Desember 2016

Var visst ikke god nok stigning. Økte dosen fra 300 til 450 IE i tre dager, så får se i morgen om det har hjulpet.

Hm.. Men mye kan skje da. Her var det ingen egg ene kontrollen før de økte dosen og pang! var det plutselig mange 5 dager senere :)

Hm.. Men mye kan skje da. Her var det ingen egg ene kontrollen før de økte dosen og pang! var det plutselig mange 5 dager senere :)
Håper det har funket:) Jeg har ikke hatt noen bivirkninger verken av sprayen eller sprøytene,så veldig usikker på om det er bra eller dårlig.

Min satt i 12 dager i august, 10-11 dager nå i oktober. Denne gangen skal den testes ut fra cirka 8-9 dager etter.

Ja jeg klarte ikke å dy meg i kveld. Har så mange tester at jeg kan teste hver dag for å sjekke evt. stigning eller minskning.. Fikk denne i kveld:

ImageUploadedByBV Forum1481838033.863605.jpg

Blir spennende å se fremover..

Ja jeg klarte ikke å dy meg i kveld. Har så mange tester at jeg kan teste hver dag for å sjekke evt. stigning eller minskning.. Fikk denne i kveld:

Vis vedlegget 211833

Blir spennende å se fremover..

Nå er i hvert fall ovitrelle ute av systemet :) Håper på 2 streker om noen dager! Hvor mange dpo?

Håper det har funket:) Jeg har ikke hatt noen bivirkninger verken av sprayen eller sprøytene,så veldig usikker på om det er bra eller dårlig.

Noen er heldige og slipper unna :) Mens andre igjen (inkludert meg) er uheldige og blir sykmeldt 3 uker.

13 (!) egg, halleluja og trolig blasto :D

Var 7 dpo i går. 9'dager siden eggløsningssprøyta ble tatt. Så er nok den. Tok en i dag også, men klarte ikke å se så stor forskjell på de to. Så får ta en ny hver dag for å se at eggløsningssprøyta går ut:)
Ok :) Blir spennende å følge deg!! :)

Back
Topp