Desember 2016

Andre som sliter med kvalme? Jeg som ikke har hatt noen bivirkningen har visst begynt å reagere på lutinusen tror jeg? Skikkelig uggen. Svimmel ogsåo_O

Ikkje kvalm, heldigvis, men bittelitt svimmel innimellom... hvor lenge er det til test?

Yes, da blir det uttak neste uke:) Verdiene på blodprøva hadde tredoblet seg siden tirsdag. Måtte kjøpe inn enda mer medisiner i dag, så nå har vi brukt mye penger på kort tid:wtf: Også rett før jul:P

Yes, da blir det uttak neste uke:) Verdiene på blodprøva hadde tredoblet seg siden tirsdag. Måtte kjøpe inn enda mer medisiner i dag, så nå har vi brukt mye penger på kort tid:wtf: Også rett før jul:P

Brukt 14500 her på noen uker.. :/

12 dpo (Rugedag 10)

(10-11-12 dpo)
IMG_1635.JPG

13 (!) egg, halleluja og trolig blasto :D

Kun 4 av disse 13 eggene hadde delt seg/blitt befruktet. 5 er helt utelukket da de var for umodne, de resterende 4 skulle de se an.

Fikk satt inn blasto på fredag og 3 blasto på frys :D Da er det bare å smøre seg med tålmodighet og håpe på det beste!

Altså---- e jo strekar her e det ikkje det???? E to forskjellige testar.... Vett at det ikkje e Otrivellen som henge i, fordi eg har tatt ein kvar dag siden torsdag, og dei har vore blendahvite.... E veldig tidlig - hat ikkje testdato før på torsdag... men så satt eg jo inn to.... og har hørt noe rykter om at ein kan få tidligere positive tester hvis det er to :woot:

Vedlegg

• IMG_1064.JPG
    IMG_1064.JPG
    972,7 KB · Visninger: 80
Altså---- e jo strekar her e det ikkje det???? E to forskjellige testar.... Vett at det ikkje e Otrivellen som henge i, fordi eg har tatt ein kvar dag siden torsdag, og dei har vore blendahvite.... E veldig tidlig - hat ikkje testdato før på torsdag... men så satt eg jo inn to.... og har hørt noe rykter om at ein kan få tidligere positive tester hvis det er to :woot:

Jeg ser :)

Back
Topp