Desember 2016

En liten fot inn her, uttak/innsett blir enten slutten av nov eller starten av des. Både gleder og gruer meg. Føler at det er så utrolig mye på spill denne gangen.

En liten fot inn her, uttak/innsett blir enten slutten av nov eller starten av des. Både gleder og gruer meg. Føler at det er så utrolig mye på spill denne gangen.

Denne gangen skal det gå ❤️❤️

På'n igjen.. Ringte Ullevål i går for å melde om nok et negativt forsøk. Fikk beskjed om å starte på medisin ved neste mens, men ringe og avklare et par dager før forventet mens. Det sa de sist også, og da måtte jeg plutselig vente enda en måned fordi de ikke hadde kapasitet. Men satser på å få begynne ved neste mens i slutten av november. Da blir det innsett i desember, fryseforsøk. Har to igjen på frys, så håper av hele mitt hjerte at det går nå. Orker ikke en ny runde med nesespray, sprøyter, uttak, innsett og hele opplegget kjenner jeg!

På'n igjen.. Ringte Ullevål i går for å melde om nok et negativt forsøk. Fikk beskjed om å starte på medisin ved neste mens, men ringe og avklare et par dager før forventet mens. Det sa de sist også, og da måtte jeg plutselig vente enda en måned fordi de ikke hadde kapasitet. Men satser på å få begynne ved neste mens i slutten av november. Da blir det innsett i desember, fryseforsøk. Har to igjen på frys, så håper av hele mitt hjerte at det går nå. Orker ikke en ny runde med nesespray, sprøyter, uttak, innsett og hele opplegget kjenner jeg!
Regner med at de tar deg inn på fryseforsøk ved neste mens :) Ikke fullt så mye oppfølging som må til da, som på fersk.
Håper for dere at fryseegget/eggene sitter! :) lykke til

Da ble det desember på meg som jeg trodde :) Uttak ser ut til å bli rundt 05.12'

Nesten samtidig vi da :) Mannen har dog eksamen 5.12 så blir 6-7.12 på oss sikkert ;)

Her blir det spray fra 6.11, sprøyter fra 23.11 og kontroll da 2.12 :)

Mannen har eksamen 5.12 så regner med uttak blir etter det igjen ;)

De kommer vel ikke til å avbryte forsøket mitt fordi jeg ikke kan ha uttak 5.12? Da gir de meg vel heller en ekstra dag med orgalutran?

Noen som har fått forsinket mens pga synarela?

Heia girls! Melder meg inn her jeg! Forventer mens om ca 2 uker og et par dager da er det på'an m styrt fryseforsøk så ser for meg innsett en gang i uke 49 og TD rundt julaften :O :O

Sprayer om 3 dager :)

Kan jeg spør.. Har gått på spray i litt over to uker, lang protokoll. Imellom denne tiden har jeg ventet på mensen.
Imens jeg ventet fikk jeg sykt ømme brystvorter og fikk erfare av andre her inne at det var normalt pga sprayen og hormonene.. Så da tenkte jeg ikke så mye på det(foruten om å ta noen tester- just in case;) )

Så kom endelig mensen, riktignok 4 dager forsinket. Og etter en-to dager, forsvant all ømheten i brystene... Viss det da var pga sprayen, hvorfor opphørte det? Jeg tar jo fortsatt like mye spray.. Litt merkelig mens også egentlig, men fikk jo aldri positive tester når jeg testet altså.. Hmm.. Hva tenker dere om dette? Helt normalt?

Takk på forhånd for svar ❤️

Kan jeg spør.. Har gått på spray i litt over to uker, lang protokoll. Imellom denne tiden har jeg ventet på mensen.
Imens jeg ventet fikk jeg sykt ømme brystvorter og fikk erfare av andre her inne at det var normalt pga sprayen og hormonene.. Så da tenkte jeg ikke så mye på det(foruten om å ta noen tester- just in case;) )

Så kom endelig mensen, riktignok 4 dager forsinket. Og etter en-to dager, forsvant all ømheten i brystene... Viss det da var pga sprayen, hvorfor opphørte det? Jeg tar jo fortsatt like mye spray.. Litt merkelig mens også egentlig, men fikk jo aldri positive tester når jeg testet altså.. Hmm.. Hva tenker dere om dette? Helt normalt?

Takk på forhånd for svar ❤️

Jeg har selv lang protokoll og sprayet siden 6.10. Hadde veldig ømme bryster frem mot mensen, men det slapp når mensen kom etter noen dager og den kom også 4 dager forsein her. Trur det er ganske normalt og opplevd dette flere ganger, men usikker på årsaken. :)

Mensen vil også være litt unormal på blødning/mensen en får på nesesprayen fordi den senker østrogen nivået i kroppen og kvitter seg med gamle slimhinnen å bygger opp ny, men den hindrer også en ny eggløsning så en kommer i en form for overgangsalder. Det er bra fordi det er et tegn på at den funker :)[/QUOTE]

Last edited:
Back
Topp