Desember 2016

Innsett i dag av et fint 8-delt egg:) hadde 6 egg som var blitt befruktet og 3 stk godkjent som frys, så nå er jeg kjempeglad! Så da er jeg blitt ruger og håper jeg får være det i 9mnd :) :)

Velkommen i venteklubben :-D Advent har plutselig fått en ny bokstavlig betydning for meg...

Da er jeg endelig ruger igjen!! [emoji173]️[emoji173]️ et perfekt 8delt på vei til 16delt egg ble satt inn og ennå 2 igjen på frys!! Testdato 27 desember er usaklig nervøs og spent!! [emoji5]️[emoji5]️ Liker igrunn ikke disse 2 ukene med venting men man må igjennom de da!! [emoji16][emoji23]

Så bra! Vente med deg eg for å sei det sånn ;-)

Eg fekk nå ein positive overraskelse i dag... var jo sikker på at det kun var de to egga som ble satt inn på freddan som var gode, og at resten var kassert... men neida, det var visst ett igjen! Og det hadde visst utviklet til perfekt, og det kunne fryses! SÅ nå har jeg jaggu ett på frys også!!

Er det noen her som forresten har vært gravid med to? Tenker litt sånn symptommessig jeg... Foreløpig har jeg ikke merket så mye, er jo veldig tidlig enda, men sinnsykt såre bryster, og det stikker og murrer i underlivet nesten hele tiden.

Da blir det innsett på fredag :smiley-bounce016

Positiv test i går og i dag!! [emoji173] 10 dpo kveld og 11 dpo morgen

0814c071e3c40306ea56a301a2b5a662.jpg

Andre som har blødd av lutinusen? Tablettrestene har vært rosa siden lørdag (6dpo) og er det fortsatt.. tror jeg har fått sopp i tillegg... har mista håpet helt...

Jeg er svak! Bare måtte teste i dag. BLENDAHVIT:bored: har ikke testdag før på søndag så skal ikke miste håpet.

Back
Topp