Desember 2016

Dere som ruger, når ryker første testen?

Sist begynte jeg å teste på dpo 10 - Fikk positiv 11 dpo!
Første billig-strimmel ryker neste fredag, da er vi igjen 11 dpo :D

Jeg har liksom bestemt meg for å ikke teste før det har gått 2 uker etter innsett... men det er ikke sikkert jeg er like sterk i troen når det nærmer seg :-/

Jeg har liksom bestemt meg for å ikke teste før det har gått 2 uker etter innsett... men det er ikke sikkert jeg er like sterk i troen når det nærmer seg :-/
Jeg skal heller ikke teste før testdato! 4 dager igjen nå :) Spent!

Flinke dere :) Her går jeg nok på en testesmell tidlig når jeg starter rugingen kjenner jeg meg selv rett :P

Teller timer til innsett i morgen [emoji120][emoji120] dere som har hatt fryseforsøk med lutinus hvor lang tid i forkant av innsett (samme dag) setter dere lutinus?

Teller timer til innsett i morgen [emoji120][emoji120] dere som har hatt fryseforsøk med lutinus hvor lang tid i forkant av innsett (samme dag) setter dere lutinus?

Aner ikke på det du spurte om, men masse lykke til imorgen :D Blir det 1 eller 2 inn denne gangen?

Dere som ruger, når ryker første testen?

Sist begynte jeg å teste på dpo 10 - Fikk positiv 11 dpo!
Første billig-strimmel ryker neste fredag, da er vi igjen 11 dpo :D

Det lurer jeg også på... ser for meg at eg blir sånn testetøs eg og... men DPO / er det dager etter innsett? Eller uttak?

Nå har eg hatt meg ei herlig helg i Oslo, musikal, konsert og gode venner... skulle ønska at veko dom komme gjekk lika raskt... blir seigt på jobb i måro trur eg... har bestillt meg ett røys med sånne billigtester i dag [emoji51] tror de første ryker neste helg for å sei d sånn!

Aner ikke på det du spurte om, men masse lykke til imorgen :D Blir det 1 eller 2 inn denne gangen?
Tusen takk [emoji173]️ vet ikke ennå om der blir en eller 2 inn spørs hvordan opptiningen går (har tre på frys alle i hvert sitt strå) [emoji4] for meg er det greit om det blir to inn har gjort det noen ganger også..

Hadde innsett av 5 dagers blacytos på tirsdag. Kjennte murringer i går, og reagerte veldig på lukter. Så har testa 3 ggr i dag (rugedag 6) og 2 streker på alle!! :)
Aiaii så gøy da!! Drister meg til å si gratulerer da [emoji322][emoji322]

Back
Topp