Den er en uke på overtid nå, så kanskje vi må ty til sengekosKjenner til det. Fikk juble da den kom med 5 dager på overtid Håper den ikke er så langt unna... For meg hjalt det med sengekos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er en uke på overtid nå, så kanskje vi må ty til sengekosKjenner til det. Fikk juble da den kom med 5 dager på overtid Håper den ikke er så langt unna... For meg hjalt det med sengekos
Spennende.. Hvordan gikk det på kontroll?
Lykke til på kontroll i morgen! Satser på at hetetoktene er et bra tegn, og at du straks følger etter med sprøytestart!Jeg fikk beskjed om å gå en uke til på Synarela, og ble satt opp ny kontroll nå på tirsdag. Så krysser fingrene for at jeg er klar for sprøyter og at jeg rekker innsett før de stenger for julen. Har begynt å få litt hetetokter nå, så håper det betyr at medisinen begynner å virke.
Lykke til på kontroll i morgen! Satser på at hetetoktene er et bra tegn, og at du straks følger etter med sprøytestart!
Jeg skal på kontroll nå på fredag, som da blir dag 7 på sprøyter. Blir veldig spennende å se hva slags effekt sprøytene har hatt krysser fingrene for deg i morgen!Tusen takk Når skal du på første kontroll på sprøytene? Det blir spennende.
Totalfrys, 19 ut. Lykke til alle dere andre! Følger med på dere
Jeg skal på kontroll nå på fredag, som da blir dag 7 på sprøyter. Blir veldig spennende å se hva slags effekt sprøytene har hatt krysser fingrene for deg i morgen!
Det var mange, bør være gode sjanser for at et av dem er gullegget blir det innsett i januar da?
Alt var i skjønneste orden på kontroll, slimhinnen var «tynn som en strek» som legen sa det. Oppstart på 125 gonal F på fredag og planlagt uttak i uke 50
Så bra!! Tror nok vi har vært hos samme legen Fikk samme kommentar på min kontroll før sprøytestart. Går selv også på 125 ie Gonal F. Lykke til med sprøytestart på fredag da!Alt var i skjønneste orden på kontroll, slimhinnen var «tynn som en strek» som legen sa det. Oppstart på 125 gonal F på fredag og planlagt uttak i uke 50
Det var jo et veldig bra antall! Og selv om det er kjedelig med en ektra mnd. ventetid, så får vi satse på at kroppen din bruker den tiden til å bli maks klar for å ta imot gulleggetTotalfrys, 19 ut. Lykke til alle dere andre! Følger med på dere
Det var jo et veldig bra antall! Og selv om det er kjedelig med en ektra mnd. ventetid, så får vi satse på at kroppen din bruker den tiden til å bli maks klar for å ta imot gullegget
Så bra!! Tror nok vi har vært hos samme legen Fikk samme kommentar på min kontroll før sprøytestart. Går selv også på 125 ie Gonal F. Lykke til med sprøytestart på fredag da!
Vi får håpe på det veldig veldig kjedelig nå, men får håpe julemnd går fort også håpe på det beste på nyåret
Da er dagen kommet for å starte med sprøyter igjen. Skal på Gonal-F 400IE og Klexane frem til kontroll 7.12. Planlagt uttak uke 50.