Desember 2016

Har noen av dere fått hodpine av sprayen? Jeg har snart tatt den i en måned nå, og ikke merket noe spesielle symptomer, følt meg mer energirik enn vanlig faktisk:) Men denne uken har jeg hatt vondt i hode hver dag... :(

Både hodepine og hetetokter når en har brukt den litt :)
God bedring håpe hodepina gir seg raskt :)

Starter på gonal f i kveld og er endelig ferdig m progynova :)

2 dager til første kontroll, og 3 dager til sprøytestart. Syns det går så sakte :( Og lei sprayen..

Uff, jeg kjenner at jeg gruer meg så mye til oppstart neste torsdag at jeg nesten ikke har lyst... Er så redd for kjipe bivirkninger.

Uff, jeg kjenner at jeg gruer meg så mye til oppstart neste torsdag at jeg nesten ikke har lyst... Er så redd for kjipe bivirkninger.

Kort eller langt..? Det pleier gå greit altså for de fleste. Her er det nok bare fordi jeg er overarbeidet med eksamen og full jobb, midt i flytteprosess og ellers ikke helt i form fysisk. Mye med andre ord ;)

Kort eller langt..? Det pleier gå greit altså for de fleste. Her er det nok bare fordi jeg er overarbeidet med eksamen og full jobb, midt i flytteprosess og ellers ikke helt i form fysisk. Mye med andre ord ;)
Langt. Også så tett på jul. Innsett er så tett på julaften som det går an :P

Langt. Også så tett på jul. Innsett er så tett på julaften som det går an :P

Ja, det er jo litt skremmende det også med tanke på avbrudd om det er stengt osv. Har de snakket om det?

Ja, det er jo litt skremmende det også med tanke på avbrudd om det er stengt osv. Har de snakket om det?
Nei, det har ikke blitt nevnt. Uttaket har blitt endret på to ganger pga ustabil syklus. Den skulle i utgangspunktet være i uke 49( tror jeg det var....).

Likt som deg da:) Takk for det! Hva kan jeg vente meg når jeg starter på Gonal-f og klexane...?

På gonal-f har jeg i grunn merket veldig lite. Kun litt murringer i eggstokkene. Og ingen bivirkninger av klexane så langt hvertfall. Har du startet på sprøytene ? :)

Hvordan går det med dere? :)

Back
Topp