Krysser fingrene for at mer har skjedd siden det!
Rumler fælt, masse slim (rant jo nedover) og litt øm - satser på alt er klart til at jeg kan få uttak onsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at mer har skjedd siden det!
Kontrolltime her på mandag, håper noe har skjedd innen det
Vi skal egentlig til København neste søndag (t/r med båten) på kjærestetur, men nå ser det jo ut som at den mulig ryker. Om det betyr at vi får masse fine egg ut og ett flott gullegg inn, er det jo verdt det, men samtidig veldig kjipt.
Nesten litt for spennande for min del... Men det går vell det og, som alt aentSpennende med to egg da!! gratulerer som dobbeltruger
Oi oi Oi for en uke dette har vert! Mandag skulle vi egentlig sette inn egg men pga jeg var så over stimulert så ble forsøket avbrutt. De tapet 2liter væske i bra buken og det var enda mer igjen men pga min dårlige form måtte de stoppe.
Jeg har vert helt sengeliggende med mye smerter siden. Veldig ubehagelig opplevelse som jeg ikke unner noen.
Det positive er at det ble 7egg på frys til 4 innsett da de frøs noen to og to. Planen er innsett i januar i naturlig syklus. Utrolig skuffet over hvordan det endte da jeg synes ventetiden er lang og nå må vente enda litt til.
Ønsker dere andre masse lykke til og håper dere får verdens fineste julegave
Det går nok fint skal du se, jeg ble satt på to "ekstra" dager jeg også, murret masse fredagen, slim og allslags, og mandagen var eggene perfekte. Så ble det uttak onsdag, og inn på freddan :-D Så da rekker du nok turen din skal du se :-D
Håper det Men nå har det vært 2 kontroller på rappen uten resultater/fremgang, så klarer liksom ikke forbli positiv oppi dette.. Men håper
Så spennende da med første frys! Håper det blir full klaff da styrt syklus betyr at du går på medisin for å styre syklusen/undertrykke eggløsning og da brukes progynova så da har du styrt syklus lik som meg i naturlig syklus tester man etter eggløsning og klinikk setter inn egg noen dager etter at en tester positivt på eggløsningstest
Så spennende! Åh kan jeg spørre deg hvorfor du tar blodprøve for å bestemme oppstart av progynova?
Det blir bra! Har du da hatt styrt syklus eller naturlig?
Her ryker det en hjemmetest 1.juledag det er dagen før blodprøve [emoji4]Dere som ruger, når ryker første testen?
Sist begynte jeg å teste på dpo 10 - Fikk positiv 11 dpo!
Første billig-strimmel ryker neste fredag, da er vi igjen 11 dpo
OMG... Lutinus... Liker ikke haha!!
Tror det blir mandag på meg, då er eg på rugedag 10 klarer ikkje vente lenger enn detDere som ruger, når ryker første testen?
Sist begynte jeg å teste på dpo 10 - Fikk positiv 11 dpo!
Første billig-strimmel ryker neste fredag, da er vi igjen 11 dpo
Tror det blir mandag på meg, då er eg på rugedag 10 klarer ikkje vente lenger enn det
Jepp men det er vanskelig, har heldigvis jobbehelg så då går helgen litt fortereDu er flink om du greier å vente helt til rugedag 10
Dere som er rugere er så heldige Jeg vil også.
Håper virkelig detBlir din tur også!