Desember 2018

Så gøy med samme testdag! :happy:

Har ikke bestemt meg enda jeg, har gjort litt ulikt tidligere - både smugtestet og ventet til testdato. Men tipper jeg ryker på en test når det begynner å nærme seg. Hva med deg?
Er så usikker... Har aldri fått en positiv graviditetstest i hele mitt liv og er bare så redd å måtte stirre på flere blenda tester. Men samtidig er jeg så utålmodig :p tror jeg venter i hvert fall til 16.12. :nailbiting:

For oss blir det uttak på tirsdag og innsett torsdag el fredag neste uke om alt går bra :) Blir litt reising tur/retur Danmark, håper på lite vind og flat hav, blir så fort sjøsyk. Kunne se 6 egg på ultralyd i dag, de to forrige gangene hadde jeg mange flere.. Håper på gullegg, har lyst å be om å få satt inn to..

Er så usikker... Har aldri fått en positiv graviditetstest i hele mitt liv og er bare så redd å måtte stirre på flere blenda tester. Men samtidig er jeg så utålmodig :p tror jeg venter i hvert fall til 16.12. :nailbiting:
Høres lurt ut! Har aldri testet supertidlig, bare noen dager før testdato. Noen ganger har jeg syntes det er litt godt å begynne noen dager før så jeg kan forberede meg mentalt på at det ikke har gått veien. Men samtidig så drar man liksom ut skuffelsen da, så er ikke så greit det heller.

Håper du får positiv så det bare blir lystbetont uansett hvilken dag det blir! Jeg har bare fått én positiv i hele mitt liv, og det var på første IVF-forsøk som ble til datteren vår. Da ventet vi til testdag, og det var helt magisk!

Rugedag 1/3 dpo. Skikkelig kvalm, trøtt og sliten! Begynte på Progesteron i går, og tipper det er derfor. Tar lavere dose enn i ferskforsøk og med styrt syklus, men siden jeg pleier å ha kvalme som vanlig pms-symptom (oh joy!) tipper jeg at det er det ekstra progesteronet som gjør det.

Har også en murrende, «tung» følelse i nedre del av magen. Kjenner det skikkelig godt når jeg går eller løfter eller dytter noe. Er ganske ubehagelig egentlig. Er jo aaaltfor tidlig til at det kan være noe på gang, og litt rart siden jeg har naturlig syklus, men det kan kanskje være progesteronet det også? Noen som har opplevd lignende sånn rett etter innsett?

Rugedag 1/3 dpo. Skikkelig kvalm, trøtt og sliten! Begynte på Progesteron i går, og tipper det er derfor. Tar lavere dose enn i ferskforsøk og med styrt syklus, men siden jeg pleier å ha kvalme som vanlig pms-symptom (oh joy!) tipper jeg at det er det ekstra progesteronet som gjør det.

Har også en murrende, «tung» følelse i nedre del av magen. Kjenner det skikkelig godt når jeg går eller løfter eller dytter noe. Er ganske ubehagelig egentlig. Er jo aaaltfor tidlig til at det kan være noe på gang, og litt rart siden jeg har naturlig syklus, men det kan kanskje være progesteronet det også? Noen som har opplevd lignende sånn rett etter innsett?
Jeg har samme følelse nederst i magen. Kjenner det spesielt når jeg går. Det kjennes ut som det er noe som er løst der nede o_O Har også en rar følelse i mellomgulvet. Føler meg i tillegg støl i hele magen... Har hatt det sånn siden uttaksdagen. Ting må kanskje bli normalt inni der og falle på plass igjen....? :) Jeg går også på progesteron.

For oss blir det uttak på tirsdag og innsett torsdag el fredag neste uke om alt går bra :) Blir litt reising tur/retur Danmark, håper på lite vind og flat hav, blir så fort sjøsyk. Kunne se 6 egg på ultralyd i dag, de to forrige gangene hadde jeg mange flere.. Håper på gullegg, har lyst å be om å få satt inn to..
Ååå så gøy! :) Masse lykke til!! :)

Høres ut som typisk bivirkning av progesteron ja.

Kan noen fortelle meg om det er normalt med kvalme og oppkast 3/4 dager etter uttak?? Skal ikke sette inn egg før neste mnd. Men går snart på veggen, men hvordan formen min er..

Jeg har samme følelse nederst i magen. Kjenner det spesielt når jeg går. Det kjennes ut som det er noe som er løst der nede o_O Har også en rar følelse i mellomgulvet. Føler meg i tillegg støl i hele magen... Har hatt det sånn siden uttaksdagen. Ting må kanskje bli normalt inni der og falle på plass igjen....? :) Jeg går også på progesteron.
Ja, akkurat sånn er det her også. Kjennes ut som
om jeg har en full vannballong i magen som ligger og ruller fra side til side. Men jeg har jo ikke hatt noe uttak, og har vært medisinfri helt til første progesteron-kapsel i går ettermiddag. Veldig snålt! :joyful:

Hurra! Jeg ser streken, gratulerer!

Ny test i dag? ;)
Ja, her er dagens test:
585976F8-F10B-4A69-A828-D90BB6830606.jpeg

2D693E68-84EA-46FF-9428-713DA71048E2.jpeg

Fremdeles svak strek, men syns den er litt sterkere enn i går :shy:

Back
Topp