Desember 2016

Jeg går nå på DHEA (tabletter) og skal det i 2 mnd...
Så kort-sprøyte-protokoll... Blir helt i starten av desember (når jeg har telt meg frem)
Testdag blir da rundt jul... Noe som kan slå begge veier :p
 
Vi starter i gang med forsøket i Desember og har uttak i uke 2 :D Yeeey. Føles ut som en evighet til men :)
 
vi skal mest sannsynlig ha uttak og innsett i begynnelsen av desember :)
 
Vi har også brukt klinikk hausken tidligere, veldig fornøyd med dem men dette er noen år siden da. Men veldig profesjonelle folk.

Ja Haugesund sykehus har dessverre veldig lang ventetid!
Vi har veldig blandet erfaring med sykehuset men jeg jobber selv i helsesektoren å ser nok ting som ikke alle andre ser og blir da mer kristisk. Men kjekke folk som jobber der og gode rutiner for oss med reise vei.
Er jo over 2år siden vi var der sist da men :p

Er dette deres første runde?
 
Vi har også brukt klinikk hausken tidligere, veldig fornøyd med dem men dette er noen år siden da. Men veldig profesjonelle folk.

Ja Haugesund sykehus har dessverre veldig lang ventetid!
Vi har veldig blandet erfaring med sykehuset men jeg jobber selv i helsesektoren å ser nok ting som ikke alle andre ser og blir da mer kristisk. Men kjekke folk som jobber der og gode rutiner for oss med reise vei.
Er jo over 2år siden vi var der sist da men :p

Er dette deres første runde?
Nei, 3. :( Håper det klaffer denne gangen!
Fastlegen sa ved henvisning at min mann måtte kutte ut røyken... Noe han ikke har. Får vi forsøk i det offentlige selv om han røyker (20 om dagen) Hørt at enkelte klinikker er strenge der...
 
Last edited:
Sniker litt her. Skal ha inseminasjon nå på mandag (mislykket IVF), men har ikke helt troen og antar det blir ny runde med IVF på oss i desember. IKM nå denne runden er 25.10 og da jeg ikke har EL av meg selv starter de meg vel sikkert opp 3-4 uker etter det igjen. Vet ikke om det blir lang eller fortsatt kort protokoll.
 
Sniker litt inn her , skal på forsamtale på FS i begynnelsen av November og satser på å komme i gang desember ☺☺
 
Nei, 3. :( Håper det klaffer denne gangen!
Fastlegen sa ved henvisning at min mann måtte kutte ut røyken... Noe han ikke har. Får vi forsøk i det offentlige selv om han røyker (20 om dagen) Hørt at enkelte klinikker er strenge der...
Sniker litt. Her røyker mannen også, men det var aldri et tema ved Riksen (forsamtale) og Ullevål (forsøk) i alle fall, til tross for at vi oppga det da vi søkte. Det ble ikke nevnt at han måtte slutte da vi søkte heller. Så ikke sikkert det trenger å hindre dere altså :)
 
Blir nok rykende ferskt forsøk her og i starten av desember.
 
Discotjukken hvordan går det med deg nå når du har tatt dhea en liten stund? :)

Endelig begynt og bli vant med pillene og humøret her roet seg her i allefall :D
Har utak og innsetting første uka i desember :)
 
Hei:) 3 uker på de i dag. Har kviser og utslett.
Humøret er elenfig, men da kan det jo kun gå oppover:)

Jeg har også regnet meg frem til uttak i starten av desember
 
Hei:) 3 uker på de i dag. Har kviser og utslett.
Humøret er elenfig, men da kan det jo kun gå oppover:)

Jeg har også regnet meg frem til uttak i starten av desember

Så kjedelig med kviser og utslett :/ ja veldig deilig at ting roa seg når en starta på boks nr 2 :D

Så spennende og ikke minst se om de pillene hjelper noe :D
 
Vil ikke melde meg inn her kjenner jeg.. Kun 10 dpo dette forsøket (2 AIH), men har blødd siden 2 dpo med økende styrke siste dagene så er nok over og ut for spire.

Porsgrunn mente jeg skulle få starte med spray på denne blødningen. Spraystart om cirka 2,5-3 uker med uttak rundt uke 48-49. Neste IKM blir da cirka uke 51, rett før julaften.
 
Vil ikke melde meg inn her kjenner jeg.. Kun 10 dpo dette forsøket (2 AIH), men har blødd siden 2 dpo med økende styrke siste dagene så er nok over og ut for spire.

Porsgrunn mente jeg skulle få starte med spray på denne blødningen. Spraystart om cirka 2,5-3 uker med uttak rundt uke 48-49. Neste IKM blir da cirka uke 51, rett før julaften.
Ganske likt som her da:) Spraystart om litt over to uker her!
 
Back
Topp