Desember 2016

Jeg begynte på lutinus lørdag og hadde innsett tirsdag. Lykke til i morgen:happy:
Så kjekt!! [emoji16][emoji16] Tusen takk håper det blir innsett tenker det skal mye til for at det ikke blir da [emoji4] ang lutinus så tenkte eg på samme dagen som innsett (hvor mange timer i forkant av innsett må jeg sette lutinus?) [emoji4]

Så kjekt!! [emoji16][emoji16] Tusen takk håper det blir innsett tenker det skal mye til for at det ikke blir da [emoji4] ang lutinus så tenkte eg på samme dagen som innsett (hvor mange timer i forkant av innsett må jeg sette lutinus?) [emoji4]

Aaah. Det er de Lutinus stikkpille vi snakker om? Hehe. Tar det 3 ganger til dagen, så satte det bare som vanlig jeg, på morgenen. Hadde innsett kl. 14. Så satte jeg nr. 2 når jeg kom hjem etter innsett.

Har det noe å si tror du? Kan ikke huske jeg tenkte noe over tidspunkt sist runde heller..

Aaah. Det er de Lutinus stikkpille vi snakker om? Hehe. Tar det 3 ganger til dagen, så satte det bare som vanlig jeg, på morgenen. Hadde innsett kl. 14. Så satte jeg nr. 2 når jeg kom hjem etter innsett.

Har det noe å si tror du? Kan ikke huske jeg tenkte noe over tidspunkt sist runde heller..
Hehe Jepp lutinus stikkpillen [emoji23] aah oki, jeg husker jeg ble bedt om å ta den innen en viss tid før innsettet men husker ikke nå hvor lang tid i forkant, jeg har innsett kl 11 så tenker å sette alarm på til 6 da blir den tatt i god tid i forkant håper jeg da [emoji5]️[emoji5]️

Fy søren! Stappfullt med egg :D

Fy søren! Stappfullt med egg :D
Jaddaaa!!! Håper det blir bra uttak da omså det blir totalfrys så er det viktigste at det blir egg ut!! [emoji173]️[emoji173]️

Da er jeg endelig ruger igjen!! [emoji173]️[emoji173]️ et perfekt 8delt på vei til 16delt egg ble satt inn og ennå 2 igjen på frys!! Testdato 27 desember er usaklig nervøs og spent!! [emoji5]️[emoji5]️ Liker igrunn ikke disse 2 ukene med venting men man må igjennom de da!! [emoji16][emoji23]

Jaddaaa!!! Håper det blir bra uttak da omså det blir totalfrys så er det viktigste at det blir egg ut!! [emoji173]️[emoji173]️
Shit så bra![emoji2]

Ja, veldig overrasket :) Men de ville ha meg inn på en ny kontroll, så skal på kontroll onsdag med trolig uttak fredag og da innsett igjen på mandagen (med mindre jeg er for overstimulert).

Ja, veldig overrasket :) Men de ville ha meg inn på en ny kontroll, så skal på kontroll onsdag med trolig uttak fredag og da innsett igjen på mandagen (med mindre jeg er for overstimulert).
Du kommer nok til å merke det i eggstokkene de neste dagene [emoji14] [emoji14]

Du kommer nok til å merke det i eggstokkene de neste dagene [emoji14] [emoji14]

Ja.. Det startet rimelig greit allerede igår, men det overlever jeg :)

Så herlig da!!! Håper det ikke blir totalfrys og du får lov å ruge [emoji173]️

Håpar det ordner seg og at det blir uttak fredag da:) du får gi oss en oppdatering;)

Innsett i dag av et fint 8-delt egg:) hadde 6 egg som var blitt befruktet og 3 stk godkjent som frys, så nå er jeg kjempeglad! Så da er jeg blitt ruger og håper jeg får være det i 9mnd :) :)

Back
Topp