Desember 2018

Det høres frustrerende ut. Det hadde vært helt utrolig om du var gravid, men skjønner at stress fremstår som mer sannsynlig årsak etter negativ test. Kan kanskje berolige deg litt med at jeg skal ha uttak i uke 50, så Riksen har ganske lenge åpent i desember. Vil tro du fortsatt har noe tid på deg.

Veldig frustrerende ja. Får liksom ikke gjort noe med det heller. Vet at det beste er å prøve å ikke tenke på det, men det er jo helt umulig! Så da går jeg rundt og er mentalt stresset, da. Mangler bare at jeg får psoriasis - pleier å få det når jeg stresser :smiley-bounce022

Tok enda en test istad, og den var også negativ. Ikke at jeg egentlig hadde troen på at den skulle være positiv heller, men greit å være sikker. Så bra - jeg sendte Riksen en melding og spurte om hvordan det blir hvis mitt uttak må forskyves. Håper de har noe åpen tid i uke 50, nå som jeg antageligvis ikke rekker uke 49!

Slenger meg med her :) Nå har jeg endelig avtalt innsettdato med St.olav...blir førstkommende mandag! :joyful: Skal sette inn en eskimo blasto i naturlig syklus:). Har hatt 4 SA/kjemiske i år, men denne gangen tar jeg prednisolon (20 mg), så håper det gjør susen!!

Lykkesol - 2 IVF - FER - naturlig syklus - prednisolon - St.Olav

Slenger meg med her :) Nå har jeg endelig avtalt innsettdato med St.olav...blir førstkommende mandag! :joyful: Skal sette inn en eskimo blasto i naturlig syklus:). Har hatt 4 SA/kjemiske i år, men denne gangen tar jeg prednisolon (20 mg), så håper det gjør susen!!

Så spennende med en liten forandring etter såpass mange nedturer. Krysser fingrene for at det gjør susen for deg, og at det blir full klaff denne gangen! Masse lykke til med innsett på mandag! Har du flere på frys?

Hurra for innsett mandag! Det er jammen ikke lenge til :happy::happy:

Så spennende med en liten forandring etter såpass mange nedturer. Krysser fingrene for at det gjør susen for deg, og at det blir full klaff denne gangen! Masse lykke til med innsett på mandag! Har du flere på frys?
Tusen takk! Vi har to blasto på frys, så krysser fingre og tær for at det skal være tilstrekkelig og at prednisolonen skal hjelpe meg :)

Jeg startet på sprøyter mandag 26 november. Flere som gjorde det samme? Har kontroll mandag.

da kan jeg flyttes til stimulerer :) skal på kontroll den 6.desember

Kontroll i morgen. Kjenner jeg gruer meg og har ikke så store forhåpningene. Håper for en gang skyld at magefølelsen tar feil ;)

Kontroll i morgen. Kjenner jeg gruer meg og har ikke så store forhåpningene. Håper for en gang skyld at magefølelsen tar feil ;)
Jeg skal også på kontroll i morgen. Kjenner nesten ingenting fra sprøytene, så er rimelig spent på hvordan ting ser ut! Håper vi får positiv tilbakemelding begge to i morgen! Lykke til :)

Jeg skal også på kontroll i morgen. Kjenner nesten ingenting fra sprøytene, så er rimelig spent på hvordan ting ser ut! Håper vi får positiv tilbakemelding begge to i morgen! Lykke til :)

Kjenner lite til sprøytene jeg også, men håper det er noe som har utviklet seg allikevel :) Lykke til i morgen. Krysser fingrene for at det blir en bra deg for begge ;)

Kjenner lite til sprøytene jeg også, men håper det er noe som har utviklet seg allikevel :) Lykke til i morgen. Krysser fingrene for at det blir en bra deg for begge ;)
Hvordan gikk det hos deg? Her var alt som det skulle være, og det blir uttak på onsdag!! :)

Hvordan gikk det hos deg? Her var alt som det skulle være, og det blir uttak på onsdag!! :)

Så bra og spennende! Det var litt senere enn jeg hadde trodd faktisk, men det blir sikkert ganske likt for meg siden jeg også har samme lave dose av gonal F. Sa de noe på kontrollen om forventet antall egg?

Selv satt jeg første sprøyte i dag på toalettet på jobb, og syns det gikk overraskende greit, og at det ikke var vondt i det hele tatt. Føltes litt som om jeg hadde et skjult rusmisbruk, heldigvis er det bare hormoner :happy:

Så bra :) Hvor mange follikler hadde du? Det gikk fint med meg, men må gå på litt høyere dose noen dager til. Jeg hadde 8 follikler, men kun 3 som så ut til å bli store nok til uttak. Skal på ny kontroll på tirsdag. Blir mest sannsynlig uttak på fredag og tror det var snakk om å vente med innsett til blastocyst (viss jeg kommer så langt :) ).

Jeg har også vært på kontroll i dag! Hadde greit antall follikler, men ikke store nok enda.. Så det blir ny kontroll på mandag. De sa ikke noe om uttak men regner med enten onsdag eller fredag kanskje, håper hvertfall ikke jeg må vente enda lenger! Egentlig greit fornøyd men merker at det er utrolig mye følelser i sving nå, er så sliten og spent og alt..

Jeg har også vært på kontroll i dag! Hadde greit antall follikler, men ikke store nok enda.. Så det blir ny kontroll på mandag. De sa ikke noe om uttak men regner med enten onsdag eller fredag kanskje, håper hvertfall ikke jeg må vente enda lenger! Egentlig greit fornøyd men merker at det er utrolig mye følelser i sving nå, er så sliten og spent og alt..
Hvilke str var de ?

Hvilke str var de ?

De to største var 14mm, også tror jeg det var 2-3 stykk på 12-13mm og 5 stykk på 10-11mm.. og en del som var enda mindre. Så håper veldig å få med alle de «største» da så det blir 9-10 ut eller noe. Men de har jo en ganske lang vei å gå enda og jeg skulle fortsette med samme dose, så det kan ta tid eller vi risikerer at en del ikke blir med.. men legen var i hvertfall lett optimistisk på at vi skulle ende med et greit antall:)

Akkur
De to største var 14mm, også tror jeg det var 2-3 stykk på 12-13mm og 5 stykk på 10-11mm.. og en del som var enda mindre. Så håper veldig å få med alle de «største» da så det blir 9-10 ut eller noe. Men de har jo en ganske lang vei å gå enda og jeg skulle fortsette med samme dose, så det kan ta tid eller vi risikerer at en del ikke blir med.. men legen var i hvertfall lett optimistisk på at vi skulle ende med et greit antall:)
Akkuratt. De vokser ca 2 mm pr dag, så dere får nok endel med da :happy:

Back
Topp