Haha, nei. Men det passer liksom aldri i forhold til jobb, så man må jo bare kjøre på.Haha ja det er ganske kronglete å kombinere med jobb det her. Blir definitivt ikke månedens ansatt i desember
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, nei. Men det passer liksom aldri i forhold til jobb, så man må jo bare kjøre på.Haha ja det er ganske kronglete å kombinere med jobb det her. Blir definitivt ikke månedens ansatt i desember
Positiv el er dag 1 der jeg hører til.Hvordan regnet man innsett fra el? Er positiv el test dag 0? Så regner man 5 dager eller?
Gonal F er bra å starte med, tynn og liten nål. Da er du over kneika nå, resten går som en lek! Lykke til!Første sprøyte er satt, og mestringsfølelsen er enorm Herregud som jeg gruet meg til det
Så bra!Gode nyheter for meg i dag, fikk TR i dag og starter dermed på sprøyter i morgen. Fristen for å rekke forsøk før jul er i morra, så man kan si TR kom i grevens tid! Ble litt for spennende dette!
B2, 4. IVF, UNN Tromsø, Fostimon og Orgalutran.
Det var da virkelig just in time Så godt at du rekker et forsøk før jul, blir en veldig spennende førjulstid for oss dette Lykke til!Gode nyheter for meg i dag, fikk TR i dag og starter dermed på sprøyter i morgen. Fristen for å rekke forsøk før jul er i morra, så man kan si TR kom i grevens tid! Ble litt for spennende dette!
Veldig greit at jeg får starte med noen "snille" sprøyter ja Satser på at det kommer til å gå bedre allerede i kveld. Takk skal du haGonal F er bra å starte med, tynn og liten nål. Da er du over kneika nå, resten går som en lek! Lykke til!
Så kjipt å gå så mange dager på overtid... Har klinikken din en frist for å rekke forsøk før jul?Så bra!
Jeg er nå 6 dager forsinket, så jeg begynner å bli litt lei av å vente på sprøytestart... Vært bortreist i helgen, og har tatt med meg sprøytene på tur, men har dessverre ikke vært noe behov...
Jeg aner ikke, har ikke fått noe beskjed om det hvertfall. TR har jo vært regelmessig siste mnd, så synes det var litt rart at den er forsinket nå. Om ikke den kommer innen noen dager, så har jeg lyst til å ta en liten test.. Men sjansen for at det har skjedd av seg selv er dessverre litt litenSå kjipt å gå så mange dager på overtid... Har klinikken din en frist for å rekke forsøk før jul?
Jeg tok to tester nå mens jeg ventet på TR, fordi TR har en tendens til å komme når jeg ser den negative testen. Prøv det du også!Jeg aner ikke, har ikke fått noe beskjed om det hvertfall. TR har jo vært regelmessig siste mnd, så synes det var litt rart at den er forsinket nå. Om ikke den kommer innen noen dager, så har jeg lyst til å ta en liten test.. Men sjansen for at det har skjedd av seg selv er dessverre litt liten
Det kommer til å gå supert i kveld, Gonal F er en snill sprøyte ja.Veldig greit at jeg får starte med noen "snille" sprøyter ja Satser på at det kommer til å gå bedre allerede i kveld. Takk skal du ha
Ja på hengende håret kan man si! Blir enten lykkelig jul, eller trist jul for meg i år. Har holdt på med dette alt for lenge. Håper vi lykkes begge to nå!Det var da virkelig just in time Så godt at du rekker et forsøk før jul, blir en veldig spennende førjulstid for oss dette Lykke til!
Jeg ville nok kanskje tatt en test. Er litt som FruAlve skriver, er så typisk at mensen kommer samme kvelden som man har tatt en test Men plutselig så har det skjedd et lite mirakel i mellomtiden også?!Jeg aner ikke, har ikke fått noe beskjed om det hvertfall. TR har jo vært regelmessig siste mnd, så synes det var litt rart at den er forsinket nå. Om ikke den kommer innen noen dager, så har jeg lyst til å ta en liten test.. Men sjansen for at det har skjedd av seg selv er dessverre litt liten
Å holde på med dette så tett opp mot jul kan virkelig gå begge veier... La oss håpe og krysse alt vi har for at det blir tidenes julegave for oss begge i år <3Ja på hengende håret kan man si! Blir enten lykkelig jul, eller trist jul for meg i år. Har holdt på med dette alt for lenge. Håper vi lykkes begge to nå!
Ja innså nettopp at det er rimelig tett på jula at vi får vite resultatet av denne runden. Håper så veldig jeg slipper flere skuffelser. Håper du også lykkes, det hadde vært magisk med spire i julen!Å holde på med dette så tett opp mot jul kan virkelig gå begge veier... La oss håpe og krysse alt vi har for at det blir tidenes julegave for oss begge i år <3
Gode nyheter for meg i dag, fikk TR i dag og starter dermed på sprøyter i morgen. Fristen for å rekke forsøk før jul er i morra, så man kan si TR kom i grevens tid! Ble litt for spennende dette!
Spennende.. Hvordan gikk det på kontroll?Hører til på Riksen. Vet ikke så mye enda, men ser fra resepten min at det blir Gonal F iallfall. Skal på kontroll i morgen så da får jeg forhåpentligvis mer informasjon om veien videre
Var 5 dager på overtid så ikke rart en jubler haha.. Jeg håper virkelig det går denne gang. Sliten om dagene.Hurra!! Sjeldent gleden over TR er så stor Da bør alt gå etter plan og uttak i uke 50?
Kjenner til det. Fikk juble da den kom med 5 dager på overtid Håper den ikke er så langt unna... For meg hjalt det med sengekosHer venter jeg fortsatt på mensen... Typisk at den er litt ekstra forsinket når jeg for en gangs skyld venter på den...