i naturlig syklus for første gang denne runden. Har hatt tre ul-undersøkelser de siste ukene og har ENDELIG fått positiv eggløsningstest i dag, på syklusdag 19. Så nå er planen tining og forhåpentligvis innsett fredag (samme som deg, Sitrus!). Hvis det embryoet går dukken er plan B å tine 3-dagers på lørdag og se om det henger i stroppen til innsett på mandag. Blir noen spennende dager nå altså!
Til førstesiden:
Ønskeross2 - 2. barn, FER#4, naturlig syklus, Riksen, innsett planlagt 7.12