Desember 2016

Jeg har selv lang protokoll og sprayet siden 6.10. Hadde veldig ømme bryster frem mot mensen, men det slapp når mensen kom etter noen dager og den kom også 4 dager forsein her. Trur det er ganske normalt og opplevd dette flere ganger, men usikker på årsaken. :)

Mensen vil også være litt unormal på blødning/mensen en får på nesesprayen fordi den senker østrogen nivået i kroppen og kvitter seg med gamle slimhinnen å bygger opp ny, men den hindrer også en ny eggløsning så en kommer i en form for overgangsalder. Det er bra fordi det er et tegn på at den funker :)

Vær tidlig ute med å hente medisiner damer! Har nå vert på 3 forskjellige apoteker her jeg bor.. En orgalutran her, og en orgalutran der.. :p På den siste plassen sa hun at de ikke hadde flere på noen apotek1 her rundt jeg bor,,, opptil 2 uker leveringstid... Så glad jeg har fått alt i hus!

Vær tidlig ute med å hente medisiner damer! Har nå vert på 3 forskjellige apoteker her jeg bor.. En orgalutran her, og en orgalutran der.. :p På den siste plassen sa hun at de ikke hadde flere på noen apotek1 her rundt jeg bor,,, opptil 2 uker leveringstid... Så glad jeg har fått alt i hus!
Jeg som har lyst til å drøye det så nærme oppstart i tilfelle vi skulle få det til selv. Gir aldri opp håpet om å få det til naturlig :P

Bor du i bergensområdet? Jeg var å hentet de siste 5 vitus apotek hadde i går! De sa det er leveringsproblemer med orgalutran og at de ikke får inn igjen før uke 50! Håper virkelig ikke jeg trenger flere enn de jeg har finnes det noe alternativ til orgalutran da?

Bor du i bergensområdet? Jeg var å hentet de siste 5 vitus apotek hadde i går! De sa det er leveringsproblemer med orgalutran og at de ikke får inn igjen før uke 50! Håper virkelig ikke jeg trenger flere enn de jeg har finnes det noe alternativ til orgalutran da?

Haugesund :)
Jeg fikk også tak i 5 (på tre forskjellige apoteker)
Håper heller ikke jeg trenger flere... Skummelt. Kan ikke bli avbrutt pga. noe så tåpelig som medisin-mangel liksom :p

Last edited:
Haugesund :)
Jeg fikk også tak i 5 (på tre forskjellige apoteker)
Håper heller ikke jeg trenger flere... Skummelt. Kan ikke bli avbrutt pga. noe så tåpelig som medisin-mangel liksom :p
Nei ikke sant! Det ville være krise!! Jeg har jo stimulert i 15 dager nå, skal på kontroll fredag, har orgalutran til og med fredag. Så jeg kan da umulig trenge enda lenger stimulering håper jeg!

Dag 4 på spray :) Kontroll 22.11 før sprøyter og ny kontroll 2.12! Håper på uttak tidlig uke 49 ❤️

Jeg skal også på kontroll 02.12:p

Håper for begge at de finner mange fine egg :D Hvor hører du til? *midlertidig hukommelsestap*

Jeg har fått ut 13 og 14 egg på de to forsøkene jeg har hatt :) Porsgrunn!

Oi, det er jo supert! Her fikk vi 1 egg sist bare. Så ble AIH :/ Begynte blø tidlig (2 dpo), så ble en skikkelig drittmåned..

Har gått på tabletter i 6 uker allerede...
Men begynner på sprøyter om ca. 10 dager... (Når TR kommer)
Uttak/innsett i begynnelsen av desember (kanskje helt i slutten av november)
Første kontroll er dag 8 på sprøyter :P

Tabletter? Hva og hvorfor? :) Aldri hørt om den type regime før

Har startet på progynova i dag og starter med sprøyter 18.nov :)

Back
Topp