4 dager til sprøyter her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det håper jeg og Synes det går litt sakte om dagen nå.8 dager her også Neste onsdag kommer raskt håper jeg
Ja, det håper jeg og Synes det går litt sakte om dagen nå.
Spraydag 9 nå, kontroll om 8 dager
Hei! Kan jeg spør hvorfor du skal på kontroll når du går på spray? Jeg skal ikke inn på kontroll før jeg har tatt sprøyter i 9 dager.. Så er bare litt nyskjerrig på hva de sjekker når du kun går på sprayen?
De ville bare dobbeltsjekke at jeg var godt nedregulert tror jeg. Har skyhøy AMH og de er livredde for at ting ikke skal gå som planlagt med tanke på OHSS. Så bare for sikkerhetsskyld, slik jeg forstod det
Hei! Kan jeg spør hvorfor du skal på kontroll når du går på spray? Jeg skal ikke inn på kontroll før jeg har tatt sprøyter i 9 dager.. Så er bare litt nyskjerrig på hva de sjekker når du kun går på sprayen?
Hei,
Er usikker om jeg skal være har eller i januar. Uttak kan skjer i uka 52 eller 1!
Det er ivf#2 og hører til Ullevål. Jeg skal begynner med nesespray den 28/11 og skal på kontroll den 20/12
Siste gang gikk jeg med sprøyter for 11 dager med uttak på dag 14...
Håper at vi lykkes denne gang!
(Skal kopiere denne også i januar tråd )
Tusen takk og masse lykke til selvSer det er en del som starter på sprøytene nå den 18 og 23 november. Ville bare si masse lykke til, håpe det blir mange positive tester rundt jul <3
Starter selv den 23
De ville bare dobbeltsjekke at jeg var godt nedregulert tror jeg. Har skyhøy AMH og de er livredde for at ting ikke skal gå som planlagt med tanke på OHSS. Så bare for sikkerhetsskyld, slik jeg forstod det
Håper på sprøyte-start i morgen!
Hvorfor er det ikke sikkert du kan starte med sprøyte i morgen? jeg er litt lite viten om prosedyrer, jeg har lang protokoll og har visst i over en måned når jeg skal starte med sprøytene.. Men kanskje du har kort protokoll da?
På forhånd takk for svar