Truddelutt'n
Gift med forumet
Så flott rug vel [emoji16][emoji16]Egget har overlevd opptining! Innsett idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott rug vel [emoji16][emoji16]Egget har overlevd opptining! Innsett idag!
Tusen takk for det i dag er det rugedag 7, men skal prøve og vente noen dager til venter på noen billig tester som skal komme i posten så blir vel testing med en gang de kommerVelkommen hit og masse lykke til! Jeg er selv på rugedag 4 og begynner også å bli utålmodig prøver å vente til rugedag 9 men å teste, får se...
Tusen takk for det i dag er det rugedag 7, men skal prøve og vente noen dager til venter på noen billig tester som skal komme i posten så blir vel testing med en gang de kommer
Klarer du å vente til rugedag 9 då? veit ikkje heilt om eg hadde klart det, eg er så utålmodig og tenker jo på det hele tiden, blir litt småsprø dagene går så sakte...Jeg har 30 BT tester liggende #testetøs
Insett imorra her og. Sitter på flyplass med forsinka fly og kanskje når ikke neste pga d. Men har nu heldigvis tid til imorra..
Oj, så spennende med to egg Og så morsomt at du fikk egg av mammaen dinOj.... nå er jeg litt satt ut her.... var jo inne og skulle sette inn egg, først ble det jo halvanne time venting... Sambo kom også etterhvert, siden han kom seg bort fra jobb... Inn til legen... jo det var to bra egg.... og han anbefalte at vi skulle sette inn begge to!!! Er jo første forsøk det her... så hadde ikke trodd det nei... men pga kvalitet, min alder, etc så mente han at det var best. Jeg og sambo hadde jo diskutert dette, og ville jo egentlig bare ha ett egg. Men hvis de anbefalte to så skulle vi gå for det, men det var liksom litt frem i tid det.....
Så nå sitter jeg her...fadderullan.... tenk om det blir to!!! Noen som vet odds? hehe... Og som om jeg ikke skulle være spennt fra før, så blir den spenningen jaggu dobbelt opp nå! Blir dårlige når eg tenke på det... Jaja, får barra ta ein dag av gangen, så nå ruger jeg også gett.
Og litt morsomt da, tror dere ikke mamma hadde med "gave" til meg i dag... ett brett med ferske egg. Eg måtte flira høgt då.
Planen er innsett i januar i naturlig syklus. Utrolig skuffet over hvordan det endte da jeg synes ventetiden er lang og nå må vente enda litt til.
Ønsker dere andre masse lykke til og håper dere får verdens fineste julegave
Klarer du å vente til rugedag 9 då? veit ikkje heilt om eg hadde klart det, eg er så utålmodig og tenker jo på det hele tiden, blir litt småsprø dagene går så sakte...
Oj.... nå er jeg litt satt ut her.... var jo inne og skulle sette inn egg, først ble det jo halvanne time venting... Sambo kom også etterhvert, siden han kom seg bort fra jobb... Inn til legen... jo det var to bra egg.... og han anbefalte at vi skulle sette inn begge to!!! Er jo første forsøk det her... så hadde ikke trodd det nei... men pga kvalitet, min alder, etc så mente han at det var best. Jeg og sambo hadde jo diskutert dette, og ville jo egentlig bare ha ett egg. Men hvis de anbefalte to så skulle vi gå for det, men det var liksom litt frem i tid det.....
Så nå sitter jeg her...fadderullan.... tenk om det blir to!!! Noen som vet odds? hehe... Og som om jeg ikke skulle være spennt fra før, så blir den spenningen jaggu dobbelt opp nå! Blir dårlige når eg tenke på det... Jaja, får barra ta ein dag av gangen, så nå ruger jeg også gett.
Og litt morsomt da, tror dere ikke mamma hadde med "gave" til meg i dag... ett brett med ferske egg. Eg måtte flira høgt då.
Jeg er lei.. Vil bare ruge jeg også
8 egg ut i dag, innsett på mandag håper det går bra og at flere blir befruktet
8 egg ut i dag, innsett på mandag håper det går bra og at flere blir befruktet
Kontrolltime her på mandag, håper noe har skjedd innen det
Vi skal egentlig til København neste søndag (t/r med båten) på kjærestetur, men nå ser det jo ut som at den mulig ryker. Om det betyr at vi får masse fine egg ut og ett flott gullegg inn, er det jo verdt det, men samtidig veldig kjipt.