Var visst ikke god nok stigning. Økte dosen fra 300 til 450 IE i tre dager, så får se i morgen om det har hjulpet.Hm.. Så blodprøven din er/har vært lav? Håper de finner ut av det og at det ordner seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var visst ikke god nok stigning. Økte dosen fra 300 til 450 IE i tre dager, så får se i morgen om det har hjulpet.Hm.. Så blodprøven din er/har vært lav? Håper de finner ut av det og at det ordner seg
Var visst ikke god nok stigning. Økte dosen fra 300 til 450 IE i tre dager, så får se i morgen om det har hjulpet.
Håper det har funket Jeg har ikke hatt noen bivirkninger verken av sprayen eller sprøytene,så veldig usikker på om det er bra eller dårlig.Hm.. Men mye kan skje da. Her var det ingen egg ene kontrollen før de økte dosen og pang! var det plutselig mange 5 dager senere
Min satt i 12 dager i august, 10-11 dager nå i oktober. Denne gangen skal den testes ut fra cirka 8-9 dager etter.
Ja jeg klarte ikke å dy meg i kveld. Har så mange tester at jeg kan teste hver dag for å sjekke evt. stigning eller minskning.. Fikk denne i kveld:
Vis vedlegget 211833
Blir spennende å se fremover..
Håper det har funket Jeg har ikke hatt noen bivirkninger verken av sprayen eller sprøytene,så veldig usikker på om det er bra eller dårlig.
Satser på at begge deler er like braNoen er heldige og slipper unna Mens andre igjen (inkludert meg) er uheldige og blir sykmeldt 3 uker.
13 (!) egg, halleluja og trolig blasto
Ser en svak strek? Hvor mange dpo er du?Ja jeg klarte ikke å dy meg i kveld. Har så mange tester at jeg kan teste hver dag for å sjekke evt. stigning eller minskning.. Fikk denne i kveld:
Vis vedlegget 211833
Blir spennende å se fremover..
Fryseforsøk med innsett 7/12. Negativ blodprøve i dag ....
Takk <3 Da blir det nytt forsøk etter jul...God klem <3
Takk <3 Da blir det nytt forsøk etter jul...
Takk ja, det er trist at det ikke går.. Vil så gjerne få det til :-( skulle egentlig hatt en liten gutt her nå, så det er ekstra sårt... :-( Satser på at 2017 blir bedreTrist at det ikke gikk Lykke til på nytt forsøk
Huff, så leit å lese masse lykke til med nytt forsøk [emoji173][emoji173]Fryseforsøk med innsett 7/12. Negativ blodprøve i dag ....
Ok Blir spennende å følge deg!!Var 7 dpo i går. 9'dager siden eggløsningssprøyta ble tatt. Så er nok den. Tok en i dag også, men klarte ikke å se så stor forskjell på de to. Så får ta en ny hver dag for å se at eggløsningssprøyta går ut