Desember 2016

Krysser fingrene for at mer har skjedd siden det! :)

Rumler fælt, masse slim (rant jo nedover) og litt øm - satser på alt er klart til at jeg kan få uttak onsdag :)

Kontrolltime her på mandag, håper noe har skjedd innen det :)

Vi skal egentlig til København neste søndag (t/r med båten) på kjærestetur, men nå ser det jo ut som at den mulig ryker. Om det betyr at vi får masse fine egg ut og ett flott gullegg inn, er det jo verdt det, men samtidig veldig kjipt. :oops:

Det går nok fint skal du se, jeg ble satt på to "ekstra" dager jeg også, murret masse fredagen, slim og allslags, og mandagen var eggene perfekte. Så ble det uttak onsdag, og inn på freddan :-D Så da rekker du nok turen din skal du se :-D

Oi oi Oi for en uke dette har vert! Mandag skulle vi egentlig sette inn egg men pga jeg var så over stimulert så ble forsøket avbrutt. De tapet 2liter væske i bra buken og det var enda mer igjen men pga min dårlige form måtte de stoppe.
Jeg har vert helt sengeliggende med mye smerter siden. Veldig ubehagelig opplevelse som jeg ikke unner noen.
Det positive er at det ble 7egg på frys til 4 innsett da de frøs noen to og to. Planen er innsett i januar i naturlig syklus. Utrolig skuffet over hvordan det endte da jeg synes ventetiden er lang og nå må vente enda litt til.

Ønsker dere andre masse lykke til og håper dere får verdens fineste julegave :)

Huff :( Du har vært skikkelig uheldig med prosessen. Men heldigvis heldig med resultatet. Hvordan er formen nå?

Forstår veldig godt at du er skuffet. En stiller seg liksom inn - og teller ned til innsett. Håper desember går fort for deg!

For en tur. Har enda ikke kommet hjem fra innsett. Akkurat nu e æ I Oslo på hotell. Siste flyet hjem ble kansellert og ble ombooket til nabo by men den kom sæ heller ikke. Siden d var fullt på hotellan, fikk vi fly til Oslo for å overnatte. Nu venter æ fly til nabo byen korifra d e enda 2 timers buss tur hjem over fjellgang.. Håper på bedre vær.. D var nesten æ ikke kom mæ til innsett heller pga været men klarte heldigvis å komme i siste liten med ombookinger og forsinkelser dagen før..

Det går nok fint skal du se, jeg ble satt på to "ekstra" dager jeg også, murret masse fredagen, slim og allslags, og mandagen var eggene perfekte. Så ble det uttak onsdag, og inn på freddan :-D Så da rekker du nok turen din skal du se :-D

Håper det :) Men nå har det vært 2 kontroller på rappen uten resultater/fremgang, så klarer liksom ikke forbli positiv oppi dette.. Men håper

Så spennende da med første frys! Håper det blir full klaff da ❤️ styrt syklus betyr at du går på medisin for å styre syklusen/undertrykke eggløsning og da brukes progynova så da har du styrt syklus lik som meg :) i naturlig syklus tester man etter eggløsning og klinikk setter inn egg noen dager etter at en tester positivt på eggløsningstest :)

Så spennende! Åh kan jeg spørre deg hvorfor du tar blodprøve for å bestemme oppstart av progynova? :)

Det blir bra! Har du da hatt styrt syklus eller naturlig? :)

Jeg måtte ta blodprøve fordi jeg ble overstimulert så da må verdiene ned i igjen før jeg kan gå videre :happy: Nå er jeg godt i gang med progynova og skal på ultralyd på mandag for å forhåpentligvis få innsett dato :happy:
Hvordan går det med deg?

Dere som ruger, når ryker første testen?

Sist begynte jeg å teste på dpo 10 - Fikk positiv 11 dpo!
Første billig-strimmel ryker neste fredag, da er vi igjen 11 dpo :D

Dere som ruger, når ryker første testen?

Sist begynte jeg å teste på dpo 10 - Fikk positiv 11 dpo!
Første billig-strimmel ryker neste fredag, da er vi igjen 11 dpo :D
Her ryker det en hjemmetest 1.juledag det er dagen før blodprøve [emoji4]

OMG... Lutinus... Liker ikke haha!!

Skal teste 21 tenkte jeg. Da er jeg på rugedag 12...

Back
Topp