Desember 2018

Så bra! Vi og fikk 3 på ferskforsøket vårt. Er du fornøyd med antallet ?:)

Vi fikk det forrige runde også. Ja er vel fornøyd, trodde det skulle bli litt flere denne gangen, men 3 er jo bra.. Bare det blir noe ut av det denne gangen.. Han sa det var gode sjanser for å lykkes denne gangen, men ingen forhåpninger, selv om håpet stiger jo litt ekstra når de sier sånn.. Var visst god kvalitet også så, men det sier de vel sikkert uansett, jeg vet ikke. Optimismen lenge leve! Woho

Vi har vært på ny kontroll i dag, og det er klart for uttak på onsdag. Setter ovitrelle i kveld, også er det bare å vente i spenning.. De telte fem follikler som var store nok i dag så jeg er ikke superfornøyd med antallet (spesielt siden vi har hatt så dårlig uttelling før), men nå får det bare bli som det blir. Ufattelig spent på de neste dagene nå!
Lykke til! :signs003

Vi har vært på ny kontroll i dag, og det er klart for uttak på onsdag. Setter ovitrelle i kveld, også er det bare å vente i spenning.. De telte fem follikler som var store nok i dag så jeg er ikke superfornøyd med antallet (spesielt siden vi har hatt så dårlig uttelling før), men nå får det bare bli som det blir. Ufattelig spent på de neste dagene nå!
Så bra!! Ovitrelle ble satt her i kveld også! :) er så sykt spent på uttak på onsdag nå og ikke minst beskjeden vi får på torsdag om hvordan det har gått! Plutselig får du flere enn 5 egg, og så er det jo bare det ene gullegget du trenger! Jeg har troen :)

Vi er på vårt 3. ferskforsøk (hatt ett frys også).. ICSI pga få svømmere hos nye mannen. Jeg har to barn på 12 og 7 år, men ble enke da minstemor var baby. Vi hører til Maigaard i Århus i DK, første gang der...mest sannsynlig uttak mandag 10.des... Er så spent, håper på lykke denne gangen. Lurer på om vi skal be om å få satt inn 2.. Og om vi skal be om assisted hatching siden alt har sett fint ut de andre forsøkene, men egget ikke har festet seg.. Noen her som har erfaring med babyklister forresten?

Nå sitter jeg glad og fornøyd på flyplassen, etter besøk på St.Olav i dag :) Satt inn en fin eskimo blasto:) Spurte de litt om hva sannsynligheten for at egget fester seg nå og legen svarte litt over 50 %! Kan nesten ikke tro det, men er vist større sjanse når det er en blasto og den har tålt både nedfrysing og opptinging. Dette blir en spennende førjulstid! Jeg har bursdag på fredag, så tenker å teste første gang da og håper på en vakker bursdagsgave :joyful: Legger ved bilde av eskimoen vår under her (litt mørkt bilde dessverre) og som dere ser har den begynt å hatche seg ut! :dance008

Vis vedlegget 282168
Dette ser jo veldig lovende ut! Og så spennende å se at den allerede har begynt å hatche!! :) Krysser fingrene og ønsker dere masse lykke til!

Så bra!! Ovitrelle ble satt her i kveld også! :) er så sykt spent på uttak på onsdag nå og ikke minst beskjeden vi får på torsdag om hvordan det har gått! Plutselig får du flere enn 5 egg, og så er det jo bare det ene gullegget du trenger! Jeg har troen :)

Så gøy at vi ligger helt likt, håper det går bra for dere også! Disse dagene blir virkelig sjukt spennende ja.. Og takk for at du har troa :)

Vi er på vårt 3. ferskforsøk (hatt ett frys også).. ICSI pga få svømmere hos nye mannen. Jeg har to barn på 12 og 7 år, men ble enke da minstemor var baby. Vi hører til Maigaard i Århus i DK, første gang der...mest sannsynlig uttak mandag 10.des... Er så spent, håper på lykke denne gangen. Lurer på om vi skal be om å få satt inn 2.. Og om vi skal be om assisted hatching siden alt har sett fint ut de andre forsøkene, men egget ikke har festet seg.. Noen her som har erfaring med babyklister forresten?
Ønsker dere masse lykke til og håper det er deres tur å få babylykken sammen :hug013Jeg ville spurt både om to og assisted hatching :) Ville også vurdert å prøve akupuntur, scratching og babyklister. Krysser fingrene for dere! :):Heartred

Så moro å lese om alle som er godt i gang med uttak og hele pakka! Jeg har prøvd å holde lista på side 1 oppdatert, men si ifra hvis noen ikke ser navnet sitt eller det kan legges til mer info.

Jeg har ikke vært så aktiv de siste ukene, fordi jeg har vært LITT nedfor. Mensen har ikke giddet å komme, og er 14 dager forsinket! Men i dag kom den endelig! Så da blir det oppstart på Gonal F og Fragmin i morgen. Fått kontrolltime den 11.desember.
Endelig!!

Last edited:
Takk takk det tok 14 egg. Håper noe er bra
Så bra fangst! :) Hvordan går det med deg nå? Har du fått vite når det blir innsett eller skal de avvente hvor mange som blir befruktet i morgen?
Skulle man forresten spise frokost før uttak eller faste? Husker ikke helt hva sykepleieren sa...:rolleyes:

Back
Topp