Desember 2018

Spennende.. Hvordan gikk det på kontroll?

Jeg fikk beskjed om å gå en uke til på Synarela, og ble satt opp ny kontroll nå på tirsdag. Så krysser fingrene for at jeg er klar for sprøyter og at jeg rekker innsett før de stenger for julen. Har begynt å få litt hetetokter nå, så håper det betyr at medisinen begynner å virke.

Jeg fikk beskjed om å gå en uke til på Synarela, og ble satt opp ny kontroll nå på tirsdag. Så krysser fingrene for at jeg er klar for sprøyter og at jeg rekker innsett før de stenger for julen. Har begynt å få litt hetetokter nå, så håper det betyr at medisinen begynner å virke.
Lykke til på kontroll i morgen! Satser på at hetetoktene er et bra tegn, og at du straks følger etter med sprøytestart!

Tr kom i helgen, har fått time til ul neste uke. Sjekke status på livmor før eggløsning :) Så håper jeg på innsett i uke 50

Alt var i skjønneste orden på kontroll, slimhinnen var «tynn som en strek» som legen sa det. Oppstart på 125 gonal F på fredag og planlagt uttak i uke 50 :happy:
Så bra!! Tror nok vi har vært hos samme legen :hilarious: Fikk samme kommentar på min kontroll før sprøytestart. Går selv også på 125 ie Gonal F. Lykke til med sprøytestart på fredag da!

Totalfrys, 19 ut. Lykke til alle dere andre! Følger med på dere :Heartred
Det var jo et veldig bra antall! Og selv om det er kjedelig med en ektra mnd. ventetid, så får vi satse på at kroppen din bruker den tiden til å bli maks klar for å ta imot gullegget :) :Heartred

Det var jo et veldig bra antall! Og selv om det er kjedelig med en ektra mnd. ventetid, så får vi satse på at kroppen din bruker den tiden til å bli maks klar for å ta imot gullegget :) :Heartred

Vi får håpe på det:Heartred veldig veldig kjedelig nå, men får håpe julemnd går fort også håpe på det beste på nyåret:)

Så bra!! Tror nok vi har vært hos samme legen :hilarious: Fikk samme kommentar på min kontroll før sprøytestart. Går selv også på 125 ie Gonal F. Lykke til med sprøytestart på fredag da!

Ja da er vi på akkurat samme opplegget, med samme legen (og nå får vi også like lenge på spray). Mulig vi hadde samme sykepleier også, for jeg fikk samme beskjed om trening, alkohol og kaffe. Får håpe det ender med graviditet for begge to :) blir spennende å følge deg siden du nå ligger akkurat en uke foran.

Vi får håpe på det:Heartred veldig veldig kjedelig nå, men får håpe julemnd går fort også håpe på det beste på nyåret:)

Skjønner godt at det er nedtur, men hvis det blir bra befruktning er det fint å få mange på frys, da slipper du forhåpentligvis ny runde med stimulering. Håper 2019 bli året for deg :Heartred

Hei, jeg begynte med gonal f 450ml fra 22.11 til 23.11 og gonal f 300 fra 24.11 til 28.11. I dag etter jeg tok sprøyta begynte og få litt vondt i magen. Er det normalt? Jeg skal ta blødprove og UL på torsdag.

Da er dagen kommet for å starte med sprøyter igjen. Skal på Gonal-F 400IE og Klexane frem til kontroll 7.12. Planlagt uttak uke 50.

Back
Topp