Dere som er rugere er så heldige Jeg vil også.
Jeg også..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som er rugere er så heldige Jeg vil også.
Blir nok ikke før testdatoDere som ruger, når ryker første testen?
Sist begynte jeg å teste på dpo 10 - Fikk positiv 11 dpo!
Første billig-strimmel ryker neste fredag, da er vi igjen 11 dpo
Dere som ruger, når ryker første testen?
Jeg har liksom bestemt meg for å ikke teste før det har gått 2 uker etter innsett... men det er ikke sikkert jeg er like sterk i troen når det nærmer seg :-/
Jeg skal heller ikke teste før testdato! 4 dager igjen nå Spent!
Teller timer til innsett i morgen [emoji120][emoji120] dere som har hatt fryseforsøk med lutinus hvor lang tid i forkant av innsett (samme dag) setter dere lutinus?
Har du brukt ovitrelle?Hadde innsett av 5 dagers blacytos på tirsdag. Kjennte murringer i går, og reagerte veldig på lukter. Så har testa 3 ggr i dag (rugedag 6) og 2 streker på alle!!
Åja GratulererNei, er fryseforsøk
Åja Gratulerer
Dere som ruger, når ryker første testen?
OMG... Lutinus... Liker ikke haha!!
Tusen takk [emoji173]️ vet ikke ennå om der blir en eller 2 inn spørs hvordan opptiningen går (har tre på frys alle i hvert sitt strå) [emoji4] for meg er det greit om det blir to inn har gjort det noen ganger også..Aner ikke på det du spurte om, men masse lykke til imorgen Blir det 1 eller 2 inn denne gangen?
Aiaii så gøy da!! Drister meg til å si gratulerer da [emoji322][emoji322]Hadde innsett av 5 dagers blacytos på tirsdag. Kjennte murringer i går, og reagerte veldig på lukter. Så har testa 3 ggr i dag (rugedag 6) og 2 streker på alle!!