Desember 2016

Jeg er svak! Bare måtte teste i dag. BLENDAHVIT:bored: har ikke testdag før på søndag så skal ikke miste håpet.
Andre svake her inne ja [emoji14] ikke gi opp håpet enda! Ser mange som ikke får positiv test før 12-13-14 dpo :)

Uttak fredag kl 9

Negativ test i dag på TD... så lei og skuffet.
Uff det er alltid like vondt når det blir negativt. Stor klem håper du får nytt innsett igjen snart da [emoji173]️

Andre som har blødd av lutinusen? Tablettrestene har vært rosa siden lørdag (6dpo) og er det fortsatt.. tror jeg har fått sopp i tillegg... har mista håpet helt...
Husker jeg har hatt rosa lutinusgugge ved tidligere forsøk ja så ikke se på det som negativt før du har fått mens eller negativ blodprøve [emoji173]️

Er det noen av dere som vet om det er gyldig fravær fra jobb for samboer på vanlige kontroller? Synes det er så kjedelig å måtte dra alene:(

Siste spray og sprøyter tatt :D "Kun" lutinus igjen nååååå

Hvordanvgpr det med dere andre rugere? Noen "sympomer" evnt fraværende? Her stikker det fortsatt godt i underlivet, veeeldig trøtt på ettermiddag, kveld, og vonde boobs[emoji51] e alt detta lutinus bivirkninger montru?

Jeg sliter veldig med vond korsrygg egentlig siden en time etter innsett så gudene vet om det er et gravidsymptom eller lutinussymptom men det er litt verre i dag.. Ellers har jeg feberfølelse i kroppen varm men fryser litt.. Tempen er littegrann forhøyet fra normaltemp. Også har jeg nesten hele tiden litt mensmurring.. Spennende saker!

Aldri godt å vite hva som er lutinus eller ikke og det eeeer så frustrerende å måtte vente ennå litt til håper for deg at du har gravidsymptomer da! [emoji111]️[emoji111]️[emoji111]️

Jeg sliter veldig med vond korsrygg egentlig siden en time etter innsett så gudene vet om det er et gravidsymptom eller lutinussymptom men det er litt verre i dag.. Ellers har jeg feberfølelse i kroppen varm men fryser litt.. Tempen er littegrann forhøyet fra normaltemp. Også har jeg nesten hele tiden litt mensmurring.. Spennende saker!

Aldri godt å vite hva som er lutinus eller ikke og det eeeer så frustrerende å måtte vente ennå litt til håper for deg at du har gravidsymptomer da! [emoji111]️[emoji111]️[emoji111]️

Det e heilt sikkert at d e spennande! Har den der frøsen greia eg og ja....jaja, ei veka igjen te offisiell testdato... men har ett røys med billigtestar, så d ryke nok nåken i helgo ja....

Hvordanvgpr det med dere andre rugere? Noen "sympomer" evnt fraværende? Her stikker det fortsatt godt i underlivet, veeeldig trøtt på ettermiddag, kveld, og vonde boobs[emoji51] e alt detta lutinus bivirkninger montru?

Absolutt ingen symptomer - tror jeg.. Blir jo gal av å gå og "prøve" å kjenne etter symptomer, så denne gangen prøver jeg bare å tenke minst mulig på det og heller bare vente til testdag med å få resultat. Takk og pris at det er desember og travelt med juleforberedelser:)

Det e heilt sikkert at d e spennande! Har den der frøsen greia eg og ja....jaja, ei veka igjen te offisiell testdato... men har ett røys med billigtestar, så d ryke nok nåken i helgo ja....

Hihihi har en del jeg også pga feil levering fra nettstedet endte jeg opp med å få 20 graviditetstester istedenfor El tester [emoji23][emoji23] (forrige syklus) sååå men eg vil ikke teste før julaften vil ikke ødelegge stemningen den dagen...

Er det noen av dere som vet om det er gyldig fravær fra jobb for samboer på vanlige kontroller? Synes det er så kjedelig å måtte dra alene:(
Ikke grunnlag for å få gyldig betalt fri desverre, med mindre arbeidsgiver er grei. Jeg må avspasere for mine kontroller..

Ikke grunnlag for å få gyldig betalt fri desverre, med mindre arbeidsgiver er grei. Jeg må avspasere for mine kontroller..

Jeg tar det som en selvfølge når jeg selv skal på kontroll og merker fraværet med Sykehus/velferdspermisjon. Trodde vi hadde rett på det? Samboer vil jeg derimot tro at ikke har rett på fri med betaling for å være med som ledsager på kontroll, nei.

Jeg tar det som en selvfølge når jeg selv skal på kontroll og merker fraværet med Sykehus/velferdspermisjon. Trodde vi hadde rett på det? Samboer vil jeg derimot tro at ikke har rett på fri med betaling for å være med som ledsager på kontroll, nei.

Sjekket personalhåndboken vår, og vi har rett på fri med lønn når vi skal til behandling hos lege eller tannlege, hvis det ikke er mulig å få time utenom arbeidstid. Men det er nok mange bedrifter som ikke har slike løsninger..

Back
Topp