Tudelidu79
Forelsket i forumet
Så bra da! Håper på tipp topp kvalitet, og innsett snarlig :-DFy søren! Stappfullt med egg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra da! Håper på tipp topp kvalitet, og innsett snarlig :-DFy søren! Stappfullt med egg![]()
Innsett i dag av et fint 8-delt egghadde 6 egg som var blitt befruktet og 3 stk godkjent som frys, så nå er jeg kjempeglad! Så da er jeg blitt ruger og håper jeg får være det i 9mnd
![]()
![]()
Barra te å smørra seg med tålmodighet då... krysse fingrar og tær!Då var eg begynt å teste og den var negativ i daghar testdag på torsdag 15/12 så får håpe det snur seg rundt og blir positivt.
Da er jeg endelig ruger igjen!! [emoji173]️[emoji173]️ et perfekt 8delt på vei til 16delt egg ble satt inn og ennå 2 igjen på frys!! Testdato 27 desember er usaklig nervøs og spent!! [emoji5]️[emoji5]️ Liker igrunn ikke disse 2 ukene med venting men man må igjennom de da!! [emoji16][emoji23]
Gratulerer så mye med både ruging og frys!!Innsett i dag av et fint 8-delt egghadde 6 egg som var blitt befruktet og 3 stk godkjent som frys, så nå er jeg kjempeglad! Så da er jeg blitt ruger og håper jeg får være det i 9mnd
![]()
![]()
Lykke tilKommer ikke til å teste før testdato, som er 19. I morgen er det "bare" en uke til. Syns 1. uka gikk ganske fort egentlig![]()
Uff, er lei meg på dine vegne... men har måntlig kommet? Kan jo fortsatt være håp hvis ikke! Noen produserer jo HCG veldig sent.Negativ test i dag på TD... så lei og skuffet.
Huff, så leitNegativ test i dag på TD... så lei og skuffet.
Vi er svake [emoji14]9 dpo i morgen og begynner å merke jeg vil teste nåMen skal være sterk!
HeheheheVi er svake [emoji14]
Det er søren ikke lett det her da!Vi er svake [emoji14]
Jeg er svak! Bare måtte teste i dag. BLENDAHVIThar ikke testdag før på søndag så skal ikke miste håpet.