Hadde innsett av 5 dagers blacytos på tirsdag. Kjennte murringer i går, og reagerte veldig på lukter. Så har testa 3 ggr i dag (rugedag 6) og 2 streker på alle!!
Gratulerer!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde innsett av 5 dagers blacytos på tirsdag. Kjennte murringer i går, og reagerte veldig på lukter. Så har testa 3 ggr i dag (rugedag 6) og 2 streker på alle!!
Dere som ruger, når ryker første testen?
Sist begynte jeg å teste på dpo 10 - Fikk positiv 11 dpo!
Første billig-strimmel ryker neste fredag, da er vi igjen 11 dpo
Teller timer til innsett i morgen [emoji120][emoji120] dere som har hatt fryseforsøk med lutinus hvor lang tid i forkant av innsett (samme dag) setter dere lutinus?
Oi gratulerer!!! Jeg også hadde innsett tirsdag... kjente jeg fikk lyst å teste selvHadde innsett av 5 dagers blacytos på tirsdag. Kjennte murringer i går, og reagerte veldig på lukter. Så har testa 3 ggr i dag (rugedag 6) og 2 streker på alle!!
Så kjekt!! [emoji16][emoji16] Tusen takk håper det blir innsett tenker det skal mye til for at det ikke blir da [emoji4] ang lutinus så tenkte eg på samme dagen som innsett (hvor mange timer i forkant av innsett må jeg sette lutinus?) [emoji4]Jeg begynte på lutinus lørdag og hadde innsett tirsdag. Lykke til i morgen
Så kjekt!! [emoji16][emoji16] Tusen takk håper det blir innsett tenker det skal mye til for at det ikke blir da [emoji4] ang lutinus så tenkte eg på samme dagen som innsett (hvor mange timer i forkant av innsett må jeg sette lutinus?) [emoji4]
Hehe Jepp lutinus stikkpillen [emoji23] aah oki, jeg husker jeg ble bedt om å ta den innen en viss tid før innsettet men husker ikke nå hvor lang tid i forkant, jeg har innsett kl 11 så tenker å sette alarm på til 6 da blir den tatt i god tid i forkant håper jeg da [emoji5]️[emoji5]️Aaah. Det er de Lutinus stikkpille vi snakker om? Hehe. Tar det 3 ganger til dagen, så satte det bare som vanlig jeg, på morgenen. Hadde innsett kl. 14. Så satte jeg nr. 2 når jeg kom hjem etter innsett.
Har det noe å si tror du? Kan ikke huske jeg tenkte noe over tidspunkt sist runde heller..
Jaddaaa!!! Håper det blir bra uttak da omså det blir totalfrys så er det viktigste at det blir egg ut!! [emoji173]️[emoji173]️Fy søren! Stappfullt med egg
Fy søren! Stappfullt med egg
Jaddaaa!!! Håper det blir bra uttak da omså det blir totalfrys så er det viktigste at det blir egg ut!! [emoji173]️[emoji173]️
Shit så bra![emoji2]
SÅ kjekt!!! Dette fortjente du!Fy søren! Stappfullt med egg
Du kommer nok til å merke det i eggstokkene de neste dagene [emoji14] [emoji14]Ja, veldig overrasket Men de ville ha meg inn på en ny kontroll, så skal på kontroll onsdag med trolig uttak fredag og da innsett igjen på mandagen (med mindre jeg er for overstimulert).
Du kommer nok til å merke det i eggstokkene de neste dagene [emoji14] [emoji14]
Så herlig da!!! Håper det ikke blir totalfrys og du får lov å ruge [emoji173]️Ja, veldig overrasket Men de ville ha meg inn på en ny kontroll, så skal på kontroll onsdag med trolig uttak fredag og da innsett igjen på mandagen (med mindre jeg er for overstimulert).
Ja.. Det startet rimelig greit allerede igår, men det overlever jeg
Ja, veldig overrasket Men de ville ha meg inn på en ny kontroll, så skal på kontroll onsdag med trolig uttak fredag og da innsett igjen på mandagen (med mindre jeg er for overstimulert).