Melder meg litt nølende inn her - har vært så mange ulike beskjeder under dette forsøket at jeg ikke helt har hatt trua på noe innsett. Har vel fortsatt ikke helt trua nå heller, men håper!
Driver med søskenforsøk og er på 4. fryseforsøket i år, alle med embryoer fra det uttaket som ble datteren vår i 2016. Har 2 igjen i fryseren, ett 2-dagers som ser bra ut og ett 3-dagers som klinikken mener er «sårbart» fordi det har vært tint og fryst igjen en gang.
Har frys i naturlig syklus for første gang denne runden. Har hatt tre ul-undersøkelser de siste ukene og har ENDELIG fått positiv eggløsningstest i dag, på syklusdag 19. Så nå er planen tining og forhåpentligvis innsett fredag (samme som deg, Sitrus!). Hvis det embryoet går dukken er plan B å tine 3-dagers på lørdag og se om det henger i stroppen til innsett på mandag. Blir noen spennende dager nå altså!
Til førstesiden:
Ønskeross2 - 2. barn, FER#4, naturlig syklus, Riksen, innsett planlagt 7.12
Åååå, så spennende, fantastisk at el-testen ENDELIG er positiv! Jeg håper hardt og har veldig tro på at det blir innsett på dere Hadde vært supert om det blir fredag da, så kunne du senket skuldrene liksom. Hvis ikke har jeg tro på lille joker - skjønner at det er veldig skummelt, men OM den overlever til mandag MÅ det jo være en skikkelig fighter og terminspire Krysser fingrene hardt for oss begge to, tenk om vi kunne blitt rugere (og helst preggo) sammen!