Tudelidu79
Forelsket i forumet
Så bra da! Håper på tipp topp kvalitet, og innsett snarlig :-DFy søren! Stappfullt med egg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra da! Håper på tipp topp kvalitet, og innsett snarlig :-DFy søren! Stappfullt med egg
Innsett i dag av et fint 8-delt egg hadde 6 egg som var blitt befruktet og 3 stk godkjent som frys, så nå er jeg kjempeglad! Så da er jeg blitt ruger og håper jeg får være det i 9mnd
Barra te å smørra seg med tålmodighet då... krysse fingrar og tær!Då var eg begynt å teste og den var negativ i dag har testdag på torsdag 15/12 så får håpe det snur seg rundt og blir positivt.
Da er jeg endelig ruger igjen!! [emoji173]️[emoji173]️ et perfekt 8delt på vei til 16delt egg ble satt inn og ennå 2 igjen på frys!! Testdato 27 desember er usaklig nervøs og spent!! [emoji5]️[emoji5]️ Liker igrunn ikke disse 2 ukene med venting men man må igjennom de da!! [emoji16][emoji23]
Gratulerer så mye med både ruging og frys!!Innsett i dag av et fint 8-delt egg hadde 6 egg som var blitt befruktet og 3 stk godkjent som frys, så nå er jeg kjempeglad! Så da er jeg blitt ruger og håper jeg får være det i 9mnd
Lykke tilKommer ikke til å teste før testdato, som er 19. I morgen er det "bare" en uke til. Syns 1. uka gikk ganske fort egentlig
Uff, er lei meg på dine vegne... men har måntlig kommet? Kan jo fortsatt være håp hvis ikke! Noen produserer jo HCG veldig sent.Negativ test i dag på TD... så lei og skuffet.
Huff, så leit er dette ditt første forsøk eller har du vært gjennom dette før? Har du noen på frys? [emoji173]Negativ test i dag på TD... så lei og skuffet.
Vi er svake [emoji14]9 dpo i morgen og begynner å merke jeg vil teste nå Men skal være sterk!
HeheheheVi er svake [emoji14]
Det er søren ikke lett det her da!Vi er svake [emoji14]
Jeg er svak! Bare måtte teste i dag. BLENDAHVIT har ikke testdag før på søndag så skal ikke miste håpet.