Desember 2018

Så moro å lese om alle som er godt i gang med uttak og hele pakka! Jeg har prøvd å holde lista på side 1 oppdatert, men si ifra hvis noen ikke ser navnet sitt eller det kan legges til mer info.

Jeg har ikke vært så aktiv de siste ukene, fordi jeg har vært LITT nedfor. Mensen har ikke giddet å komme, og er 14 dager forsinket! Men i dag kom den endelig! Så da blir det oppstart på Gonal F og Fragmin i morgen. Fått kontrolltime den 11.desember.
Endelig!!
14 dager forsinket? :eek: Da skjønner jeg godt at du var litt nedfor... Men nå skal du se at dagene går fort mot første kontroll nå! Og plutselig er også dagen for uttak og innsett kommet :) Sånn var det her i hvert fall. Sprøytedagene fløy bare avgårde :D Lykke til med sprøyteoppstart i morgen!

Så moro å lese om alle som er godt i gang med uttak og hele pakka! Jeg har prøvd å holde lista på side 1 oppdatert, men si ifra hvis noen ikke ser navnet sitt eller det kan legges til mer info.

Jeg har ikke vært så aktiv de siste ukene, fordi jeg har vært LITT nedfor. Mensen har ikke giddet å komme, og er 14 dager forsinket! Men i dag kom den endelig! Så da blir det oppstart på Gonal F og Fragmin i morgen. Fått kontrolltime den 11.desember.
Endelig!!
Å så bra at den endelig kom! Hurra for sprøytestart! Ganske magisk når mensen kommer og gir klarsignal for forsøk!

Hei :) Det ble tatt ut 5 egg. De sa det var bra. Trodde det var litt få jeg men.... Blir spennende i morgen. Går alt som det skal så blir det innsett på torsdag.
Så bra, det viktigste det er ikke tall. De er at eggene er bra :) så det spiller ingen roller hvis de tok 4 eller 14 eggene :). Masse lykke til :)

Så bra fangst! :) Hvordan går det med deg nå? Har du fått vite når det blir innsett eller skal de avvente hvor mange som blir befruktet i morgen?
Skulle man forresten spise frokost før uttak eller faste? Husker ikke helt hva sykepleieren sa...:rolleyes:
Hei,ja de skal ringe meg i morgen mellom 09:00-10:00. jeg spiste bare en banan jeg var ikke sulten. Men jeg tror at du kan spiser:). Når bli din tur? Er det på rikshospitale?

Hei,ja de skal ringe meg i morgen mellom 09:00-10:00. jeg spiste bare en banan jeg var ikke sulten. Men jeg tror at du kan spiser:). Når bli din tur? Er det på rikshospitale?
Så spennende, du må oppdatere oss! Jeg har time til uttak i morgen kl. 08.30 :) Ja, også på Rikshospitalet!

14 dager forsinket? :eek: Da skjønner jeg godt at du var litt nedfor... Men nå skal du se at dagene går fort mot første kontroll nå! Og plutselig er også dagen for uttak og innsett kommet :) Sånn var det her i hvert fall. Sprøytedagene fløy bare avgårde :D Lykke til med sprøyteoppstart i morgen!

Ja, 16 dager ifølge kalenderen min. Men tror det er mer riktig med 14 dager. Ja, jeg er i så utrolig mye bedre humør i dag enn jeg har vært ila de siste 2 ukene. Gleder meg til å komme i gang, spesielt siden jeg begynte å få litt dårlig tid mtp forsøk før jul...

Tusen takk, og MASSE lykke til med uttak i morgen!! Krysser fingrene for mange flotte egg! :Heartred

Vi er på vårt 3. ferskforsøk (hatt ett frys også).. ICSI pga få svømmere hos nye mannen. Jeg har to barn på 12 og 7 år, men ble enke da minstemor var baby. Vi hører til Maigaard i Århus i DK, første gang der...mest sannsynlig uttak mandag 10.des... Er så spent, håper på lykke denne gangen. Lurer på om vi skal be om å få satt inn 2.. Og om vi skal be om assisted hatching siden alt har sett fint ut de andre forsøkene, men egget ikke har festet seg.. Noen her som har erfaring med babyklister forresten?

Jeg har ikke brukt babyklister selv, men har veldig tro på det og skal prøve dersom det blir innsett neste uke :) Lykke til på mandag. Krysser fingrene for deg!

Ny kontroll i dag og de fant 4-6 follikler. Det er mer en forventet, så jeg er kjempeglad :) Det blir uttak på fredag og innsett på mandag. Slimhinnen var 14mm og det så veldig bra ut. Begynner på Klexane og Albyl-E etter uttak. Håper det gjør susen :)

Ny kontroll i dag og de fant 4-6 follikler. Det er mer en forventet, så jeg er kjempeglad :) Det blir uttak på fredag og innsett på mandag. Slimhinnen var 14mm og det så veldig bra ut. Begynner på Klexane og Albyl-E etter uttak. Håper det gjør susen :)
Det høres bra ut :) hva er årsaken til at du skal gå på Klexane og Albyl-E? Selv går jeg på prednisolon denne gangen, pga endometriose og flere kjemiske/SA. Lykke til! :)

Vi fikk det forrige runde også. Ja er vel fornøyd, trodde det skulle bli litt flere denne gangen, men 3 er jo bra.. Bare det blir noe ut av det denne gangen.. Han sa det var gode sjanser for å lykkes denne gangen, men ingen forhåpninger, selv om håpet stiger jo litt ekstra når de sier sånn.. Var visst god kvalitet også så, men det sier de vel sikkert uansett, jeg vet ikke. Optimismen lenge leve! Woho
Sender deg en sang.

"Optimiiist, jeg vet det går braaa til siiiist" :Heartred

Lykke tik

Det høres bra ut :) hva er årsaken til at du skal gå på Klexane og Albyl-E? Selv går jeg på prednisolon denne gangen, pga endometriose og flere kjemiske/SA. Lykke til! :)

Blodprøvene viser noen antistoffer som kan gi større sjanse for blodpropp i morkaken. Dette kan føre til at egget ikke fester seg og øke sjanse for at jeg mister om jeg skulle bli gravid. Forstod det slik at dersom jeg blir gravid må jeg gå på dette en god stund ut i svangerskapet. Jeg har tatt nye blodprøver i dag for å sjekke om jeg fortsatt har antistoff i blodet. Det skal egentlig måles over flere måneder, men det har jeg ikke tid til å vente på så da blir det blodfortynnende for å være på den sikre siden :)

Back
Topp